زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

برای پسرم آرتین( از طرف بابایی)

1392/6/9 9:07
نویسنده : مامان و بابا
915 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم، آرتین عزیزم. مادرت خیلی عجله داره که تو زود به  دنیا بیایی. البته حق هم داره. شکایت از نه ماه طولانی بارداری میکنه. اما به گمان من این نه ماه به سزاواری نه ماه  شده. من مثل مادرت نمیتونم رومانتیک بنویسمخجالت ولی الان که دارم اینو مینویسم خیلی خیلی خوشحالم که شما دو تا را خدا بهم داده. اگر بدونی چقدر دوست داریم زود بیای پیشمون و هردوتامونو از تنهایی دربیاری. اگه بدونی بابایی چه کارایی میخواد برات بکنه. البته امیدوارم وقتی به دنیا میایی پیش تو و مادرت باشم دعا کن. دعا کن برای بابا پسری. از همین الان مامانی همه چیز داره برات میخره. خوش به حالت بهت حسودیم میشه. آخه بابایی من اینجور چیزا را نداشتم. تنها اسباب بازی من تیر کمونی بود که خودم درست کرده بودم. ولی الان داره برات همه چیزا و فراهم میکنه. امیدوارم و از خدا میخوام اول همه بچه هایی را که قراره به دنیا بیان ، خوشکل و سالم به مادراشون بده بعد هم پسری منو سالم به مامانش بده تا خیالش راحت باشه. اخه بابایی جون من به مامانی نگیا اینقدر  مامانت بعضی وقتا منفی فکر میکنه که دیروز دیدم یه تار مو از کله ام ریخت. میترسم تا به دنیا اومدنت کچلم کنه اخه این موها روبه زور نگهشون داشتم تا خواستگاریت نگن بابات پیشونیش چقدر بلنده. میدونی آرتینم میخوام وقتی بزرگ شدی منم به موهام ژل بزنم ببینیم کی خوش تیپ تره. در ضمن اگه خدا بخواد هفته بعد هم برای تو هم برای مامان خبرای خوبی دارم پس تا آن روز مواظب خودتون باشید. دوستتون دارمقلب ان شاالله که هفته بعد مامانت بهت خبر خوب و میده .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

azin
8 شهریور 92 23:16
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان ریحان
9 شهریور 92 0:01
سلام خوش بحالتون مادر و پسر چه بابا و همسر رومانتیکی ایشالا این دوران به خوبی تموم بشه و آرتین عزیزرو در آغوشتون بگیرید
باران
9 شهریور 92 8:27
انشاالله
ادینه
9 شهریور 92 9:09
بابایی یعنی عاشختمااااااااااا. چه خوشچل نوشتیییییییی بوسسسس
شکیبا
9 شهریور 92 12:17
الهی چه بابای رمانتیکی ایشالله که 120سال سایش بالای سرتون باشه
شیما(دختر شهریور)
9 شهریور 92 13:38
سلام حمید آقا انشالله آرتین صحیح و سالم بیاد بغل مادرش و حسابی با هم خوش باشین ما هم برای 3 تاییتون دعا میکنیم انشالله 120 سال کنار هم شاد و خوشحال و سالم زندگی کنید.
مژده
9 شهریور 92 20:46
سلام امیدوارم آرتین کوچولو به سلامتی این چند ماهم طی کنه و زودی بیاد تو آغوش مامانو باباش با اجازتون وب شما رفت تو لینک دوستان من
مامان ازاده
9 شهریور 92 20:51
عزیزم ممنون که بهم سر زدی منم هنوز پسلم به دنیا نیومده-ایشالا3-4 هفته دیگه میاد-مواظب خودت باش-ایشالا پسلی شما هم صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان گیسوجون
10 شهریور 92 9:09
نگاری
12 شهریور 92 16:16
سلام آقای پدر نگران نباش این دورانم می گذره اونموقع همین هانی که عجله داره بهت غر می زنه که چه زود گذشت دلم تنگ شده الان زوده واسه ریختن مو که ارتین کوچولو که به دنیا بیاد بیشتر و بیشتر موهات می ریزه خیلی هم رومانتیک و زیبا نوشتین
مامان آرین
15 شهریور 92 1:37
سلام پدر آرتین کوچولو.امیدوارم 120سال سایه پر مهرتون برسر همسر مهربونتون وپسر کوچولو باشه.در ضمن خیلی زیبا نوشتین.