زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

عکس های سیسمونی و اتاق پسرم + زمزمه های من با خدا در روز های آخر

1392/10/27 14:39
نویسنده : مامان و بابا
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو اختصاصی  برای دوستان نازنینم که تو سخت ترین شرایط با هم اشنا شدیم نوشتم و همچنین دوستان وبلاگی که همیشه همراهم بودن.

 داشتن یک تجربه مشترک باعث شد همدیگرو درک کنیم و کمک هم کنیم تا روحیه های از دست رفته برگرده.دوستان گلی که هیچ وقت از نزدیک ندیدمشون جز چند تا عکس فقط از طریق مجازی که از برکت وجود نی نی سایت باهم اشنا شدیم .الان حدود 1سال از اون روز ها میگذره و شرایط برای خیلی از ماها عوض شده من تو کل مدت به یاد تک تک شون بودمو و بعد از هر نمازی که میخوندم برای همه دعا میکردم.

امسال زهرای عزیزم که خیلی بی تاب بود ماهان گلش رو بغل گرفته،نگار مهربونم دستای کوچولوی رستا تو دستاشه،ساناز جون با اون همه استرسش 2تا پسر گل تو دلش داره همین روزهاست که دنیا بیان،سارا خانوم عزیز مامان ماهک خانوم که انشاالله اسفند دنیا میاد،ارنوش جونم که اسم گل پسرش رو نمیدونم و تو اسفند ماه فارغ میشه

 .بهار هم ماه ارغوان و بهاره و متینه ارغوان با گل پسرش و بهار با 2تا پرنسس کوچولوهاش و متینم با نی نیش که احتمالا" پسره تا خرداد انتظار میکشن.سارا جون که احتمالا" الان نی نی هاش خیلی کوچولو هستن و استراحت مطلق شده نی نی اش تابستونیه و ضحی جونم که الان هفته 7رو میگذرونه و پاییز انشاالله کوچولوش بغلشه

 . الهی شکرتتتتتتتتتتتتتتتت خدایا دل دوستامو شاد کردی  خدایا تا اخر همراهشون باش تو لحظه های سخت زایمان تنهاشون نزار .

ولی ما همچنان دعا گوی دوستان گل دیگه مونم هستیم که چشم انتظاریشون تموم بشه و روز های خوب رو باهم جشن بگیریممممم. مطمئنم خدا زیباترین هذیه رو داره براشون اماده میکنه تا از بهشت براشون بفرسته اسم تک تک شونو تا جایی که یادم باشه ذکر میکنم که بدونن همیشه یه یادشونم اگه لایق باشم برای سلامتی تن خودشونو و خانواده هاشون و رسیدن به ارزو هاشون دعا میکنم .

مرسده خانوم گل،مریم عزیز،مینای عزیز،قاصدک جون ،آزاده مهربون،شهره جون، لیلا خانوم مهربون(نی نی طلا) ،پرتو جون ،مایا عزیز دلم،فرزانه دوست گلم ،نسیبه جونم،شیوا جون که مدت هاست از خودش خبری نداده،و دوست عزیز وبلاگی اسمونی جان که همیشه خواننده وبلاگشم  الهی خدا دامن همه تونو سبز کنه دل همهتونو شاد کنه من تمام روز ها و شبهایی که برای خودم دعا می کردم و میکنم دعا گوی تک تک تونم بودمو هستم .حالا خودمم محتاج به دعاتونم .

انشاالله دوستان خوبی برای هم بمونیم و در اینده شاهد موفقیت های نی نی هامون باشیم . به امید روز های خوش.

همچنین به یاد دوستای وبلاگیم هستم اگه نی نی دارن خدا نی نی هاشونو براشون حفظ کنه و اگه هم ندارن خدا بهشون ببخشه تن همه سالم باشه و شاد زندگی کنند انشاالله.

 

این پست رو خیلی سریع و هولکی نوشتم ایرادی داره نوشته ام به بزرگی خودتون ببخشید چون واقعا" پشت سیستم نشستن سخته ولی ادم حیفش میاد روز های اخرو ثبت نکنه.

 

 

در اخر هم از عکس های اتاق نی نی رو براتون گذاشتم و سیسمونی های قبلیشو .

 

