زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

هفته 35

1392/10/18 17:35
نویسنده : مامان و بابا
981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمممممممممم دلم خیلی خیلی براتون تنگ شده یک عالمهههههههههههههههه.

 

نت نداشتم که بیام سر بزنم امان از بد قولی این شرکت ها هنوز هم مودممون نرسیده ولی چون دیگه خیلی دلم تنگ شده بود امدم سری بزنم.

یک عالمه خبر هست .مهم تر از همه فقط 23روز دیگه مونده تا ارتین دنیا بیاد و من هم دلتنگم هم نگران هم خوشحال بیشتر دوستان تجربه این روز هارو داشتن دیگه درک میکنن چی میگم.

مهم تر از همه بابا حمید 1هفته ای میشه رفته تهران درگیر درس و امتحانه وامروز اولین امتحانش رو داد وزیاد راضی نبود.منم که خیلییییییییییییییییییییییییییی براش دلتنگتمممممممممممم قول داده 4شنبه این هفته بیاد من همش در انتظارمممممممممممممم.

آرتین کلی جنب و جوشش بیشتر شده همش در حال وول خوردن هست انشاالله پسرم صبور باشه و سر موقع دنبال بیاد تا باباش بتونه به کاراش برسه و پیشمون باشه.

امروز جاریمم زایمان داره و دختر به دنیا میاد نمیدونم الان در چه حالی فکر کنم دیگه درداش شروع شده.

هنوز حوصله نکردم از اتاق پسری عکس بندازم.

بالاخره با رژیم و پیاده روی قندمو کنترل کردم و شنبه این هفته آخرین چک اپ رو میریم به لطف خدا تا ببینیم نظر دکتر چیه.

کلی حرف دارم براتون دوستان به تک تک وبلاگ هاتون باید سر بزنم ببینم در چه حالی هستین ولی نشستن پست سیستم خیلی برام سخته تا میشینم شکمم کلی سفت میشه ولی انشاالله میام پیشتون دعام کنین دوستان خیلی دوستون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ریحان
18 دی 92 17:51
آخی عزیزم ایشالا شما هم بسلامتی زایمان کنی شما هم که مثه من با جاریت فاصله ی سنی بچه هاتون کمه ریحان با پسر عموش فقط 13 روز تفاوت سنی دارن البته ریحان از اون بزرگتر بود اما چون مامان پسرعموش فشارش بالا بود زودتر از من زایمان کرد من که یکی راضی نیستم بیای وبم بعد از زایمانت می دونم کلی برام جبران می کنی
مامان و بابا
پاسخ
قوربونت برم گلم حتما" زودی بهتون سر میزنم اره دیگه جاری منم نی نی سومش هست که امروز صبح دنیا امد
پرتو
18 دی 92 20:57
هانی جونم چه خوب کردی اومدی دلم برات تنگ شده بود خدا رو شکر که حالتون خوبه نگران نباش انشاالله گل پسری به موقش به دنیا میاد دیگه چیزی تا روز دیدار نمونده ، منکه بی صبرانه منتظرم عکس خوشگلش و ببینم مواظب خودتون باشین گلم
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم منم دلم تنگ شده بود برات الهی به زودی نی نی نازت بیاد و ما منتظرش باشیم
نیلوفر
19 دی 92 8:59
تو رو خدا مواظب باش .ی پست ی خطی هم خیالمونو راحت می کنه که خوبی.
مامان و بابا
پاسخ
قوربونت برم دوست گلم با محبتت من و شرمنده میکنی
یک عاشقانه آرام
19 دی 92 10:11
عزیز دلم الهی به سلامتی به دنیا بیاد خیلی براتون دعا میکنم
مامان و بابا
پاسخ
قوربونت برم محتاج به دعام عزیزم
عاطفه
19 دی 92 12:49
سلام هانی جان....بسلامتی که جابجا شدین و آرتین جون هم میخواد کم کم قدم رنجه کنهبا دل خوش این روزارو بگذرونی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم مرسی عزیزم
شراره
19 دی 92 15:34
سلام عزیزم.خیلی مواظب خودت و آرتین جان باش.ان شاءالله به موقع خودش سالم و سلامت به دنیا میاد. انشاءالله که توی خونه جدید با پسر گلت بهترین روزهارو داشته باشین
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم شراره عزیزم منم برات بهترین ارزو هارو دارم گلم
آجی مهدیه
21 دی 92 14:49
آخی عزیزم ، ایشالله به زودی گرمای تن آرتین جونو توی بغلت حس میکنی و یه دنیا آرامش بهت دست میده . من موندم تو با این حالت چرا خودتو اذیت میکنی و میای پست بنویسی؟؟؟ همه دوستامون حال تو رو درک میکنن و کسی انتظار فراتری ازت نداره گلم
ضحی
21 دی 92 17:37
سلام هانییییییییییی جونم چطورییییییییییییی؟ مشتاقانه منتظر دیدن عکسای آرتین جونم و اتاق خوشگلش هستم موقع زایمان یادت نره دعامون کنی
آسمونی
21 دی 92 17:53
عزیزم انشاالله به سلامتی و خوشی آرتین جونو به دنیا میاری خیلی خیلی ممنونم که با وجود این حال بازم بهم سر زدی شاد باشی همیشه
مــآمــآنــے
21 دی 92 19:43
به سلامتی چیزی نمونده ایشالله به موقع میاد عکس بذار منتظریم
لیلا
21 دی 92 20:22
خدا رو شکررررررررررررررررررررررر پایان راه داره نزدیک میشه زیاد سخت نگیر فدای سرت مهم راحتی تو هست عزیزم
مانی محیا
22 دی 92 8:27
آخی. خوشحالم راه داره تموم میشه.. خوشحالم دوستم
رضوان مامان رادین
24 دی 92 19:24
پس دختر عموی آرتین جونی چند روز ازش بزرگتره..چقدر عالی ی همبازی پایه داره واسه خودش مثل رادین من بی همبازی نمی مونه