زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

بخش سرگرمی وبلاگ

1391/8/24 19:33
نویسنده : مامان و بابا
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستانم خوبین، خوشین؟؟

 راستش تصمیم گرفتم تو وبلاگم بخشی از مطالب رو به تزیینات و گل ارایی و میوه آرایی و  تزیین سفره عقد و لباس عروس و.... این جور چیز ها اختصاص بدم . چون من به کار های هنری خیلی علاقه مندم زیاد دنبال این جور چیز ها بودم  از هرکدومشون عکس زیاد دارم .هرچیز به نظرم زیبا بیاد اینجا براتون میزارم.

البته تو صفحات جداگانه ثبتش می کنم وآدرسشو میزارم هرکس دوست داشت تشریف میبره می بینه.

از کجا معلوم شاید منم یه ناز پری داشته باشم که کار هنری دوست داشته باشه بعد ها از این مطالب خوشش بیاد .

برای اولین نمونه ساخت گل پاییزی رو براتون گذاشتم که ساختنش خیلی راحته ولی نتیجه اش خیلی زیباست .گفتم شاید شما هم دوست داشته باشید از اینها تو خونتون داشته باشین.

برای مشاهده روی لینک ساخت گلدون پاییزی کلیک بفرمایید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگاری
25 آبان 91 0:37
http://www.ninicenter.ir/
برو تو این سایت قشنگ در مورد استیکر نوشته


مرسی خانومی می خونم
مامان علي خوشتيپ
25 آبان 91 8:37
خيلي قشنگه...ولي ما از اين برگها هيچ وقت تو شهرمون نداريم..اصن پاييز رو فقط تو عكسها ديديم


عزیزمممممممم فداتتتتتتت شمممممم خوشا طبیعت اهوازو ... آدمهای مهربونششش
مامان ماهان
26 آبان 91 16:50
بابا هنرمند
دستت طلا چقدر خوشگلن
واقعا کار زیبایی بود مررررررررررررررسی


مرسی عزیزم