زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

دوباره برات چیز های خوشکل خریدممممم

1391/8/26 20:35
نویسنده : مامان و بابا
2,492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی خوشکل من ،دسته گل بهشتی من خیلی دوست دارم . دیروز این قدر درگیر بودم که نگوووووووو

خاله مهدیه امتحان آرایش گری داشت منو به عنوان مدل عروس برده بودددد،از 6 صبح بیدار بودم . تا 12 تو

 آرایشگاه بودیم و برای نهار رفتم خونشون بعد از نهارم که حسابی خوابم گرفته بود تا 5 همون جا

 خوابیدم .

بابا هم برای نهار با دوست قدیمیش رفته بود بیرون دوستشون زحمت کشیدند برای عروسیمون به بابا 50

تومن کادو دادند منم از بابا خواهش کردم منو ببره جمهوری تا برای قند عسلم خرید کنم. کل بازارو گشتیم

جیگرم و نتیجه اش شد این چیز هایی که برات خریدیم.

یه ست نوزادی 19 تکه و یک صابون خوش بو که وقتی وارد مغازه شدم مست بوی خوبش شدددددددمم

 عزیز دللللللللللللللللل مامانننننننننننن کاش اون موقع بودی که بغلم می گرفتمتتتتتتتتتت من فداااااااااااااات

 بشممممممممممم.البته بابا ست نوزادیتو انتخاب کرد چون هر چی که تا بحاال برات خریدم آبی بوده دلم

 می خواست اینم آبی باشه ولی بابا از این مدل خوشش آمد بعدشم بهم گفت حالا اینو بگیریم بعدش

 ابی شم میگیریم براااااااااااااش .قوربونت برممممممممم این قدر صابونتو بو کردم که نگووووووووووو مست

میشمممممم از عطرشششششششششش

اینم صابونتتتت

این هفته هم میریم شمال اگر خدا بخواد دلم حسابی تنگیده.بووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ماهان
26 آبان 91 20:40
سلام گل من
وای چه ست نوزادی ناززززززززززززززززی
خدایی خیلی نازززززززززززه مبارکش باشه


ممنونم گلم مرسیییییییی
مامان ماهان
26 آبان 91 20:40
مامان یکتا
27 آبان 91 9:27
سلام عزیزم انشالله نی نی هم می اید و به سلامتی این لباس ها را می پوشه الهی خاله هم قربونش بره عزیزم


خدانکنه ممنونممممم
مامان ترنم کوچولو
27 آبان 91 17:19
مباااااااااااااارکه.حسابی تو حال و هوای نی نی هستی ها ای شیطوووووووووووون
خصوصی گلم


آرهههههههه حسابییییییییی
نگاری
28 آبان 91 12:34
بابا لباس چیه؟؟؟ بگو ببینم نی نی کی می یاد؟

ولی خارج از شوخی خوشگله کلی


ممنونممممممم
شیما(دختر شهریور)
28 آبان 91 15:31
مبارکش باشه عزیزممم
ایشالا وقتی جواب قبولیت تو دانشگاه میاد
نی نی هم تو دلت باشه دیگه گلم
از دور میبوسمت عزیزممممم




فدات بشم شیما جووووووووونم مهربونممممممممم دوست دارمممممممم
مامان صفا
28 آبان 91 18:06
مبارک عزیزم انشالله یه روز عکس نی نی رو با این لباسای خوشگل بزاری .. این صابون واقعا خوشبو.. دیگه محصولات سخت گیر میاد شامپو همین رنگ هم خیلی خوشبو..


ممنونم که تجربتو بهم گفتی صفا جون
مامان پریا
28 آبان 91 22:37
وای چه لباسهای خوشگلی .مبارکه ایشاله. ای کلک نکنه واقعا خبریه؟ بهر حال مبارکه مبارک بقول پریا بده بمن پفک.هههههههههه
سلام خاله جون ما دوباره برگشتیم بدنیای اینترنت.از دیدنت خوشحالیم. همیشه شاد باشی و کامروا. بوس بوس.


