زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

مطب دکتر و قلب عشقم

1392/5/21 10:06
نویسنده : مامان و بابا
2,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرمممممممم سلام خوشکلممممممم این قدر دلم برات تنگ شده که نگوووووووووووو.

خیلی خوشحالم که الان میدونم چی هستی و میتونم صدات کنمممم اسمت رو هم انتخاب کردیم یعنی از قبل برای دختر و پسر اسم در نظر داشتیم حالا دیگه قطعی شده ولی تا دنیا امدنت رو نمایی نمیکنمممممممممممممممممم

الان شمال هستم یعنی از 4شنبه امدیم شمال 2روزش خونه مامان مهری بودیم حالا هم لاهیجانیم و امروز دوباره میریم رشت.

دیروز رفتم لاهیجان پیش دکترم گفت همه چیز در حد عالیهههههههههههه و صدای قلب شمارو برام گذاشت و مطمئن شدم که پسرم حالش خوبههههههه.

حالا یه 15روز دیگه میام دیدنت برام سنو نوشته و ازمایش خیلی خیلی دلم برات تنگ شده. ولی خوشحالم که تو رو دارم پسرممممممم

این روز ها کلی خرید برات کردم ست کالاسکه تخت گهواره ای خورده ریزات از همه رنگی برات خرید کردم صورتی ابی یاسی سبزززززززززز هرچی بخوایییی.

همه پولامون ته کشییییییییید از الان شدی همه زندگیمون ما بی صبرانه منتظرتیم عزیز دلممممممممم

بوووووووووووووووووس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مــآمــآنــے
21 مرداد 92 10:14
این بچه ها نیومده همه ی زندگیمون شدن




بله دیگه خانوممممم
پرتو
21 مرداد 92 10:53
خدا رو شکر که همه چی خوبه چقدر خوب که براش یه عالمه چیزی خریدی اگه میشه عکساش و بزار تا ما هم لذت ببریم شمال خوش بگذره مواظب خودت و نینی باش


چشم عزیزم میزارم .قوربونت برم تو هم مواظب خودت باش
مانی محیا
21 مرداد 92 15:06
عزیزم مبارکش باشه. تبریک میگم پسردار شدنتو. این شمالیها هم چقدر به پسردارشدن یکی مینازن نه؟؟؟


ممنونم عزیزم من به هردوش راضی بودم اما بابایی پسری میخواست
رضوان مامان رادین
21 مرداد 92 15:48
ای جووووووووونم پس کی این شیطون بلاااا دنیا میاد


بهمن ماه انشاالله خاله جون
معصومه
21 مرداد 92 18:29
خیلی بدجنسی زود اسمو لو بده


خاله معصومهههههههه چشممممممم دعبا نکن
الهام مامان رامیلا
21 مرداد 92 18:47
سلام خوبی مامانی پسملی
زود باش اسمش رو بگو تا ما هم صداش کنیم خوووووووووووووووووو


سلام عزیزممممم چشمممممممم
عاطفه
21 مرداد 92 19:42
اخی نازی شما هم ماله گیلانید ....وای باور نکردنیه طبیعتش ..عاشقشم...وسایل نی نی هم مبارک باشه گلم....خدا پسر گلت رو تپل مپل برسونه تو بغلت


ممنونم عاطفه جونم همچنین
نگاری
21 مرداد 92 21:49
سلام
پس دیگه معلوم شد پسریه
اسمش چیه زود تند سریع
زود نبود واسه خرید؟؟؟؟
حالا بعد که پاهای کوچولوشو بزاره تو زندگیت می فهمین که همه زندگی کمه واسش


چشم انشاالله اسمشو رو نمایی میکنم .گفتیم بالاخره که باید بخریم حالا بخریم
مامان برفین ناز
21 مرداد 92 22:00
سلام خوشگل خانم هر چی واسش خریدی مبارک گل پسر باشه ان شاالله زودی بیاد و از اونها استفاده کنه من که روزی 100 بار سیسمونی دخترمو نگاه میکردمو سیر نمیشدم مواظب خودتو نی نی باش شما همیشه بدون اینکه خبر داشته باشی تو دعاهای من یه جاییییی بزرگ داری من شما رو لینک کردم اگه خواستی شما هم ما رو........


