زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

قوری ز قلم قلم ز قوری تو عشق منی گوگوری مگوری

1391/6/28 12:57
نویسنده : مامان و بابا
4,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلكم خوبي جيگر مامان؟ باز هم با كلي خاطره قشنگ آمدم پيشت. اين دو روزه من و بابا حميد خيلي خوش گذشته ني ني گلو. البته يه كم خسته شديم چون به خاطر كار بابا بايد زود بر مي گشتيم يه روزه رفتيم رشت و آمديم تهران. جمعه هشتم مهر عروسي عمه مريم بود و اونها خيلي دوست داشتند كه ما حتما" تو جشن عروسيشون شركت كنيم از اونجايي كه بابا جونيت مسافرت يك روزه اونم با اتوبوس رو اصلا" دوست نداره ترجيح مي داد نريم و عذر خواهي كنيم ولي آقا جون و مامان مهري اصلا" راضي تشدن و قرار شد 5 شنبه من و بابا از محل كار بريم سمت رشت.ز منم برا 3 عصر بليط گرفتم و منتظر شدم تا بابايي برسه سفر خوبي بود تقريبا" حدوداي 10 شب رسيديم لاهيجان بعد از خوردن شام و استراحت من رفتم دوشي گرفتم زو خوابيديم زو صبح وسايلاي لازمو برداشتيم و راهي رشت شديم. خونه آقا جون اينا پر از مهمون بود بعد از سلام و احوال پرسي ( منم كه تازه عروس بودم همه كلي تحويلم ميگرفتن) نهار حاضر كردن و بعد از نهار حاضر شديم .برات بگم كه خانواده بابات خيلي خون گرم و مهربون اند همه جوره هوامو داشتند و فكر مي كنم در آينده كه به دنيا آمدي عمو و عمه هاي مهربوني داشته باشي عزيزم و مطمئنم كه بابات تو جمع خانواده اش عزيز ترينه .خلاصه من كه خسته راه بودم حال و حوصله آرايشگاه رفتن نداشتم ولي با كمك دختر هاي فاميل كه يكي مو هامو درست كرد و يكي آرايشم كرد خيلي خوشگل شدم زو حدوداي 5 بود كه عروس و داماد رسيدن و رفتيم عروسي خيلي خوش گذشت مامامي جون ، من كه كلي با همه رقصيدمز و تازه بابا حميدم مجبور شد من و يه جا هايي همراهي كنهز .خيلي خيلي خوش گذشت و من اصلا" پشيمون نشدم كه چرا خستگي راهو تحمل كردم . فكر برگشتن هم من و هم بابايي رو اذيت مي كرد چون هردومون كاملا" خسته بوديم ولي به هر حال به قول بابات بايد با شرايط سخت جنگيد ساعت 12 آقاجون ما رو رسوند ترمينال و ما سمت تهران حركت كرديم 5/5 صبح بود كه رسيديم بابا حميد با همه خستگي هاش رفت سر كار و ميدونم كه كمتر از نيم ساعت ديگه جلسه اش شروع ميشه و تا 7 شب بايد خستگي رو تحمل كنه ولي من تنبل بازي در آوردم و سر كار نرفتم و حالا دارم براي يكي يدونه خودم مطلب مي نويسم فدات شه ماماني بوووووووووووسز .تازه دو تا عكسم برا ت ميزارم از خودمون، تا برات يادگاري بمونه از روز گردش من و بابا حميد كه بالاي شيطان كوه تو بام سبز گرفتيم .

زیبا

man va baba

شنبه 9 مهر 90

پسندها (1)

نظرات (31)

مامان پارسا جون
9 مهر 90 17:37
به به همیشه به خوشی و عروسی چه عکسهایی
مامان پریا
10 مهر 90 11:52
امیدوارم همیشه خوش باشید چه عکسهای قشنگی
مامان صدف
10 مهر 90 12:38
واااای یادش بخیر. شیطان کوه لاهیجان. منم اونجا رفتم. اما تو زمان جاهلیت. چقدر اون روز به من خوش گذشت
مامی مائده
10 مهر 90 13:28
میخواستم دیگه سر نزنم چون رمزتو به من ندادی ولی دلم نیومد ماشالااااااا به هم میاین
مامان ماهان عشق ماشین
10 مهر 90 16:35
به به همیشه به خوشی و عروسی چه عکسهایی.ایشالله عمه مریم و شما خوشبخت باشید.
مامان آناهل
10 مهر 90 16:55
سلام کاکل زری جون سلام نازپری جون . خدارو شکر حسابی به مامان بابا خوش گذشته ایشالا عمه جون هم خوشبخت بشه . فقط تورو خدا به این مامانی بگو یه کم فونت نوشته ها رو درشت تر کنه . آخه من همیشه بهتون سر میزنم . همینکه وبتون رو باز میکنم باید لپ تاپ رو بذارم تو بغلم . بوس برا هردوتون
نی نی توپولی
10 مهر 90 19:39
حتما این عکسا خاطره خوبی از دوران عقد تون میشه انشالله عروسی خودتون...
مامان عسل و آریا
11 مهر 90 11:46
سلامممممممم عزیزدلمممم.خوبی گلم؟چقد عوض شدی گلمخداروشکر که بهتون خوش گذشت.ممنونم عزیزم که بهمون سر زدی.فداتتتت


