زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

تولد ۳سالگی خانه عشقم

1393/4/1 11:23
نویسنده : مامان و بابا
1,939 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز ۳۱خرداد بود و سه سال گذشت از روزی که اینجارو ساختم تا برات بنویسم از همه چیز از خوشی ها از بدی ها از ارزو ها عزیز دلم اون روز ها تو نبودی پدرت هم نبود فقط ارزوی داشتنت بود ویک دل نگران روز های سخت گذشتند سربع تر از برق و باد پدرت با یک دنیا عشق رسید و اندکی بعد تو امدی همه زندگی من  دوستت دارم پسرک شیرین من

قابل توجه دوستان گلم امروز ۳سال از تاسیس وبلاگ پسرم میگذره و اینجا بودن بهانه ای شد برای داشتن دوستان گلی مثل شما خوشحالم که اینجارو و همچنین شمارو دارم.

ارتین من امروز ۵ماه و ۴روزشه و ما تهران هستیم و ارتین برا اولین باره که مسافرت میکنه کلی حرف براتون دارم بزودی برمیگردم

پسندها (3)

نظرات (9)

رضوان
1 تیر 93 12:01
سه ساله شدن وبلاگتون مبااارک...انشاا... صدساله بشه
نیلوفر
2 تیر 93 8:10
وووای چقدر حس خوبی منتقل کردی..یعنی میشه منم بیم بنوویسم از روزی که عشقم نبود و الان هست؟؟؟؟؟
مانی محیا
2 تیر 93 9:57
عزیزم... منتظر عکس پسری هستیم
مامی فائزه✿◕ ‿ ◕✿
2 تیر 93 22:38
سلام عزیزم ایشالاه هزار سالگیشو ببینید خوشحال میشم به ما هم سربزنید میتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
قاصدک
3 تیر 93 13:08
اولا سه ساله شدنه وبلاگت مبارک عزیزم و دوما مسافرت حسابی بهتون خوش بگذرهههههههههههههههه
ساجده
4 تیر 93 9:24
میارکه عزیزممممممممممممممم
مامان
4 تیر 93 19:05
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
ღ.آجي مهديه.ღ
11 تیر 93 7:34
تولد سه سالگی وبلاگت مبارک هانی جون . چقدر لذت بخشه ، من کاملأ حستو درک میکنم ، یه جورایی داستان وبلاگامون شبیه هم شده
دایی رضا
31 مرداد 93 18:25
سلام من 2 تا وبلاگ دارم ميخواهم با شما تبادل لينک و بنر يا لوگو کنم اول هر سه وبلاگم را لينک کنيد وبلاگ اول من نام لينک رضا01 اس سرگرمي آدرس http://www.reza01s.blogfa.com کد لوگو اگه قصد تبادل لوگو يا بنر داريد وبلاگ دوم من نام لينک آرتين جيگر دايي آدرس http://reza03a.niniweblog.com/ کد لوگو اسلایدر بعد به اين آدرس بياييد و بگوييد با چه اسمي لينکتان کنم http://www.reza01s.blogfa.com توجه شما در هر دو وبلاگم لينک ميشويد موفق باشيد