زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

حرف های چند روزی که نبودم

1391/6/28 12:37
نویسنده : مامان و بابا
799 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام نفس مامان  خوبی؟ فکر کنم 2 هفته ای میشه چیزی تو وبت نزاشتم دقیقا" همون جمعه ای که شمال بودیم  حالا با کلی حرف آمدم اول اینکه الان پیش بابایی هستم و بابا جونت سخت مشغول درس خوندنه و اصلا" ما رو تحویل نمیگیره حالا فکر کن تا 25  فروردین اگه بخواد این جوری درس بخونه چی میشه... این هفته هم که تاسوعا و عاشورا رو در پیش داریم و من دلیل نداشتن مرخصی و بابا به دلیل داشتن درس موافق به رفتنمون به شمال نیست و من از این بابت کلی دلم گرفتههههههههههههه چون من حتی اون سال هایی که تو تبریز بودم برا این دو روز برنامه میریختم و میرفتم خونمون هم به دلیل اینکه تنهایی دلتنگ نشم و هم به دلیل اینکه از نذری های این دو روز بی نسیب نمونم با این حساب برناممون هنوز معلوم نیست شاید به سرم زد و یه هواپیما گرفتم و رفتم خونمونننننننننننننننن شرایط کارم هم ، هم خوبه هم بد منتظر روز های خوب می مونمممممممممم عزیز دل مامان همون روز هایی که شاید خیلی دور نباشه و تو بیای و من به خاطر وجود تو دست از همه کارم بکشم و از تو نگه داری کنم راستی تو این مدت دوباره تصمیمم در رابطه با ادامه تحصیل عوض شد و می خوام همون رشته ای که مدت ها تو فکرم بود رو دنبال کنم فقط تفاوتش اینه که این دفعه سخت تره وقتم هم به کار کردن میگذره و هم به درس خوندن.من چون نمیتونستم برای انتخاب رشته ام درست تصمیم بگیرم این شده که بعد از این همه سال هنوز در زمینه تحصیل به اون چیزی که می خو استم نرسیدم اما قول میدم که نزارم تو این جوری بشی و هرچی خواستی بری دنبالش . در مورد خونه گرفتنمونم تصمیم بر این شد که بریم خونه خاله مهدیه بشینیم و مستاجرشونم انشاالله  ١بهمن قراردادش تموم میشه و من و بابا میریم اونجا و تاریخ عروسیمونم که معلوم شده مامان جون و تا اینجا سالنمونو برا 16 شهریور که 5 شنبه هم هست رزرو کردیم که اگه خدا بخواد و چیزی پیش نیاد به خوبی برگزارش کنیم دیگه برات بگم که دیروز برای اولین بار با دوستم ساناز که تو نی نی سایت باهاش آشنا شدم قرار گذاشتیم و رفتیم بیرون خیلی دختر خوبی بود و ما تصمیم گرفتیم دوستای خوبی برا هم بشیم و زود زود از حال هم خبر بگیریم دیگه چی بگم برات مامانیییییییییییی ممکنه خونواده من برا شب یلدا بیان تهران که دور هم باشیم البته اگه هوا خوب باشه خدا کنه جور شه که من حسابی دلم تنگ شده فکر کنم تو اون شب تولد دایی علی هست و اولین شب یلدایی که من  و بابا کنار همیم البته اگه جناب پدر به درس خوندنش گیر نده و تشریف بیارهههههههههههههههههههه

 

در ضمن عسل من 3 تا از دوست جونای نی نی وبلاگیمون متولد شدند از همه زود تر امیر کوچولو بعدش پرنیا کوچولو ی ناز و سومیش ترنم خانوم خوشکل و چهارمیش الینا جون که فکر کنم دیروز به دنیا امده و هنوز مامانش چیزی از به دنیا امدنش برامون ننوشته امید وارم خدای مهربون همه نی نی ها رو حفظ کنه صمیمانه به دوست های عزیزم تبریک می گم بووووووس

 

 

حالا تو کی می خوای بیاییییی مامان؟ هاااااا؟ 1 سال دیگه؟ 2 سال دیگه؟ 3 سال دیگه؟ کییییی؟هنوز نمیدونیییییییییییییییییگریه حالا بگو ببینم تنها میای یااااااا؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

