زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

خبر خوب....

1391/6/28 12:55
نویسنده : مامان و بابا
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ، هم نفسم ، عسل من و بابا خوبی ؟ یک هفته ای برای گلکم

چیزی ننوشته بودم حالا آمدم که یه کوچولو باهم درد دل کنیم.

تو این هفته هم روز های خوب زیاد داشتیم عزیزم ولی اتفاق خاصی نیفتاد  .

بابا از 5 شنبه شب پیشم بود تا همین 1 ساعت پیش این چند روز هم گشتیم

و هم استراحت کردیم  عزیزم همه زحمت هامونم افتاد گردن خاله جون . اما

خبر خوبی که برات اوردم اینه که ...... چند وقت پیش ها تو امتحان استخدامی

بانکی شرکت کرده بودم مراحل اولیه شو گذرونده بودم و موفقیت آمیز بود ولی

چون مدت ها ازش گذشته بود امیدی بهش نداشتم اما 5 شنبه با من تماس

گرفتن گفتند پرونده ام تکمیل وبعد از یکسری امضا ها و.. میتونم مشغول به کار

بشم. امروز من و بابا حمید دنبالش بودیم ولی موفق نشدیم مسئولشو ببینیم

مونده برا فردا بابا حمید خیلی خوشحاله احساس می کنم خیالش راحت

میشه .خوب کار بانک برا یه خانم موقعیت مناسبیه  هم می تونم به کارای 

 خونه برسم هم در آینده ببرای شما بیشتر وقت بزارم و هم در آمد خوبی

 داشته باشم  ولی تنها نگرانیم درس خوندنه نمی خوام کار مانع درس خوندنم

 بشه من باید با جدیت تو رشته مورد علاقه ام درس بخونم و به هدفم برسم

هم به کارم . بابا جونت خیلی بهم انگیزه میده بهم میگه همه انسانهای موفق

شرایط سخت رو تجربه کردند با سختی ها جنگیدند و موفق شدند ،موافقه که

هم کار کنم و هم درس بخونم منم تسلیم شدم خبر دوم اینه که وام

ازدواجمونم جور شده و ما مجبوریم اخر همفته دوباره بریم شماااااااااااااااال .

گلک من مامانجونت دیشب کلی بچه بازی درآورده ، کلی گریه کرده بابا حمیدم

ناراحت شده.ولی دست خودم نبود هروقت بابا داره از پیشم میره مثل بچه ها

می زنم زیرگریه چون وقتی بابات پیشم نیست خیلی احساس تنهایی میکنم

خدا کنه این روزامونم زودی بگذره .....برامون دعا کن عشقم

ن

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید
متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید
متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید


امروز روز جهانی کودکه عزیزم درسته که هنوز تو متولد نشدی ولی من این روزو به همه فرشته کوچولو ها و دوستای گلت تبریک می گم نی نی های گل انشاالله تو این روز بهترین هدیه ها رو بگیرید و بهتون حسابی خوش بگذره ه ه ه ه هه ه ه


متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید
متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید
متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید
متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

 

 

 

 

