زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

روز های زندگی من و بابا

1391/6/28 12:53
نویسنده : مامان و بابا
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه جونممممممممممم خوبی عزیزمممممممممم وای دلم برات

شده بود اندازه سوراخ جوراب مورچهخندهخنده عزیزم این چند روز بازم سرم شلوغ

بود ولی در ضمن مثل همیشه خوش گذشته بازم برات خبر های خوب دارم.

اول اینکه بگم فردا دقیقا" ١ ماهه که من و بابا  عقد کردیم خوب روز خوبیه دیگه

ولی حیف که زود گذشتتتتتتت چقدر خوش گذشته بودااااااااا فردا چون هم من

هم بابا کار داریم فکر نکنم همدیگرو ببینیم اما عوضش قراره ٥ شنبه بریم

شمال و تا یکشنبه اونجا بمونیم از الان برنامه گذاشتیم که کجا ها بریم فکر

کنم عالی بشههههههههه کاکل زری جونم یا ناز پری قشنگم.

 

حالا یه خبر دیگه اونم اینه که اولین کتاب بابایی چاپ شدددددددددددددددتشویقتشویق

بابایی خیلی برا نوشتنش زحمت کشید عزیزم دیشب آورد کتابشو و بهم نشون

داد این قدر ذوق کردم که نگوووووووووووووووو.نیشخندنیشخند

 

شب برا شام رفتیم بیرون موقع برگشتن من یه شلوار و پلیور خوشگل برا بابات

کادو خریدم خیلی نازو خوشکل شود بهشم میومد  ،بعدش دوتایی راه افتادیم

سمت خونه خاله مهدیه و کلی خوش گذشت صبحم مثل همیشه صبحونه بابا

 

 

رو اماده کردم و بابا رفت سر کار منم آمدم سر کارم جیگرمممممممممممممم.

 

و خبر بعدی اینه که چند روزی هست کلی دوستای خوب تو نی نی سایت پیدا

کردم مامان جون خیلی دوستای خوبی هستند این باعث شده که کمتر اینجا

احساس غریبی داشته باشم.

خوب خوشکلم من دیگه برم به کارام برسم زودی بهت سر میزنم بوس بوسماچماچماچ

 

١٩ مهر90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان علی خوشتیپ
19 مهر 90 12:57
همیشه به سفر عزیزم
آفرین به بابای نویسنده.موضوع کتابشون چیه؟
بوس برای مامان و نی نی


مرسی عزیزمممنونممممم دیپلماسی انرژی عزیزم منم برات کلی بوس می فرستممممم
مامان صفا
19 مهر 90 13:05
تبریک بابت کتاب شا دوماد..انشاالله کتابهای بعدی..تخصصی هست یا همه می تونن استفاده کنن؟
می گم دست خاله مهدیه درد نکنه ها خوب خواهری خدا برای هم حفظتون کنه


سلام صفا جونم دلم برات تنگ شده بووود . نینی خوبه؟ کتاب بابا تخصصی هست عزیزم
مامان پریا
19 مهر 90 14:50
آفرین بابای نویسنده . در چه زمینه ای هست؟ اگه رمان باشه من میمیرم واسه یه رمان عشقولانه. بگو تا بخرم. خودت خوبی گلم. بووووووووووس. منم نی نی سایتی هستما.


سلام عزیز دلممممممممممم نه متاسفانه رمان نیست تخصصی رشته اش نوشته. عزیزم تو پست بعد آدرس میزارم بیا اونجا وقت داشتی بگپیم باشهبوووووووووس
الهام مامان رامیلا
19 مهر 90 14:59
سلام عزیزم وای اسمت خیلی ناز بود بخدا چقدر قشنگ بود آدینه جون عکس کتاب بابا رو برامون بزار بریم بخریم پولدار بشه حالا دیگه میری نی نی سایت کجاش می ری من بیام باهم دوست بشیم


قوربونت برم الهام جون مرسی والا خودمم از کتاب بابا سر در نمیارم چون تخصصی رشته اش نوشته اسمش دیپلماسی انرژی هست ولی چشم عکسشو میزارم. یه پست گذاشتم بیا نینی سایت عضو شو بیا تو اون آدرسه ما که دوست هستیم ولی این جوری بیشتر دوست میشیم
مامان آناهل
19 مهر 90 17:04
مبارک . آفرین بابای نویسنده. دیپلماسی انرژی . اگه عکسشو بذاری ما هم میخریم . خوب الان سر درنمیاریم بعد که بخونیم یاد میگیریم دیگه.
مامان پارسا جون
19 مهر 90 17:14
سلام عزیزم خوبی؟ تبریک میگم کتاب همسری رو.پس آقاتون نویسنده هم هست ایشاا... سفر هم بهتون خوش بگذره حتما میام توی نینی سایت
نی نی توپولی
19 مهر 90 17:14
ضمن عرض تبریک به باباو مامان کاکل زری ونازپری به خاطر چاپ کتاب........
مامان آرین
20 مهر 90 8:08
سلاااااااااااااااام دوست جونم .مبارک باشه موفقیت بابایی.آفرین بابای نویسنده. اصلا میدونی چیه ما کتاب رو میخریم چیکار داریم که نمیفهمیم توش چی نوشته شاید در آینده به درد نی نی های پروفسورمون بخوره باشهههههههههه راستی بازم یواشکی اومدی رشت و رفتی هااا تعطیلات خوش بگذره عزیزم . بوووووووووووس
نی نی توپولی
20 مهر 90 13:55
سلام به باباحمید نی نی گوگولو ها به جمع ما خوش آمدید راستی قضییه طبخاتی چیه؟
مامان نازنین زهرا
22 مهر 90 10:30
تبریک میگم آفرین بابای نویسنده
مامی مائده
22 مهر 90 10:57
تبریک میگم به همسرت برای چاپ کتابشون راستی منم تو نی نی سایت هستم خوشحال میشم بهمون سر بزنی http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=9917
نی نی توپولی
22 مهر 90 15:26
هنوز نیومدید؟