نی نی توپولی
11 آذر 90 12:59
تو این ماه عزیز التماس دعا داریم انشالله که بتونی یه سر بری پیش خانواده تصمیم به ادامه تحصیل گرفتی خیلی خوشحالم به دوستان گلتم تبریک میگم برا کوچولو های نازشون انشالله چهار قلو...
مامان ترنم کوچولو
11 آذر 90 13:01
خدارو شکر که همه چیز روبراهه.موفق باشید و شاد.ممنون که تو وبت یادی از ما کردی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 آذر 90 16:47
سلام عزیزم.اتفاقا ما هم همیشه تاسوعا و عاشورا میرفتیم خونمون ولی امسال معلوم نیست بابایی بتونه ببردمون.منم مث شما فکر کردم شاید با ماهان دوتایی یه دفعه به راه بزنیم.تا خدا چی بخواد شاید مرخصی بابایی جور شد. منم از همینجا تولد نی نی های نانازی رو به خونواده هاشون تبریک میگم.
مامان پرنیا
11 آذر 90 18:54
سلام من هم متوجه عدم حضور شما در وب شدم اما تصور می کردم که برای زایمان رفتید نمی دونم چرا این تصور را کردم ولی بلاخره یک روز ناچارید به خاطر این قضیه برید این رو مطمئنم راستی ما هم به خاطر دقدقه های شغلی ام کمتر به وب سر می زنیم ،به ما سر بزنید خوشحال می شیم
مامان صدف
12 آذر 90 8:06
امیدوارم جور بشه دوتایی برین شمال. امیدوارم عروسیتون خیلی عالی برگزار بشه و امیدوارم نینی تپلتونم چه تنها چه با داداشی یا آبجی صحیح و سالم به دنیا بیاد در ضمن صدف هم حالش بهتره. ممنونم که حالشو پرسیدی
مامان محیا
12 آذر 90 10:01
سلام عزیزم...نمیای نمیای اما وقتی میای با دقت حال و روز همه رو میپرسی...از دقت زیادت ممنون...با این هوشت هرجا هستی موفقی...میدونم...آخه مثل خودم دختر شمالی هستی..
مامان دیانا
12 آذر 90 13:27
سلام خانومی خوبین ؟ خوش میگذره هر کجا که هستین التماس دعا راستی آفرین به همتتون که تصمیم گرفتین ادامه تحصیل بدین عالیه....
سمانه مامان پارسا جون
12 آذر 90 14:04
سلام گلم خوبی خوشی؟ به سلامتی پس دیگه چیزی به عروسیتون نمونده خانومی تو این شبا واسه ما هم دعا کنید
مامان قندعسل
13 آذر 90 15:37
دلتنگ نباشی خانومی.ایشالله جور شه و دو روز تعطیلی بتونی بری شمال و آب و هوایی عوض کنی ایشالله نی نی شما هم بعد از عروسی زودی بیاد دیگه. راستی آپیدیم هااااااااااا اونم با چند هفته تاخیرمنتظرتیم
shima
13 آذر 90 17:59
salam azizam mamnoon be mano nini joonam sar zadiishala ke nini jooneton zoodi zood biad pishetoon
مامی مائده
13 آذر 90 21:53
مرسی که از دخمل منم یاد کردی اومدن نی نیه گل شما هم بستگی به خودتون داره دیگه
مامان ماهان
15 آذر 90 22:23
خدارو شکر که همه چیز روبراهه الهی که نینی بعد از عروسی بیاد عزیزم
مامان آناهل
18 آذر 90 21:57
خدا روشکر یادته من گفتم ( اووووووووووووه پنج سال خیلیه . ما که حوصله مون سر میره ) ایشاله که نی نی هر وقت خدا براتون بخواد میاد
سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 90 22:55
سلام خانومی خوبی؟ عزاداریهاتون قبول گلم بفرمایید آش دندونی شرمنده ها اگه میتونستم واسه تک تک دوستای خوبم میفرستادم
مامان علی خوشتیپ
19 آذر 90 15:33
شکر خدا که خوب و خوشید.عزاداریاتون قبول منم به مامانای نی نی ها تبریک میگم
مهرانه مامان مهرسا
20 آذر 90 8:40