خواهش میکنم عزیزم. آره همه می گن عوض شدم ولی زشت یا خوشکل نمیدونم
مامان آریان جون
11 مهر 90 23:47
همیشه به عروسی
انشالله عروسی خودتون


مرسی خانومی
معصومه مامان سهند
12 مهر 90 7:09
مبارک باشه عزیزم همیشه به گردش و شادی و عروسی. راستی فکر کنم یه کم تپلی شدی ها مگه نههههههههه؟؟؟ هرجا هستی خوش باشییییییییییییییی


بس پرخوری کردم معصومه جون
مامان قندعسل
12 مهر 90 8:24
هميشه به سفر اونم واسه جشن و شادي دوست داشتم پست مراسم عقد رو بخونم ولي... راستي عزيزم آدرس وبلاگي كه تو پست قبلي نوشتي مي تونم بپرسم. بوسسسسسسسسس گنده واسه ماماني و ني ني آينده
مامان ماهان
12 مهر 90 9:17
همیشه به عروسی و گردش و شادی عزیزم چه عکسای خوشگلی


مرسی دوست جون
مامان پرنیا
12 مهر 90 12:43
انشالله همیشه به شادی و خوشی خانوم .


ممنون
خاطره مامان بردیا
12 مهر 90 15:31
همیشه به گردش و تفریح... انشاء اله سفرهای بعدی با نی نی کوچولو
راستی چند خطی که توی شرح وبلاگ نوشتید خیلی زیباست


خیلی ممنون عزیزم منم بهترین آرزو ها رو واستون دارم
كتي
12 مهر 90 17:38
سلام ممنونم كه وبلاگ جوجو سر زديد
انشالله براي شما هم همين طور باشه
و انشالله كه هميشه به تفرييح باشيد و عروسي و ....
و شاد وسلامت در كنار هممممممممممم


مرسییییییییییییی
خان گوگولي بابا
12 مهر 90 19:05
سلام مامان كاكل زري
الهي هميشه به عروسي خانمي !


سلام عزیزم ممنون
الهام مامان رامیلا
12 مهر 90 20:13
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*





*[h

سارا(مامان سوگل)
13 مهر 90 7:38
علوسیشون مبارک همیشه خوش باشین


مرسی خانومی شما هم خوش باشین
مامان صفا
13 مهر 90 10:35
سلام عزیزم
انشاالله همیشه تو شادی و عروسی و تفریح باشین...
عروس خانم ممنون که به ما سر می زنید..
انشاالله عکسای سه نفره با جوجوتون ببینیم

مرسی مامان صفای مهربون
لیلی مامان آراز
13 مهر 90 18:16
چه عنوان با مزه ای داشت این پست.... امیدوارم هرچه زودتر خدا به هم برسوندت مادر مهربون


ممنونم
مامان کیان و کارین
14 مهر 90 3:11
من هم لینکتون کردم
و از اشنایی باهاتون بی نهایت خوشبختم .



لطف کردین
مامان آترینا
14 مهر 90 8:54
سلام خانم مرسی از دلداریتون امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه عکسای زیبایی انداختید


خواهش می کنم ممنون
مامان نيما
14 مهر 90 13:58
هميشه خوش باشيد در كنار مسافر كوچولوتون
عمه رضوان
14 مهر 90 17:06
سلام عروس خوشکل و ناز انشاالله که همیشه خوش باشین در کنار هم و با عشق زیبا و جاودانیتون....خیلیییییییییییییییییییی خوشتل شدی عزیزم و آقا داماد هم خوشکله به هم میاین خدا شما رو برای هم ساخته دو نیمه که الان کامل شدین و با نی نی هم کاملتر میشین. همیشه از خدا میخوام که عشقتون پررنگتر و زیباتر بشه دخمله نازه عمه رضوان میبوسمت و مواظب عشق قشنگت باش و توی بهترین لحظه هایی که کنار هم هستین منم دعا کنید
عمه رضوان
14 مهر 90 17:10
سلاممممممممم عروس قشنگه عمه رضوان ماشاالله خدا شما رو برای هم ساخته و دو نیمه با هم دیگه کامل شدین از ته قلبم براتون آرزوی بهترینها رو دارم و پررنگ شدن این عشق قشنگ و جاویدان... میبوسمت دخمل خوشکل عمه....توی لحظه های خوبتون منم دعا کنیید
عمه رضوان
14 مهر 90 17:13
سلاااااام عزیزم من هرچی میفرستم نمیاد آخه سیستم ندارم میام کافی نت نمیشه زود به زود بیام ببخشیید
مامان الي
16 مهر 90 8:41
مرسی که به ما سر زدین وبلاگ قشنگی داری بوووووووس
nafas
16 مهر 90 10:44
امیدوارم که هرچه زودتر به ارزوهای قشنگتون برسین
مامان پارسا جون
16 مهر 90 11:11
“به یاد” هم بودن ، قشنگترین هدیه ایست که نیاز به “با هم” بودن ندارد . . .
مریم
16 مهر 90 12:32
سلام خانومی همیشه به عروسی و گردش ایشاا.... عروسی خودتون بوسسسسسسسسسسسس
مامان صدف
16 مهر 90 13:13
بابا تعداد نظرات این پستت منو کشته
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی میخواستم بگم شما دوتا چقدر به هم میاین.
امیدوارم خوشبخت بشین


ممنونم عزیزم شما هم خوشبخت باشین