زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

اولین حضور

1393/3/9 10:57
نویسنده : مامان و بابا
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح این قدر غرق در خاطره پارسال بودم که تصمیم گرفتم حتما تو وبت ثبتش کنم.

پارسال 5شنبه نهم خرداد اولین بار از وجودت باخبر شدیم.حوالی عصر بود ساعت 4چند تا بی بی چک تو کشوی چوبی وسط هال بود که 2-3تاشو چند روز قبل امتحان کرده بودم و نتیجه منفی شد مشغول تمییز کاری بودم کارم تقریبا تمام بود یهو وسوسه شدم اون یکی باقیمانده رو هم امتحان کنم حمید مخالف بود یعنی اون چند روز بس که مخش رو خورده بودم دیگه ذوقی نداشت ولی من امتحان کردم و دیدم بلههههههه وروجک ما امده وبا کلی خوشحالی خبرو ابلاغ کردمممم .بعدشم رفتیم 2تایی بیرون رفتیم سمت ونک 1مانتو بارداری ابی خریدمخندونکو یک کفش و روسری شاممونم بیرون خوردیم کلی پیاده روی کردم و 3تا بی بی چک دیگه هم خریدم حالا هر روز 1بی بی چک میزاشتم تا مطمئن شم.فرداشم نهار رفتیم خونه پسر عمع حمید شبش هم خونه خواهرم که از مشهد امده بود...شنبه هم ازمایش دادم و نتیجه مثبت شد و ارتین رسما" خبر داد که داره میاد و اغاز دوران خوش بارداریییییی هیییییی چه زود گذشتتتتت الان عشقم تو کریش داره بازی میکنه و صدای غرغراش کل خونه رو برداشتهههههه فداش بشمممممممم.

یادم باشه عکی بی بی چک رو حتما" ضمیمه کنم چون پارسال هم یادم رفت بزارمخندونک

ارتین پارسال این موقعخندونک

ارتین امسال 4ماه و 13روزشهبوس

 

 

پسندها (8)

نظرات (14)

رضوان
9 خرداد 93 11:52
پس ۹خرداد برای شما یاداور روز بزرگیه.تبریک گلم.انشاا... روزهای خوبی کنار ارتین جونی و بابایش داشته باشین
مامان مینای آرتین
9 خرداد 93 11:59
ای جانم آرتین چقدر نازی... از آرتین من یک روز بزرگتری... بووووووووووووس
قاصدک
9 خرداد 93 16:29
ای جانم آرتین عزیز که هم ماه پسر منی. نه عزیزم کچل نکردیم بچم کلا کم مو.
پدرررررررررررررررررر
9 خرداد 93 18:58
فدات باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققم
نونو
9 خرداد 93 21:13
وااای عزیز دلم چقدر حس خوبی قربونت برم من الهی شادیاتون ابدییییییی دوست خوبتر از جونم
عاطی مامان آوینا
12 خرداد 93 16:13
واقعا یادش بخیر چقدر خوبه که ما تو همه مراحل با هم بودیم دوست جونم. آرتین جونم بزرگ شده ها هزار ماشاالله.بووووووووس.
مامان مریم
13 خرداد 93 18:18
lمن عاشق روز 9 ماه هستم که پسر قشنگم توی اون روز بدنیا اومد آرتین گلی هم روز 9 خرداد وجودشو اثبات کرده مبارکه مامان هانی
ساجده
14 خرداد 93 16:01
عزیزم ماشالا چه مرد شدی بوسسسسسسس من 25 خرداد متوجه شدم
namadkadeh
17 خرداد 93 2:01
تو وبلاگم یه عااااالمه ایده های خوشگل دارم واسه سیسمونی و اتاق نینی. میتونید اتاق نینیتونو واقعا تک و شک کنید چون این چیزا اصلااا تو مغازه ها پیدا نمیشه. حلقه های اسم نینی... ریسه اسم... تابلو... جمع کننده پرده... کوسن... عروسکای خوشگل واسه آویز پرده... گیفتای زیبا... که میتونید یا از مدلای داخل وبلاگ انتخاب کنید یا تم اتاقشو بدید مثلا طرح سرویس چوب یا کاغذ دیواری یا سرویس خوابش براتون مث همون طراحی کنم. namadkadeh.blogsky.com اگه خوشتون اومد میتونید با این عنوان لینکم کنید: نمدکده... دوخت حلقه اسم کودک... تزئینات سیسمونی و اتاق کودک
نــگاری
17 خرداد 93 13:07
حالا گذر زمان و وقتی یکساله شد بیشتر درک می کنی
معصومه
19 خرداد 93 16:38
الهییییییییی.. چه زود گذشت هانی جون نه؟ یادش بخیر.. ماشاالله مردی شده آرتین جون برا خودش بوس..
عاطفه مامان مانیاد
19 خرداد 93 17:47
آخی نازی چه کار خوبی کردی که ثبتش کردی ،واقعا یادش بخیر
مانی محیا
2 تیر 93 9:59
عزیزم من هم چند روز پیش یعنی دقیقا 9 خرداد غروبش با بی بی چک متوجه حضور نی نی ام شدم.. یعنی نی نی من هم حدودای آخر دی یا اولای بهمن میاد ایشالا... وااای چی میشه مثل آرتینی گل پسری بانمک بشه..
مامان مبینا
24 دی 93 0:47
چقد نازه بوووووووووووس