زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سلام به بچه های گلم

1391/6/28 12:45
نویسنده : مامان و بابا
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

از این که نمیتونم زیاد بهتون سر بزنم واقعا معذرت می خوام خوب بابایی سرش شلوغه  مامان خوب میدونه. یه کم تحمل کنید قول میدم خوشحالتون کنم خوب برای دیگه همه سعی و تلاشم برای شماست. به مامان هم تبریک میگم بابات کاری که دنبالش بود و بالاخره به آرزوش رسید البته با پارتی. خوب دیگه پارتی شما هم خود باباست نگران نباشید. فقط حواستون به مامان باشه گل پسر من که نیستم مرد خونه ای یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خوب دیگه مواظب خودتون باشید. دوستون دارم

بابا حمیدرضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرین
11 آبان 90 11:40
آخییییییییییییییی
مامان آرین
12 آبان 90 11:45
بفرمایید توی وبلاگمون با یه پست خوشمزه پذیرایی بشین
مامان صفا
13 آبان 90 10:44
سلام خوبین شما، به سلامتی انشاالله همیشه موفق باشید. فکر کنم بابایی با این سلام و علیکی که با بچه هاش داشته دوست دارهد حسابی دور و برش شلوغ باشه.. چون من اولش که دیدم گفتم یعنی به این زودی شما نی نی دار شدین ... دوستون داریم همیشه منتظر خبرهای خوب خوب از عروس و دومادیم.
مامان ماهان
14 آبان 90 9:24
این روزا اگه پارتی نباشه کلاهت پس معرکه اس
مامان ترنم کوچولو
16 آبان 90 12:32
سلام.عیدتان مبارک.خیلی وقته غایبین