مرسی عزیزممممممم قوربون پریای گلم برممممممممم خوش آمدیییییین
مامان آرین
29 آبان 91 0:59
مباااارکهههه.چه باسلیقه ای خانمی.انشاالله بزودی نی نی میاد واین خوشگلوها رو میپوشه.


مرسی لطف داری
مامان صدف
30 آبان 91 9:38
انگاری بیشتر منتظر کاکل زری هستی تا ناز پری
دعا میکنم هر وقت اومد سالم بیاد. جنسیت اصلا" مهم نیست


مرسی مامی صدف برای خودمم اصلا جنسیت مهم نیست
دخترم عشق من
30 آبان 91 11:00
ایشالله زودتر نینی بیاد و با این لباسای خوشکلش عکس بگیره و ما ببینیم. قربون دل مهربون مامانش برم که براش صابونم خریده ای جونم ..


مرسی شیرین مهربون
رضوان
30 آبان 91 11:08
مبارکش باشه گلم.امیدورام به سلامتی بپوشدشون.
راستی من لینکتون کردم


ممنونم گلم لطف کردین
سیب کوچولو
30 آبان 91 16:05
سلام مامانی.چه وبلاگ ماهی داری خانمی قلمت رو خیلیییییییییییییییییییییی دوس داریم هم من هم شوهریچه ست نازی برای نی نی گلوت خریدی انشاالله بیاد و بسلامتی تنش کنه و برامون از چهره ی ماهش عکس بگیریبا اجازه لینکت میکنم.به جمع دوستای سیب کوچولو خوش اومدی.


شما لطف داری عزیزم افتخار دادییییییییییی
آجی مهدیه
30 آبان 91 19:52
عزیییییییییییییییییییییزمی
مبارک نی نی کوچولو



مرسی خاله مهدیه بووووس
آجی مهدیه
30 آبان 91 19:53
میتونم تصور کنم چه حسی داریا خواهر من برا نی نی ش جینگیل مستون میخرید من کلی ذوق میکردم حالا فک کن برا بچه خودت بگیری واااااااااااااااااااااااااااای چه شور و شوقی داره ها
زهره مامان آریان
1 آذر 91 0:12
مبارکه.خیلی قشنگه.یه پیشنهاد دارم برات.سعی نکن همه لباس ها رو یک رنگ برا بچه بگیری.تنوع رنگها بهتره.خودت بعدا متوجه میشی.
انشالله نی نی کوشولو زودی بیاد تو دلت و ما هم از چشم انتظاری بیایم بیرون


آرهههههه با پیشنهادت موافقممممم منم که عاشق تنوعععععععععع
آسمونی
2 آذر 91 11:10
مبارک نی نی باشه خیلی خوشگله
ایشالا سفر هم خوش بگذره


ممنونم عزیز دلممممم
مامی مائده
4 آذر 91 23:56
خیلی قشنگن مبارک باشه


مرسی گلم
علی خوشتیپ
6 آذر 91 15:15
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین
ممنونم



سلام به علی جون و سارای گلم عزاداری شما هم قبول باشسه عزیزممممممم چششششششششششششم من همین الان رایمو دادمممم
مامان ریحان عسلی
10 آذر 91 16:37
سلام
مبارکش باشه حالا اگه دختر بشه این همه لباس پسرونه که میخری بدردش نمیخورن می خوای چیکار کنی؟


قوربونت عزیزم والا منم فکر کردم پسرونه هست ولی فروشنده سر یکپا واستاده که نه اسپورته خوب تنش می کنم خودش یه جور خاطره است ههههههههه ههههههه
نیم وجبی
9 دی 91 22:18
مامانی پیش ما هم بیا اگه خواستی تبادل لینک کنیم
سیب سرخ کوچولو
8 بهمن 91 0:05
وای عزیییییییییییییزم.این ست نوزادی اینقدر شنیدم خوبه برای روزای اولش مخصوصا که انشاالله به سلامتی به دنیا میاد خیلی کاربرد دارن.خیلییییییییییییییی نازن.انشاالله میاد و بسلامتی تنش میکنی و برامون عکسای نازشو میذاری