زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

حوله بچگی هام

1391/7/27 22:24
نویسنده : مامان و بابا
746 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون مدت ها پیش من این حوله رو تو خونمون پیدا کردم بعد متوجه شدم که حوله دوران کودکیم هست که باهاش حموم می کردم این قدر ذوقیدمممممممممممممممم که نگوووووووووووووو البته اون موقع که بچه تر بودم یادمه باهاش بازی می کردم یعنی میچیدمش  دور عروسک هامممممممممممم فکر کنننننننننننننن یادش بخییییییییییییییییر چه روز هایی بود چند وقت پیش دیدیم خیلی کثیف شده لاک و رژ لب و این چیز ها چسبیده بود بهش (قابل توجه که وقتی من بچه بودم با چه وسایلی بازی می کردم ههههههههههههههههه) .

منم دادمش به دختر عمه مامانم که تو شستن وسایل سفید استاده ایشونم لطف کردن برام شستند بهم تحویل دادند البته یه حوله سفید کوچولو هم داره.

منم اینو گذشتم لابه لای حوله های خونمون تو کمد حوله ها ولی ازش استفاده نمی کنم چون تنها چیزی که از دوران کودکی برام مونده و می خوام نگهش دارم .

از سال 65 تا به حاااااااااااااااااااااااال این جوری مونده چه جنسی داشتند وسایل های قدییییییییییییییییییییییییییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

♥ مامان آینده ♥
28 مهر 91 11:59
سلام عزیزم...!!! خوبی؟! وااای چه حوله نازی...!!! منم کلی لباس از بچگی دارم ولی در دسترس نیستن خیلی دوست دارم عکسشونو بذارم... انشالله به زودی عکس حوله نی نی تو بذاری
♥ مامان آینده ♥
28 مهر 91 11:59
راستی ممنونم بابت رمز عکسها رو دیدم خیلی قشنگ بودن.............
♥ مامان آینده ♥
28 مهر 91 12:00
بابت آدرس اون سایت هم ممنون غذاهی جالبی داشت استفاده کردم... انشالله این بار که غذا درست کردم عکسشو میگیرم و میدم توی سایت بزنن...
مامان مریم
29 مهر 91 11:39
سلام خوبی؟ خوشحالم که داری خوب درس میخونی نی نی سایتی هستی؟ اسمتو برام تو وبم بنویس اونجا با هم آشنا بشیم منم لینکت کردم پست هایی که رمز داشت رو چیکار کنم؟
آسمونی
29 مهر 91 15:08
پس شما متولد 65 هستی ؟ سه سال از من بزرگتری آخی ، نازی چه حوله ی با نمکی . نگهش دار و بازم برای بچه ات استفاده کن . فکر کنم خیلی حس خوبی داره مرسی که اومدی وبم . شاد باشی همیشه
دخترم عشق من
30 مهر 91 11:29
ای جان .. چه حوله قشنگی . ایشالله برای بچه خودتون استفاده کنین . اینقدر قشنگه شستن یه نوزاد...
♥ مامان آینده ♥
1 آبان 91 13:05
مامی مائده
4 آبان 91 16:50
چقدر خوووب کاش منم یه یادگاری از اون زمان داشتم
حمیده جون
4 آبان 91 19:02
میبینی چقد حال میده وقتی لوازم کودکیتو پیدا میکنی میگی که چقد کوچولو بودی و حالا چی شدی!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان عسل و آریا
5 آبان 91 14:40
واییییییی جونممممم گلم من یک ماه پیش برای خواهرزاده ی دوستم یک تاپ و دامن گرفتم با یک کفش دقیقا مثلهههههههه همین.فقط من چون دختر بود رنگ صورتیشو گرفتم.کفش هم جق جقه داره.درسته؟شما چند خریدی؟من 6 تومن.مبارک باشه عزیزممممم
مامان گیسوجون
8 آبان 91 1:01
سلام عزیزم خوبی ؟ ممنونم که بهم سر زدی کلی خوشحال شدم به خاطر اون قطره های اشک نتونستم تو دو تا پست بالا نظر بگذارم خرید نی نی خوشگلمون مبارکککککککککک الهی به شادی بپوشه خصوصی داری
مامان ریحان عسلی
8 آبان 91 8:18
سلام خیلی خوبه از اون زمان یه چیزی برات مونده مرسی که به ما سر زدید