شنبه 16 مهر 90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زينب عشق مامان و بابا
16 مهر 90 13:40
ولادت امام رضا و روز جهاني كودك رو تبريك ميگم اميدوارم همه سالم و سلامت باشند
مامان محیا
16 مهر 90 13:45
مبارک عزیزم
مامان گیسو
16 مهر 90 13:59
مبارکههههههههههه اصلاً نگران نباش عزیزم اتفاقاً اونهایی که کار می کنن بهتر درس می خونن من خودم هم کار می کردم هم درس می خوندم تو کل این نه ترم فقط دو بار واحد افتادم که یکیش به خاطر فوت خواهرم بود که نتونستم بخونم موفق باشی فقط یه وام برای ما جور کن هههههه تنهایی خیلی بده جالبه که من اینم به مدت یکسال تجربه کردم اونم تو اولین سال ازدواجم همسرم فقط تو هفته یک شب می اومد خونه و من همیشه تنها بودم همه اینا می گذره به روزهای خوب فکر کن گلم بوسسسسس
mahsa
16 مهر 90 14:53
سلام گلم مبارک باشه قبولیت تو بانک. دست راستت رو سر ما که تو شرکت خصوصی کار میکنیم از صمیم قلب برات خوشحال شدم عکسای خشوگلتون رو هم دیدم مرسی که به من هم اجازه دادی عکساتونو ببینم. خیلی خوشگل شده بودی. ایشالله خوشبخت بشی. مطمئن باش اگه خودت اراده قوی داشته باشی تو همه زمینه ها میتونی پیشرفت خوبی داشته باشی. هم کار کنی هم ادامه تحصیل بدی و هم بهترین زندگی مشترک رو در کنار همسرت برای خودت رقم بزنی ایشالله به حق آبروی امام رضا،همیشه اتفاقای خیلی خوب تو زندگیت برات پیش بیاد و همه چیز همونطور که دوست داری پیش بره.
مامان پریا
16 مهر 90 15:10
سلام عزیزم اول از همه مبارکه مبارک. امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق باشی. لینکت کردم خانومی.
مامان گیسو
16 مهر 90 15:14
خیلی خوشگلی وای گلم من تو نی نی سایت تو کلوپی هستم که همه مامانای اونجا نی نی هاشونو از دست دادن خدا نکنه که عضو اون قسمت بشی اما می تونی مهمونی بیای و با هم صحبت کنیم اسم کاربریت چیه ؟ به این آدرس بیا تا برات دعوتنامه بفرستم http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=7001
مامان گیتی
16 مهر 90 15:22
سلام دوست عزیز مبارک باشه امیدوارم همیشه درکار و زندگی موفق و سربلند باشی
مامان گیسو
16 مهر 90 16:48
گلم نظر خصوصی گذاشتم برات
مامان پارسا جون
17 مهر 90 11:04
سلام الی جون خوبی گلم؟ مبارک باشه شغل جدید عزیزم موقعیت خیلی خوبیه ازش استفاده کن وامتون هم مبارک ایشاا... که همیشه بتونی توی شرایط سخت بهترین تصمیم ها رو بگیری
مامان پارسا جون
17 مهر 90 11:18
خانومی واست خصوصی گذاشتم.
مامان پارسا جون
17 مهر 90 16:13
خصوصی گذاشتم
مامان آرین
17 مهر 90 17:51
مبارکهههههههههههههههههههه ایشالا به سلامتی . اصلا غصه نخور با ابرنامه ریزی درست حتما میتونی به همه کارات برسی .
الهام مامان رامیلا
17 مهر 90 20:07
سلام عزیزم خوبی راستی اسمت چیه بهت می گن الی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ مبارک باشه استخدام شدی تو بانک شوهر خواهر منم تو بانکه نکنه همکار اون شدی خیلی خوب میشه هههههههه نگران بابایی هم نباش زود زود کنار هم زندگی تازه ای رو شروع می کنی
مامان علي خوشتيپ
17 مهر 90 21:14
با نام رضا به سينه ها گل بزنيد با اشك به بارگاه او پل بزنيد فرمود كه هر زمان گرفتار شديد بر دامن ما دست توسل بزنيد ميلاد امام رضا مبارك
faeqeh
18 مهر 90 10:14
تبریک میگیم
مامان درسا
18 مهر 90 10:30
سلام.ازاینکه به وبلاگ دخترم درسا سر زدید ممنونم.از تعریف تون متشکرم
مامان پارسا جون
18 مهر 90 11:04
“به یاد” هم بودن ، قشنگترین هدیه ایست که نیاز به “با هم” بودن ندارد . . .
نبات کوچولو
18 مهر 90 11:22
سلام عیدتون مبارک غولی بود به نام « گُنده بک » که همیشه مشغول اذیت کردن و دست انداختن مردم بود. یک روز پیرزنی را دید که از جنگل می گذشت. صدای رعد درآورد. پیرزن نترسید. به جای این که به طرف خانه بدود تا خیس نشود به طرف گُنده بک برگشت و گفت ... برای خواندن قصه در 1000 لغت به وبلاگ نبات کوچولو سر بزنید مترجم : صادق شهید ثالث تصویرگر : ساناز کریمی طاری منبع : ماهنامه نبات کوچولو - شماره 3 (گروه سنی 8 تا 12 سال - کودک) صفحات 12الی 15
مامی مائده
18 مهر 90 15:35
کار جدید رو تبریک میگم بهت عزیزم. ایشالا که موفق باشی هم تو کار هم تو درس
محيا كوچولو
18 مهر 90 21:03
مباركه مباركه
مامان آناهل
19 مهر 90 7:11
مبارکه . مبارکه.
نی نی توپولی
19 مهر 90 17:18
وای چه خبر خوبی چه جای خوبی یه چند تا وام هم برا ما جور کن بهرش زیاد نباشه