زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

اولین خرید نی نی جونموووووووون

1391/8/5 12:25
نویسنده : مامان و بابا
924 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل ماماننننننننننننننننن  من به قولم وفا کردم . دیروز با بابا رفته بودیم انقلاب کتاب بگیریم موقع برگشتن از چهار راه ولیعصر تا سه راه جمهوری پیاده آمدیم سر راه من کلی کفش خوشکل بچه گانه دیدم و تصمیم گرفتم برات بخرم البته اولش بابا گفت نه ولی بعدش خودش برات کفش انتخاب کرد البته مدل هاش خیلی متنوع بود ولی ما تصمیم گرفتیم اینو بخریم .خلاصه ما در تاریخ 4 آبان 91 برای نینی مون خرید کردیم و یه کفش خوشکل آبی رنگ خریدیم آمید وارم روزی بشه که بیای و ای کفش رو تو پات ببینم ....

اینم عکسش....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

باران
5 آبان 91 12:37
ان شالله به زودی
سمانه مامان پارسا جون
6 آبان 91 0:23
مبارکه آدینه جون عیدتون هم مبارک از خیلی از پستهات جا مونده بودم ولی همرو خوندم
♥ مامان آینده ♥
6 آبان 91 10:06
سلام عزیزم...!!! خوبی؟! وااای چه نازه....!!!چه کوشولوئه!!! انشالله به زودی بیاد و این کفشهای قشنگ و پاش کنه! خیلی لذت داره خرید برای نی نی...!!!
مامان مریم
7 آبان 91 15:19
سلام خوبی؟ واییییییییییییییییییی مبارکه خیلی خوشکله ایشالله به زودی بیاد بپوشه این کفشا رو عزیززززززززززززززززززززززززززززموننننننننن راستی من نتونستم پیدات کنم پاتوقت کجاست .... من تو مامانای بهمنی هستم البته تو تایپک ...
شیما(دختر شهریور)
8 آبان 91 13:15
مبارکش باشه عزیز خالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
مامان عسل و آریا
8 آبان 91 15:54
گلم فکر کنم داری مادر میشی
مامان ماهان
26 آبان 91 16:51
خدای من خیلی ناناززززززززززززززززززززه
الهی اون روز زود زود بیاد


مرسی گلم فدات شممممم خیلی دوقیدم دوباره آمدی پیشمون
ی مامان منتظر
20 آذر 92 11:31
سلام منم عین همینو واسه نی نی ام خریدم اما قرمز عاشق کفشاشم
مامان و بابا
پاسخ
مبارک بشه عزیزم به سلامتی استفاده کنی