زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

یک پسر گل +یک مامان سر شلوغ و هفت ماهو ده روزگی

1393/6/8 22:30
نویسنده : مامان و بابا
2,530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همگییییییییییی این قدر حرف ها هست که نمیدونم از کجا شروع کنمممممم این قدر دلم براتون تنگ شده که دلم میخواد یهو همه وبلاگ ها رو باز کنم همه مطالب نخونده رو بخونم...اما چرا کم پیدا شذیم و چی کارا میکنیم...

الان که مینویسم ارتین هفت ماهو ده روزش تمام شده و خوابیده حمید خونه هست و فردا بلیط برگشت به تهران گرفته.

جونم براتون بگه که بعد از سفر تهران از همون اول تابستون درس رو شروع کردم به ماه رمضون بر خوردیم و کارم سخت شد مامانم با زبون روزه از ارتین نگه داری میکرد و من میخوندم ماه رمضون تقریبا هر هفته حمید میومد و من از اسباب کشی هر هفته به خونه خودم و خونه بابام خسته شده بودم این شد که تصمیم گرفتیم برا ارتین پرستار بگیریم و تو خونه خودمون بمونیم من مشغول درس بشم .اخر ماه رمضون حمید ده روز امد پیشمون خواهرمم امد و یه پنج روزی موند یکم دور دور کردیم شب عید فطر بیست تا مهمون داشتم خیلی سر شلوغ بودم هم درس هم کلاس خلاصه حسابی درگیر شدم بعد رفتن خواهرم رفتیم رشت چند روزی موندیم قرار بود یه شب بمونیم ولی سه روز طول کشید خیلی خوش گذشت هم درس خوندم هم تفریحح کردم . واکسن شش ماهگی ارتین جونو 28 تیر زدیم و خدارو شکر پسرم اصلا اذیت نشدد. از ااخر پنج ماهگی هم شروع کردیم به غذا دادنش و خدارو شکر خیلی خوش غذا هست از میوه و غذا هر چی که براش مفید باشع میخوره. عاشق نون بربریه پسرممممممم اینجاست که ثابت کرده رگ ترکی داره

الان دیگه کامل میتونه بشینه و با اسباب بازی هاش بازی میکنه و با رورئک همه جا خونه بدو بدو میککنه ددو هفته هست مستقر شدیم خونه خودمون و خاله ناهید پرستار ارتین ازش مراقبت میکنه من مشغول خوندنم خدارو شکر ارتین راحت با پرستارش کنار امد و باهم جورن .چهر شنبه تو هفت ماهو یک هفتگی بردمش بهداشت برا وزن و قدش پسرم وزنش خوبه 8/250 هست ولی قدش کوتاهه تازه شده 67خندونک

بخدا جمع و جور کردن این همه حرف نگفته خیلییییییییییی سختههههههههههه حق بدین بهمممممم.

تصمیم کبری گرفتم که از این به بعد هر 5شنبه وبلاگ ارتین و اپ کنم که همه اتفاق هارو بنویسمزبان

لحظات بودن با ارتین خیلی زود میگذره ... برا منی ه درس دارم خیلی سخته نه میشه دل از ارتین بکنم نه از درسم

از بابای ارتینم بگم که خوبه مشغول درس و کاره هر دو هفته رفت و امد میکنه خیلی براش سخته ولی به عشق ارتییییین تحمل میکنه.

ارتین ما هنوز بی دندونه ... چهار دست و پام نمیره ...ولی با کنجکاوی همه جارو میپاد...

حالا دیگه حرف نمیزنم براتون عکس میزارم ...عکس ها زیادن در حد توان گلچین میکنم براتون.

منتظرم باشین که برسم خدمتون و نوشته های زیباتونو بخونم

 

 

ارتین و مامان

 

 

 

   عشق  نون بربریه پسرم

قهرمان کوچولوی من

ارتین و ماشین شاسی بلندشخندونک

پسرم به موهاش ژل زده

عاشق توپ بازیه پسرم

دو تا عسک خوشتل

 

چند تا عکس اخر

 

خونه عموش

ارتین تو خونه قارچیش

اینم اخرین عکسش دیشب خونه مادربزرگم

پسندها (6)

نظرات (28)

