زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

خاطرات اين چند روز

1391/6/28 12:41
نویسنده : مامان و بابا
1,349 بازدید
اشتراک گذاری

sleeping baby

سلام قلبم zibaسلام جونم چه طوري عسل منننننننننننننن؟من و بابا كه خوب خوبيم ديروز و پريروز باهم بوديم جاي شما خالي بود عزيز دلم منم كه ميرم سر كارو برميگردم  ديروز هم رفته بوديم با بابايي دنبال خونه  گشتيم ولي بابايي ترجيه ميده يك سال صبر كنيم پس انداز هامون كه بيشتر شد يه خونه بخريم البته من معتقدم تا امدن شما حتما" بايد صاحب خونه بشيم چند روزي هست كه فكر خريد خونه ذهنمو مشغول كرده توكلمون به خداست انشاالله كه جور ميشه . 2 شنبه شب من و بابا ميريم شمال انشاالله كه خوش بگذره ه ه ه ه ه ه ه ه ولي 5 شنبه من نوبت دندون پزشكي دارم  مامان جون مي خوام دندونمو عمل كنمممممممممممم خيلي دردش زياده خدا بخير كنه. خوب عزيز دل مامان من تو رو سپردم دست فرشته ها فكر مي كنم حسابي ازت مراقبت مي كنند.baby angel

خوشگل من ، ناز گل من مي خوام سالم و سر حال تو رو تو بغلم بگيرمممممممم ، دارم لحظه شماري مي كنم برا آمدنت فدات شم .منتظرم تا قدماي نازتو بزاري رو چشمامون هر وقت كه خداي مهربون صلاح دونست و لياقتشو داشتيممممممممممم  فعلا باي تا از شمال برگردم و برات خبر هاي خوب بيارمممممممممممم

 baby boy asleep

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان عشق
21 آبان 90 20:46
سلام.بلا دوره ایشالله.نگران نباش جراحی دندون خیلی سخت نیست.منم وقتی اوایل بارداریم بود(البته خبر نداشتم باردارم)جراحی دندون انجام دادم.خدا رو شکر که مشکلی پیش نیومد.
مامان علي خوشتيپ
21 آبان 90 22:22
سلام ايشاالله هميشه سلامتي باشه اميدوارم هر چه زودتر صاحب خونه بشيد
مامان پارسا جون
22 آبان 90 0:44
خوبی خانومی ؟ چه خبرا خوش میگذره؟
مامان صدف
22 آبان 90 11:38
تو این تهران با هر قیمت و هر شرایطی که بخواین خونه پیدا میشه. فقط یک کمی صبور باشید و خوب دنبالش بگردین. به سایت ایران فایل هم سر بزنید. کمکتون مبکنه. http://www.iranfile.ir/ راهنمای همشهری هم خوبه ولی از همه بهتر مشاورین املاک هستن تو همون منطقه ای که میخواین بخرین موفق باشید
معصومه مامان سهند
22 آبان 90 17:29
سلام دوست عزیزم با پست تولد دوسالگی سهند به روز شدم تشریف بیارید خوشحال میشم ان شاالله که زود زود خونه خوب پیدا کنید برای ما هم دعا کنید که خونه بخریم. راستی خاله جون رمزتو به من ندادی هااااااااا
مامان علی خوشتیپ
23 آبان 90 15:52
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک
الهام مامان رامیلا
23 آبان 90 19:14
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضائلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد والله صد بار اگر کعبه ترک بردارد عیدتون مبارک عزیزم کم پیدا شدی عزیزم
مامان آناهل
24 آبان 90 5:09
منتظر خبرهای خوبت هستیم. خوش بگذره شمال عزیزم.
نی نی توپولی
24 آبان 90 14:26
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک
دخترم عشق من
25 آبان 90 9:41
سلام خانمی خوبین . دیگه به ما سر نمیزنی . میبینم که خیلی سرتون شلوغه . امیدوارم که عمل دندونتون هم موفقیت امیز باشه و سفر شمال هم بهتون خوش بگذره .
مامان آرین
26 آبان 90 8:58
دوست خوبم سلام ایشالا هم شمال بهت خوش بگذره و هم عمل دندونت با موفقیت باشه .
زينب عشق مامان و بابا
26 آبان 90 10:36
سلام اعياد مبارك
مامان ماهان
28 آبان 90 16:30
سلام عزیزم الهی همیشه بهت خوش بگذره