وایییییییی ممنونم که منو لینک کردی و دعا کردی منم بهترین هارو برای شما دخترتون ارزو دارم با افتخار لینکتون میکنم
باران
22 مرداد 92 9:58
واي چه جالب منم 8 خرداد فهميدم باردارم عزيزم اميدوارم ني ني نازتون رو خدا براتون حفظ کنه گلم
دوست دارم که باهاتون دوست باشم رمزم 1414 هستش
و با افتخار لينکتون کردم


لطف کردی گلم منم لینکت میکنم عزیزم
باران
22 مرداد 92 9:59
واي خصوصي اش نکردم رمزم اومد توي نظرات الان عوضش ميکنم و بهت خبر ميدم چيه


هههههه ههههههههه اکشال نداره عزیزم مرسی
مامان آرین
22 مرداد 92 11:26
پسر کوچولوی خوشگل انشاالله قلب نازنینت تا 120سال محکم بتپد وصدای دلنشینش قلب مامان وبابا رو شاد کنه.خدای مهربون حافظت باشه الهی


ممنونممممممم خاله جون
باران
22 مرداد 92 11:32
به ما نمي گي اسمش چيه اين آقا پسر گل يا دختر خانم ناز


چشمممممم حتما رو نمایی میکنم عزیزم
مامان صدف
22 مرداد 92 13:00
تبریک میگم عزیزم. خیـــــــــــلی برات خوشحالم. دعا میکنم پسر گلتو (نمیگم به زودی)سر وقتش تو بقل بگیری.
گلی
23 مرداد 92 0:26
تبریک میگم عزیز دلم. انشاا... به سلامتی بیاد بغلت عشقم. نمیدونستم نی نی پسرهههههههههه. ای جونم
راحله
23 مرداد 92 16:58
وااااااااااااای چقدر خوووووووووووب چه لذتی داره خریددددددددد
مامان ریحان
26 مرداد 92 2:09
سلام دیروز اومدم وبت تا خواستم کامنت بذارم برقامون رفت تا درست 4 ساعت بعدش خوشحالم جنسیت نی نی ات معلوم شده پس شما هم به جمع مادر شوهرا پیوستی ایشالا که صحیح و سالم بدنیا بیاد و زودی در آغوشت بگیری
شیما(دختر شهریور)
27 مرداد 92 7:31
اسم نی نی چیه ؟ ایشالا صحیح و سالم بپره تو بقلت گلمممممممممممممم
نازنیـــــــــــــــــــــــــــــــن
27 مرداد 92 13:21
هانی جان سلام نمیدونم منو یادتون میاد یا نه nazanini-20 هستم تو نینیسایت کلوپ پسردوستا من که شما رو و مهربونیتونو یادم نمیره امروز صبح همین که چشمامو واز کردم یاد شما افتادم خدا خدا میکردم بتونم پیدات کنم که از شانسم جزو دوستانم بودی خانومی وااااااااااااااای خیلی خوشحال شدم چقدر اتفاق افتاده ولی این شیرینی همه تلخیا رو از بین میبره دیگه خدا پسر گلتو ..فندقتو ..دونه انارتو واست نگه داره منم همچنان مامان نشدم با اون قلب پاک و مهربونت واس منم دعا کن عزیزم ازین به بعد زود زود بهتون سر میزنم مواظب خودت باشیا
نگاری
29 مرداد 92 17:31
کجایی دختر ؟
آجی مهدیه
30 مرداد 92 11:49
وااااااااااااااااااای آدینه جون ، باور نمیکنی چقدرررررررر خوشحال شدم وقتی شنیدم دوباره بارداری خدا قندعسلتو حفظ کنه برات، ایشالله زود زود عکسشو ببینم
آجی مهدیه
30 مرداد 92 11:50
هان بدجنس عکس جینگولیهای پسملیبتو هم بذار ببینیم خوووووووو
مامان علی مرتضی
1 شهریور 92 23:19
سلام عزیزم مبارکه پس حالا دیگه باید عنوان وبلاگتو عوض کنی انشالله بسلامتی حالا نمیشه اسمشوبه ما بگی خوب به بقیه اگه دوست داری نگووووو ولی ما که با تو در د کشیدی باتو افسرده شدیم وبعد احساس بارداری دوبارت حالمونو خوب کرد خوب ی چیز دیگه ایم اذیت نکن دیگههههه
مامان علی مرتضی
1 شهریور 92 23:20
حالا بیا وبم به صورت خصوصی بگو منم به کسی از نی نی وبلاگیا نمیگم خووووووووووووب
مریم
4 شهریور 92 17:14
عزیززززم کاش عکس چیزایی که خریدی رو میذاشتی