رضوان
8 شهریور 93 23:09
دلم براتون ی ذره شده بودددددد.جووونم تونستی عزیزم..ماشاا... بهش آقا شده واسه خودش...عسل خان استخر قارچیشم شبیه استخر رادینه..منتها ما بیشتر بعنوان قایق بادی ازش استفاده میکنیم.هر موقع میایم شمال.رادین با قایق قارچیش دریا را طر هم می نورده :-D
رضوان
8 شهریور 93 23:11
غلطهای تایپی ما را ب بزرگی خودتون ببخشید.اخه با گوشیم اومده نظر بذارم.یکم مشکله ;-)
ღ.آجي مهديه.ღ
9 شهریور 93 8:17
سلام هانی جون عزییییییییییییییییییییییییییزم چرا انقدر به خودت سخت میگیری ، خب یه کم به خودت استراحت بده ، زمان برای درس فراوونه ، فعلأ آرتین رو بچسب . ای جووووووووووووووووووووووون دلم ، آرتین جون خاله به قربونت ، ماشالله چه بزرگ و رعنا شدی خاله جونی ایشالله لباس دومادیتو به تنت ببینم ننه
نونو
9 شهریور 93 8:50
ای جاااااااااااااااااانم الهی من فدای خنده های قشنگش شم عزیزِ دلم چقدر دلم واستون تنگ بود.چه خوبه ازخودتونم عکس میذارین فدای چشای خوشکل دوستم واقعا با ارداه ای عزیزم آرتین به پدر و مادر موفقش خیلی افتخار خواهد کرد..برات دعا می کنم همیشه سلامت و شاد باشی بتونی به آرزوهای قشنگت برسی دوست مهربونم
الهام مامان رامیلا
9 شهریور 93 15:25
ای جانم چقدر دلم براتون تنگ شده بود ببوس این گل پسررررررررررر ما رو
بانو
10 شهریور 93 17:07
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
پرتو
10 شهریور 93 17:09
سلام عزیزم چه خوب شد اومدی دلم براتون تنگ شده بود ایشالا توی درسات موفق باشی دوستم عکساتونم مثل همیشه قشنگن مواظب خودتون باشین بوسسسسسسس
مــآمــآنے
11 شهریور 93 18:33
ای جونم قربونش بشم من جه بزرگ شده موفق باشی درس خوندن با بچه سخته من هنوز 3 ترم دیگه دارم خدا به مامانا صبر بده پرستار برای چند ساعت میاد؟
مــآمــآنے
11 شهریور 93 18:34
ممنون عزیزم لطف داری ایشالله تولد گل پسرت
فرزانه (مامان آرین)
11 شهریور 93 22:27
سلام هانی جون.ماشاالله هزار ماشاالله به آرتین خان گل...مردی شده قربونش برم الهی...دلم تنگتون شده بود حسابی مامان سر شلوغ...
حدیث ماما آرش
12 شهریور 93 21:06
ای جونم.قهرمان.خیلی دوست دارم
ساجده
14 شهریور 93 9:30
ماشالا حسابی ارتین جون مرد شده هان بوس به مامان خوشگلو پسرش
بانو
17 شهریور 93 15:17
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان ایلیان
17 شهریور 93 18:58
عزیزممممممممممممممممممممممممممم سلام خالههههههههههههههه وای خیلی وقته نیومدم پیشت ببخشید خنده هاشوووووووووووو ناناسسسسس ماشالا چه بزرگ شده پسملی عزیزمممممممممممممم بخور همش هرچی دوست داری نوش جان کن وای شیرین عسل بلا خدا براتون حفظش کنه و بالعکس
بانو
24 شهریور 93 15:35
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان صفا
27 شهریور 93 11:54
ماشالله ماشالله خیلی خوشحال شدم از دیدنش خداحفظش کنه عزیزمید همیشه... بوس واسه مامان و آرتین ببخشید سرم شلوغ کم سر میزنم اما به یادتونم
fatima
29 شهریور 93 11:01
سلام عزیزم پسر خیلی نازی داری به من حتما سر بزن منتظر حضور گرمت هستم نظر یادت نره.... منتظرما.....
بانو
31 شهریور 93 11:50
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
5 مهر 93 11:36
نامه اسرار آميزي به نام شانس سلام شايد فکر کنید گفته‌هاي آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتيجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مايکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد. چيزي از دست نمي دهيد.انتخاب با شماست!كافيست ايمان داشته باشيد! "متن نامه" به نام صاحب شانس "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است...
بانو
7 مهر 93 11:40
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
عاطفه مامان مانیاد
7 مهر 93 19:46
سلام هانی جون....خوبی عزیزم آرتین گلم چطوره،ماشاالله حسابی بزرگ شده ،هانی جون برای آرتین کوچولو تست هوش بگیر من برای مانیاد 4 تا 6 ماهشو گرفتم همینجوری داره بازم 6 تا 9 و 9 تا 12 باید بری بازی و اندیشه تهیه کنی یا فک کنم کتاب فروشیا هم داره،ببوس نازنین رو
بانو
14 مهر 93 15:37
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان توت فرنگی
28 مهر 93 14:03
کجاییی پس عزیزم چرا اینقددیر بهدیر میای بیا ببینم گل پسرت چکارا می کنه
بانو
28 مهر 93 14:37
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
5 آبان 93 16:01
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
ღ.آجي مهديه.ღ
6 آبان 93 17:28
کجایی ننه؟؟؟ من و مسیح منتظر تو و آرتینیم
مــآمــآنــی
30 آذر 93 0:21
ای جونم چه بزرگ شده انقد سرگرم بچه ها شدیم که دیر به دیر به وبلاگ سر میزنیم
مامان ماهان و رادین
30 آذر 93 15:45
سلام. عزییییییییزمممممم بعد مدتها اومدم.اخرین خبری که ازتون داشتم بعد از رفتن اون کوچولو بود. خداااا جو نم شوکه شدم شاه پسر خوووووشششششمزه رو دیدم نی نی دوم منم فک کنم دو ماهی ازش بزرگتره. آذری هست