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نگاری
27 دی 92 17:03
مبارکش باشه به سلامتی استفاده کنه خیلی خوجل بودن
لیلا
27 دی 92 17:45
اول از همه ممنونممممممممم از اینکه به یادمییییییییییییییییی.... خدا هر ثانیتون رو سرشار از شادی کنه نازنینم ... منم دیگه بی طاقت شدم برای دیدن روی ماهش . انگار دارم ثانیه ها رو برای دیدن فرشته خودم میشمارم .... خوشحاااالم .... بی نهایت خوشحالم ... شکررررررررررررررررررررر خدای مهربون ....انشالله این 1 هفته به سلامتی طی بشه .... مبااااااااااااااااااااااارک این سیسمونی زیبا و دستتون درد نکنه ... به خوشی و سلامتی استفاده کنید ...خیلی زیبا هستن
پرتو
27 دی 92 23:10
خیلی قشنگن هانی جونم انشاالله به راحتی زایمان کنی و گل پسری به سلامت بدنیا بیاد و به تندرستی ازشون استفاده کنه و سایه شما پدر و مادر گل و مهربونش سالهای سال بالای سرش باشه و ممنون بابت اینکه همیشه دعام میکنی عزیزم
نیلوفر
28 دی 92 9:15
آمین.. الهی نی نی آرتینمون سلامت بیاد به دنیای ما
ساجده
28 دی 92 16:49
عزیزم خیلی خوشگل بودن ایشالا به سلامتی گل پسرت بدنیا بیاد راستی من تو کلوب مامانی بهمنی هستم نادیا مدیر کلوب هست
پرتو
28 دی 92 21:34
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
زهرا مامان کوشولو
28 دی 92 22:07
مبارکش باشه .بی صبرانه منتظر عکسای نی نی ام. آرتین نانازِ قندعسل
عاطفه
28 دی 92 23:38
سلام گلم ...مبارک باشه سیسمونی ناز آرتین گلی...با دل خوش ازشون استفاده کنی گلم...انشاالله به راحتی این روزای زایمان و نقاهت بعدشم سپری کنی...لحظه زایمان من و مانیادمم از یاد نبر......بووووووووووووس یه دنیا
رضوان مامان رادین
28 دی 92 23:46
وااای چقدر اتاق پسر نازمون خوشگل شده...دست مامانی و بابایی درد نکنه و البته مامان بزرگشراستی خانومی اون ست لباسی که عکس پاپیون داره بلوز زیر دکمه دار با شلوارش خیلی نازه میشه بگی از کجا خریدی من خیلی گشتم پیدا نکردم امااا
آرزو مامان *ابوالفضل کوچولو *
29 دی 92 0:15
سلامممممم عزیزمممممم به سلامتی عاااااااالیه مبارکه انشالله زایمان راحتی داشته باشی گلم بوووووس
الهام مامان رامیلا
29 دی 92 19:59
ای جان خیلی خیلی مبارکش باشه انشالله همه رو با دل خوش استفاده کنی عزیزم خیلی ناز بود یاد سیسمونی رامیلا افتادم چقدر زود گذشت خدا نگهدارش باشه
مامان ریحان
30 دی 92 1:43
سلام آفرین به مامان با سلیقه مبارکش باشه ایشالا همه رو با دل خوش و تن سالم براش استفاده کنی خصوصی
مانی محیا
30 دی 92 9:10
ایشالا بسلامتی دوستم.. یه جور نوشتی روزهای پایانی که دلم گرفت.. بخیر و خوشی ایشالا.. کاش شمالنون بهم نزدیک بود یه سر میومدم پیشت... خبرمون کن گلم
عاطی مامان آوینا
30 دی 92 13:28
مباااااارکه عزیزم با سلامتی استفاده کنه آرتین جون. تاریخ زایمانت کیه هانی جان؟کی عکس پسر نازت رو می بینم؟
مــآمــآنــے
30 دی 92 20:18
ای جونم چه زود گذدشت انگار همین دیروز بود که بهم خبر بارداریتو دادی خدایا شکرت ایشالله به سلامتی میاد و از تک تک وسایلقشنگش استفاده میکنه
زهره مامان بارسین
30 دی 92 21:06
خانومی سلام سیسمونی گل پسری مبارک باشه . ایشاا... به سلامتی به دنیا بیاد . گلم من همیشه به وبلاگت سر می زنم اما نمی دونم چرا قسمت نظر باز نمی شد . الان هم شانسی تونستم برات نظر بذارم
مرضيه
1 بهمن 92 0:14
سلام هاني جون.انشاالله بزودي فارغ ميشي و آرتين جون رو بغل ميگيري، زود هم مياي و ازش عكس ميذاري.حتما واسمون دعا كن. براحتي فارغ شي عزيزم،من كه خبلي برات دعا ميكنم.مواظب خودت و كوچولوت باش.نگران دوري شوهرت نباش آخه درسهاي تئوريشون فقط يكساله بعد از اون فقط بايد رو تزشون كار كنن.زود تموم ميشه! برات بهترينهارو آرزو ميكنم.
یک عاشقانه آرام
1 بهمن 92 9:46
عزییییییییییییییییز دلمممممم چقدر قشنگه همه چی و چقدر تو اون لباس هندونه ای خوردنی میشههههههههههههههه
ازاده مامان آرتین
1 بهمن 92 14:59
عزیزم مبارکش باشه-خیلی ریبا بودن-بسلامتی استفاده کنه
آسمونی
1 بهمن 92 19:50
عزیزم ممنونتم .. به خاطر اینکه اسمم رو اینجا آوردی و به خاطر اینکه دعام می کنی ... منم اگه لایق باشم دعاگوی شما هستم . ایشالا پسر گلت صحیح و سالم به دنیا بیاد و خدا همیشه حافظش باشه . بازم مرسی از لطفت دوست خوبم . سیسمونی هم خیلی قشنگه . خسته نباشید یا این همه زحمتی که کشیدید . هرچند آدم از خرید سیسمونی خسته نمیشه . منتظریم تا آرتین جون به دنیا بیاد و عکس خوشگلشو اینجا ببینیم .
حدیث مامان آرش کمانگیر
2 بهمن 92 2:58
وای چه سیسمونی خوشگلی مبارکش باشه.البته می دونم به خوشگلی آرتین خان نمی رسه
نسیبه
5 بهمن 92 17:40
سلام هانی جونم.بازم قدم آرتین کوچولو مبارک باشه ایشالله براتون. ممنونم از اینکه به یادم بودی عزیزم. سیسمونی آرتین نازهم خیلی قشنگن گلم.ایشالله با سلامتی همه رو استفاده کنه. مراقب خودتو آرتین عسل هم باش. به خدا میسپارمت. التماس دعا
ضحی
6 بهمن 92 13:43
قربون محبتت هانی جونمممممممممممممممم