سلام عزيزم اميدوارم هر جا هستيد هميشه شاد و تندرست باشيد اينقدر هم به اين بابايي گير نده چون آدم كه درس داره اگه جايي هم بره يا تو جمع هم باشه بهش خوش نميگذره خودت برو بگرد حالش رو ببر
مامان مهسا
20 آذر 90 15:51
miad baba. vaghti biad arezoo mikoni kash 1 saat khodam bashamo khodam!
مامان آرین
22 آذر 90 13:35
سلام عزیزم خوبی ؟ نمیدونم تعطیلات رفتی شمال یا نه ؟ در هر صورت ایشالا که خوش باشی.
سارا
22 آذر 90 13:45
سلام دوس جون خوبی؟الهی تو هم مثل من عاشق نی نی هستی نه؟قربونت برم من عزیزم مسی از حضورت من لینکت کردم
مامان دیانا
22 آذر 90 15:38
الهام مامان رامیلا
22 آذر 90 15:40
به سلامتی دیگه کارهاتون رو انجام دادید و سال دیگه عروسی دارید ما هم شهریور عروسی کردیم ماه خوبیه انشالله همه چی درست بشه پیش ماهم بیا
مامان ماهان
24 آذر 90 23:59
با پست تولد آپم
علي خوشتيپ
25 آذر 90 10:44
سلام خاله جونم. كد جشنواره من 150 هست .ميشه بهمون راي بديد.البته بايد سه نفر رو انتخاب كنيد.به قسمت جشنواره بريد و شرايط راي دادن رو مطالعه كنيد. راي گيري از 1 دي شروع ميشه ممنووووون نمياين فيلممو ببينين؟
دخترم عشق من
26 آذر 90 12:41
سلام کجایی دلم نوازش حرفهایت را زمزمه میکند... . امیدوارم هر جایی که هستی سالم باشی و به همه ارزوهات هر چه زودتر برسید.
دخترم عشق من
26 آذر 90 12:42
مامان صفا
26 آذر 90 19:55
سلام گلم انشالله همیشه سلامت و خوش کنار همسری و خانواده محترمتون باشین
عروسکم پرنیا
27 آذر 90 23:55
سلام چرا بازم غیب شدید؟خبری از شما نیست
مامان علي خوشتيپ
29 آذر 90 10:28
محفل آریائی تان طلائی دلهایتان دریائی شادیهایتان یلدائی پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .
مامان پریا
29 آذر 90 12:39
سلام عزیزم کجایی؟ نیستی خاله جون دیر به ددیر میای؟ امیدوارم ه رجا هستی آبت سرد و نونت گرم باشه
مامان صدف
29 آذر 90 14:05
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
الهام مامان رامیلا
29 آذر 90 14:19
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
سمانه مامان پارسا جون
29 آذر 90 18:00
روي گل شما به سرخي انار شب شما به شيريني هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا یلداتون مبارک کجایی خانومی نیستی!
مامان گیسو
29 آذر 90 21:45
سلام عزیزم امیدوارم هر چه زودتر فرشته ات مهمون دل پر مهرت بشه بوسسسسسس
مامان صفا
30 آذر 90 13:09
یلداتون مبارک. کجایی عروس خانمی http://www.persiancards.com/clip-viewyalda.htm
مامان نازنین زهرا
1 دی 90 13:46
سلام ما توی مسابقه تولد یکسالگی نی نی وبلاگ شرکت کردیم کدمون 186 دوست داشتید بهمون رای بدید مرسی
نسترن
3 دی 90 13:51
سلام.فدات شم با اون احساس پاکت.منم عاشق نی نی هستم.ایشالا زود بیاد توی دلت
معصومه مامان سهند
3 دی 90 19:13
سلام خانومی یادی از ما نمیکنی هرکجا هستید شاد باشید و خوشحال و در کنار همسرتون زندگی شیرینی داشته باشید، راستی ما هم عروسی دعوتیم دیگه بدون کارت هم میایمممممم اینو گفتم که یه وقتی خودتون رو برای آوردن کارت به زحمت نندازید
مامان آرنیکا
4 دی 90 9:49
سلام به عروس شهریور من آرنیکام و توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم لطفاً با رأیتون ما رو خوشحال کنید کد ما 190 هست