زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سنوی ان تی کاکل زری مننننننننننننن

1392/5/9 17:34
نویسنده : مامان و بابا
2,109 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم نفسسسسسسسسسسسسسممممممممم قوربون اون دست و پای کوچولوت برم منننننننننننن و اونگشت های کوچمولو که داشتی میمکیدی شونننننننننننننننننننننن مامان و بابا قوربونت بشننننننننننننننننننننننن.

امروز سنوی ان تی داشتیمممممم مرکز پزشکی نسل امید دیشب نمیتونستم خوب بخوابم همش تو فکر نی نی بودم ..  تو دلم برای همه دعا کردم و برای نی نی خودم نفهمیدم کی خوابم برد ولی صبح 9بیدار شدم و رفتم حموم و به خودم رسیدم که نی نی مامانشو خوشکل ببینه بعدش حاضر شدمو رفتم دنبال بابا خیلی زود رسیدیم و خیلی هم منتظر موندیم اول از مامان خون گرفتن بعدش بابا مشاوره زنتیک شدیم بعدشم سنو کردن بماند که تو این مدت تا نوبتم شه چه به روزگارم امد بابا 3تا شکلات برام خرید از این کیت کت ها تا بخورم و شما خوب تکون بخوری من همش یکیشو خوردمممممم بعدشم که رفتیم اتاق سنو و کلی منتظر شدیم تا خانوم دکتر امدددددددددددددد کلی این دستگاهو پیچوندددددددددد منم خیللی ترسیده بودم و دکی هم فهمیده بود یه مانیتور بزرگ هم جلو مون بوددددددددد من کمکم عشقمو دیدممممممممممممم بابا هم داشت نگات میکرد بعدش خانوم دکی صدای قلبت رو برامون گذاشتتتتتتتت وایییییییییییییییییییییی فقط خدارو شکر میکردممممممم 169تا میزدددددددد مثل توپ توپ بعدش یهو متوجه شدیم داری  انگشتات رو میخورییییییییییییی قوربون تو من برممممممممممممم گشنش بود نی نی هههههههههه هههههههههههه .

بعد خانوم دکی یه عددایی به منشیش گفت و اخرش گفت که خانوم همه چیز خوبهههههههههههه و من نیشام باز شدددددددددد بعدش یه اقای دکتر امد تا جنسیت شما رو بهمون بگهههههههههههههه

اقای دکتر هی حرف میزدددددد منم داشتم کلافه میشدم هی تو دلم می گفتم خو بگو دیگهههههههه یهو گفت خانوم خوبه دیگهههههه احتمالا پسرهههههههههههههه.

قوربون تو من برمممممممم پسر گلممممممممممم عشقمممممممم محکم بچسب بهم قند عسلمممممم تاج سرمممممم.

دیگه بعدشم رفتیم بلیط خریدیم برای 4شنبه بریم شماللللللل هورااااااااااااااا.

منتظرم جواب ازمم بیاد ببرم خانوم دکی ببینه تا ببینیم کی میشه دوباره بیام دیدنتتتتت.

دوست دارممممممممممممممممم.


*جنسیت نی نی رو احتمالی گفتن دقیقش هفته 16مشخص میشه ولی گفتن معمولا اقای دکتر اشتباه نمیکنهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

