زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

اخرین پست 91 و اولین قدم برای تو

1391/12/27 22:23
نویسنده : مامان و بابا
1,842 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشکل مننننننننن فکر نمی کردم امسال و الان این احساس من باشه... یه بار مهمون دلم شده باشی و برگشته باشی سر جای اولتتتتتت اینه قانون دنیا که از لحظه بعدت هم خبر نداری...

خلاصه این بود تقدیر ما که تو فکرم اصلا نبووووووووووووووود. خلاصه امسال هم با همه اتفاق هاش داره میره و بهار خانوم تو راهه من عاشق بهارم چرا که متولد بهارمممممممممممم متولد ماه بهشت ، اردیبهشتنیشخند

حالا که همه چیز داره نو میشه ما هم باید روحمونو تازه کنیم به چیز های خوب فکر کنیم و اینده زیبایی که تو راهه و اینکه هرچی سنمون بشتر میشه باید به خدا نزدیک تر بشیم  اصلا فلسفه بهار و سال نو همینه مرگ و زندده شدن طبیعتتتتتتتت باید سعی کنیم تو همه چیز وجود خدا رو حس کنیم.

خوب دیگه فکر نکنم بشه تا سال جدید چیزی برات بنویسم باید از همین جا به همه دوستام تبریک بگم و بهترین هارو براشون ارزو کنم...

امسال یه هفت سین خوشکل به امید خدا تو خونه خودمون می چینیمو با بابایی کلی عکس میندازیممممم قول میدم لحظه تحویل سال به یاد همه باشم و دعا کنم و مطئنم اواین خواسته ام اینه که خدا دوباره تورو برام بفرسته

واما اینکه من دیشب دوباره اولین قدم رو برای امدن تو برداشتم . چون با بابا تصمیم گرفتیم ماه خرداد دوباره تو رو از خدا بخواهیم از دیشب اقدام به خوردن فولیک اسید کردم که دفعه پیش اصلا نخورده بودم.

اولین قرص رو که خواستم بخورم از خدا خواستم اگه لایق نمیدونه  تو رو بهم نده اگه هم میده تا اخرش برام صحیح و سالم حفظ کنه...

کوچولوی من برای خیلی از دوستان چنین ارزویی دارمممممممممممممم که سال 92 مادر شدن رو تجربه کنن چرا که هرکدوم به نحوی سختی هایی رو پشت سر گذاشتن تا مادر بشن انشاالله خدا این توفیق و به همه بده .

خوب دیگه سال نو همه مبارک باشه و سال جدید رو با بهترین ها اغاز کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان کوروش
27 اسفند 91 15:31
انشا... توی سال جدید نی نی دوباره برمی گرده پیشت عزیزم سال نو پیشاپیش خجسته
الهه(مامان یاسان)
27 اسفند 91 15:32
سلام عزیزم تو رو خدا سر سفره ی هفت سینت منو یادت نره گلم منم از خدا میخواد هر چی سریع تر گل روی ماه نی نیتو ببینم گل خانم انشاالله سال خوبی داشته باشی
رضوان مامان رادین
27 اسفند 91 16:00
سايه حق ، سلام عشق ، سعادت روح ، سلامت تن ، سرمستي بهار ، سکوت دعا ، سرور جاودانه ،اين است هفت سين آريايي . ان شاا.. در سال جديد هميشه هفت سين زندگيتون سبز باشه عزيزم . عيد شما پيشاپيش مبارك .
شینا
27 اسفند 91 16:36
عزیزم امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی . بهترین ها رو برات آرزو دارم. باهات همدرد بودم درکت می کنم کاملا. الان مشکلم حل شده به امید خدا مشکل تو هم حل بشه.
معصومه
28 اسفند 91 11:11
خدا یا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر پس برایت ارزومندم که زندگیت به بهترینها تغییر کند. . . . عید پیشاپیش مبارک عجیجممممم ان شاالله سال جدید نی نی دوباره بر میگرده گلممم
مــآمــآنــے
28 اسفند 91 16:38
برا من دعا یادت نره من به یاد همتون هستم انشالله فرشته کوچولو زودی برمی گرده پیشتون
مامان نیروانا
28 اسفند 91 19:49
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوروز فرخنده
سارا(مامان سوگل)
29 اسفند 91 23:38
نوروز مبارک
مامی مائده
30 اسفند 91 17:31
عیدتون مبارکککککککککک ایشالا امسال به همه ارزوهاتون برسین
سیب سرخ کوچولو
7 فروردین 92 1:59
سلام دوست جون.خوبی؟؟هرروزتان نوروز.نوروزتان پیروز به قول فامیل دورانشاالله سال 92سه نفری یا حتی 4 نفری یا 5نفری بشین الهییییییییییبه به چه تصمیمان خوشمل و خوبی.خیلیییییییییی خوبه فولیک اسید.عوارض بارداری رو کم میکنه.آفرین دوس جون


ممنونم گلم انشاالله نی نی خوکشلت سالم و صالح دنیا بیاد و بغلش کنی
سیب سرخ کوچولو
7 فروردین 92 2:00
راستی منم اردیبهشتی تشریف دارم.2/2.از الان پیشاپیش تولدمون مبارک.الهی 120سال زنده باشیم.من اولین کسی هستم که امسال بهت تفلدت رو تبریک گفت ها


خوشبختممممممممم که باهم متولد یک ماهیم پیشاپیش مبارکککککککک
ضحی
26 فروردین 92 19:01
هانی عزیزم منم خدا رو شکر میکنم که دوستای گلی مثل شما رو پیدا کردم انشالا که به زودی خدا یه فرشته کوچولو بهت میده و خوشبختیتونو کامل میکنه در ضمن امیدوارم دانشگاه هم یه رشته خوب قبول بشی خانم دکتر منم لینکت کردم هانی گلی پیشاپیش تولدت هم مبارک