زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

عيد قربان امسال

1391/6/28 12:42
نویسنده : مامان و بابا
1,406 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق منننننننننن خوبييييييييييييييييييي؟؟ دورت بگردم مننننننننننننن بخشش كه كم كم ميام و اينجا مطلب ميزارم آخه اين مدت اتفاق خاصي هم نيفتاده بود گل من، من كه به شما قول دادم همه اتفاق هاي تلخ و شيرين زندگيمونو تا آمدن شما ثبت كنم هنوز رو قولم هستم .اين مدت هم مثل گذشته خوب بود من به كارام ميرسيدم بابا هم سرگرم كار هاي خودش بود . عسل مامان امروز عيد سعيد قربان اين روز رو به همه دوستاي گلمون تبريك مي گم تو اين روز بيشتر مسلمان ها براي ضاي خدا يه گوسفند كوچولو قرباني مي كنند و نظري پخش مي كنند وقتي به دنيا امدي و بزرگ تر شدي بيشتر برات توضيح ميدم مامان جميل هم كه قوربوني مي كنه ميبريمت اونجا كه از نزديك ببيني قوربونت برممممممممممممم خبر خوبه ديگه اين كه ديروز فيلم و عكس عقد من و بابا حاضر شد و از لاهيجان برامون فرستادند ديشب هم با اهل خونه نشستيم تماشا كرديم خيلي خوب بود مامان همه چيز عالي بودددددددددد حالا منم مي خوام بهت عيدي بدم چند تا عكس از خودمون و تولد بابا كه قولشو قبلا" داده بودم بزارم هورااااااااااااااااااااا ممنون از دوستان گلم که بهم تذکر دادند منم برای مطلبم رمز گذاشتم مرسیییییییییی در ضمن هركي خواست ببينه رمز همون قبليه است


برای دسترسی به این مطلب و نظرات آن، کلمه عبور اختصاصی را وارد کنید