رضوان مامان رادین
9 مرداد 92 20:00
خدا راشکرررررررر.. پس پسملی داشت انگشتاشو میخورد...ای جونم
لیلا
10 مرداد 92 3:20
آخیییییییی عزیییییزم الهییییییی انشالله زنده باشهههه این گل پسر فعلیییی . این قلب انشالله تا 120 سال بتپه . شکرررررررررررر خدا گلم
پرتو
10 مرداد 92 10:20
خدا رو شکر که همه چی روبراهه انشاالله تا پایان 9 ماهگی و به راحتی طی کنی و گل پسرت و بغل بگیری مواظب خودت و نینی گلت باش
مــآمــآنــے
10 مرداد 92 15:07
سال 92 کلا زور پسرا بیشتر از دختراست انشالله هر چی هست سالم باشه مبارکه
معصومه
10 مرداد 92 17:38
مبارکه.. مبارکه....پسمل دار شدنتم مبارکه.. ان شاالله بارداری راحتی پشت سر بزاری عزیزم..
راحله
10 مرداد 92 19:29
هانی جونم باورت میشه تمام تنم مور مور شد دقیقا یاد روزی افتادم که جنسیت هوراد رو فهمیدم خیلی این دوران شیرینه حسابی لذت ببر انشالله گل پسرتو دومادش کنی
الهه(مامان یاسان)
11 مرداد 92 3:51
عزیزم خدارو شکر خیلی خبر خوبی بود ایشاالله همیشه خوش خبر باشی از خدا میخواد که به سلامتی عکس گل پسر خودتو اینجا برامون بزاری
شینا
11 مرداد 92 15:48
عزیزم خیلی خیلی تبریک میگم ایشالا این دوران شیرین رو به سلامتی سپری کنی و گل پسرت رو بغل کنی. برات آرزوی سلامتی و شادی دارم.
الهام مامان رامیلا
11 مرداد 92 16:43
تبریک میگم عزیزم انشالله به سلامتی به دنیا بیاد مبارکت باشه عزیزیم
مامان امیرناز
12 مرداد 92 14:42
سلام عزیزم ایشالا فرشته ات به سلامت به دنیا بیاد امین
عاطفه
12 مرداد 92 17:20
سلام ....مبارک باشه به سلامتی عزیزم...انشاالله که تا اخرش همه چیز همینطور رو براه باشه...میشه یه لطفی بهم بکنی و ادرس مرکز نسل امید رو بهم بگی...ممنون
ژیلا
13 مرداد 92 1:09
هانییییییییییییی جونم مبارکه نی نی پسملت ایشالا قدم دارو سلامت باشه
مامان مریم
14 مرداد 92 8:49
مبارکهههههههههههههههههه هانی جون منم سونوی نسل امید رفتم ..یادش بخیرررررر دلم خیلی برای اون روزا تنگ شده خیلی چقدر قشنگه ..وقتی توی مانیتور می دیدم تکون میخوره اشک تو چشمم جمع می شد ...خدایا شکرت ..ایشالله قسمت همه منتظرا بکنه ...
مامان نیروانا
14 مرداد 92 10:02
هانیه ی عزیزم. خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم. امروز دلم هواتو کرد. گفتم سراغی از دوستای نازنین قدیمی م بگیرم. وقتی اینجا اومدم و این خبرای داغ و شاد رو شنیدم خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم. خدا نی نی نازت رو محکم توی دستای خودش نگه داره
مــآمــآنــے
14 مرداد 92 11:10
آره وقتی به آخرین روزها میرسی همین حس و داری به روی چشم عزیزم
شیما(دختر شهریور)
14 مرداد 92 12:23
ای جونممممممممممممممممم مبارک باشه عزیزمممممممممممم پسملت داره میاددددددد پیشت
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
14 مرداد 92 13:42
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامی مائده
14 مرداد 92 14:04
خداروشکر که همه چی خوبهههه مواظب گل پسرمون باشینننن
نگاری
14 مرداد 92 16:17
ای جونم خدا رو شکر. خیلی خوشحال شدم خدا رو شکر که نی نی صحیح و سالم برگشته پیشت یایا اینکه دیر به دیر می یای ولی اینقدر خبر خوب داری که ادم کلی حال می کنه
مامان آرین
15 مرداد 92 23:54
سلام عزیزم خدا رو هزاران مرتبه شکر.خوش خبر باشی همیشه عزیزم.کاکل زری خوشگلم محکم بچسب به مامانی ورشد کن وقوی شو.مامان رو هم اذیت نکنیا گل پسر قند عسل
مامان علی مرتضی
16 مرداد 92 14:16
سلام دوست منننننننننننننننننننن مبارک باشه عزیزم انشالله هرچی باشه فقط سلامت باشه وسلامت بدنیا بیاد من حس میکردم دخمل باشه ولی باز خدارو شکر سالمه بیصبرانه منتظره نی نی هستیم شمال رفتین مواظب نی نی وخودت باش .
سمانه مامان پارسا جون
19 مرداد 92 23:27
سلام گلم خوبید؟ عیدتون مبارک
مامان یکتا
20 مرداد 92 9:51
ای جان قربون اون قلبت برم وقتی می زنه مادر از ذوق گریه می کنه این قشنگترین حسی هست که خدا به ما داده
عروسکهام پرنیا وپانیا
28 مرداد 92 0:58
امیدوارم که تا اخر بارداری خبرهای خوب بشنوی وقدم کوچولومون هم مبارک باشه