زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

23روزگی ارتین

1392/11/20 20:43
نویسنده : مامان و بابا
2,922 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم دوستای نازنینممممممممم انشاالله احوالتون خوب باشه. من که خیلی دلم براتون تنگه.

اصلا" فکر نمیکردم بچه داری این قدر وقتمو پر کنه که نتونم یک پست کوتاه بزارم.یا دارم شیر میدم یا پوشک عوض میکنم یا لباس میشورم بقیه تایمم که کار خونه و پخت غذا. هنوز برای تولد آرتین مهمون میاد و میره سرمون خلوت نشده خلاصه ما نفهمیدیم این 23روز چطور گذشت ...خدارو هزار مرتبه شکر از روز اول همه کارای آرتین رو خودم به عهده گرفتم الان دیگه حسابی نترس و خبره شدم و عادت کردم فقط حموم کردنشو هنوز به عهده نگرفتم چون هوا سرده منم فرض نیستم میترسم یهو بچه ام سرما بخوره .

چند روزه حمیدم امده پیشمون خیلی کمکمه حداقل شب ها پا به پای من بیداره و ارتینو میخوابونه خلاصه وقتی هست اعتماد به نفسم بیشتره ولی حیف که بازم جمعه میخواد بره تهران ....ناراحت

حالا پسرم تو تختش خوابه منم گفتم بیام یه پست بزارم تو وبش.

دیروز برای اولین بار بردمش بهداشت هم وزنش کردن هم قدش رو گرفتن و هم بهم ویتامین دادن که روزی 25 قطره بهش بدم. خدارو شکر شیرم براش کافیه و خوب وزن گرفته.

ولی هنوز زردی از تنش نرفته از اون جایی که باباش نگران بود امروز بردیمش پیش پزشکش تا چکش کنه خدارو شکر گفت زردیش در حد جزیی هست و ممکنه تا40 روز طول بکشه از تنش بیرون بره و کللا" از همه چیزش راضی بود .

وزن ارتین روز 23 بعد از تولد 3/500گرم و قدش 50سانت و دور سرش 35 سانت هست.

این هفته دوباره بردیمش حموم پسرم خوشبختانه با اب مشکلی نداره منم از فرصت استفاده کردم و ازش عکس انداختم .برین ادامه مطلب عسکارو ببینینننننننننیشخند

 

عکس های حموم آرتین. فعلا" چون حموممون خیلی سرده تو اتاق بچه ام دوش میگیرهزبان

قوربون اون چشات بره مامانی

اینم پسرم بعد حمومماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

آنوشا
21 بهمن 92 9:52
ای جان عافیت باشه آرتین جووووووون
یک عاشقانه آرام
21 بهمن 92 9:54
ای جووووووووووووووووووونم پسمل خشگللللل عاشقتممممم ولی کلک خوب سانسور کردیا.هاهاهاها ببوسش خیلی ماهه
پرتو
21 بهمن 92 11:36
به به چه عکسای خوشجلی ، ای جون دلم عافیت باشه حمومت خاله جون ، ماشاالله داره تند تند بزرگ میشه این آقا پسمل نازززززززززززز ، بوسسسسسسسسسس برای آرتین نازم و مامان گلش
نیلوفر
21 بهمن 92 14:22
اییی جون. قربون سانسورت مااااادر
مانی محیا
21 بهمن 92 14:49
به به آرتین خان..چشاش روشنه هانی؟؟؟؟ اون مربعش تو حلقم..
ساجده
22 بهمن 92 0:14
ای جونم عزیزم عافیت باشی منم قراره چهارشنبه سز بشم برامون دعا کن
مامان ریحان
22 بهمن 92 19:14
ای جونم عافیت باشه آرتین خان ینی سانسورت ...
مامان گیسو جون
22 بهمن 92 23:25
سلام گلم 23 روزگیش مبارک عزیزم خدا برات حفظش کنه چه کوچولو و نازه ببوسش خصوصی
آجی مهدیه
23 بهمن 92 7:24
ای جووووووووووووووووووووووووووووووون دلم من میمیرم برا نی نی گوگولی خدا حفظش کنه برات آدینه جونم ایشالله دومادیشو ببینی
آجی مهدیه
23 بهمن 92 7:27
راستی در مورد سوالت خواهرام همه وبلاگمو میخونن ، و از اونجایی که خبر باردار شدنمو توی وبلاگم نوشته بودم یهو دیدم آخر وقت اونروز همه شون دارن خودکشی میکنن که به من بزنگن ، منم که دلیلشو میدونستم برا همین جواب نمیدادم تا اینکه آبجی صدیقه سمجم بیشتر از 10 بار زنگید تا جواب دادم به محض وصل شدن خط دیدم داره با صدای بلند میگه مبااااااااااااااااااااااارکه و یه کم هم دلخور بود که چرا بهش نگفتم و باید از وبلاگ میفهمیده !!!! اینجوری شد که همه فهمیدن
عاطی مامان آوینا
23 بهمن 92 17:13
ماشاالله ارتین جونم داره خوب بزرگ میشه افرین به مامان خوبش که دست تنها این همه مادری میکنه.خیلی روزای اول سخته تا می تونی از همه کمک بگیر عزیزم تا خودت هم خیلی خوب سرحال بیای
نیروانا
23 بهمن 92 18:21
عزیز دلم ما دلمون خیلی برات تنگ شده برای من بارانی آرتین عزیزم وقتی می بینمت تمام خستگی های روزمره را فراموش می کنم عزیز دلم عاشقانه دوست دارم
گلی
23 بهمن 92 20:20
سلام عزیزم. پسملیت مبارککککککک. الهیییییییییی زردی النا هم مارو خیلی اذیت کرد، وزنشم کم بود دیگه بدتر. ولی میگذره بوسسسسسسسسسسسسسس
رضوان مامان رادین
23 بهمن 92 20:42
به به چه گلپسری...عافیت باشه خاله
سولماز
23 بهمن 92 22:57
سلام امیدوارم همیشه سالم وشاد وتندرست باشه وهمیشه سایه شما بالا سرش من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مــآمــآنـے
24 بهمن 92 17:22
ماشالله هزار ماشالله فندق خاله یه مامان نمونه ای
نی نی توپولی
26 بهمن 92 20:50
مبارک باشه شوکه شدم قدمش برات مبارک باشه تن سالم داشته باشه خوشحالم که به آرزویت رسیدی
مامان یکتا و تینا
27 بهمن 92 8:44
الهی قربونت برم با اون چشمان زیبایت عافیت باشه گل پسری
حدیث مامان آرش کمانگیر
27 بهمن 92 17:51
عافیت باشه خاله.ساعت آب گرم.انشاا... حمام دامادیت
متين
28 بهمن 92 13:34
ماشالله به اين گل پسرت هاني جونم الهي حموم داماديش