زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

یک عاشقانه برای تو

1391/8/27 16:49
نویسنده : مامان و بابا
921 بازدید
اشتراک گذاری

تو را نگاه می کنم

می خواهم از تو بنویسم من پر از واژه ام

و این بار از واژه هایم برایت عاشقانه ای خواهم ساخت

واژه به وازه کنار هم عاشقانه ای برای تو

نمیدانم چرا هیچ وازه ای توان توصیف تو را ندارد

چرا من پر از وازه همیشه برای توصیف تو تهی از وازه می شوم

من ناتوام یا وازه ها؟؟

چرا هیچ وازه ای نمی تواند تپش قلبم را معنا کند؟

چرا هیچ وازه ای نمی تواند چیستی نگاه مرا معنا کند؟

سخن از توست و من مانند همیشه از گفتن تو ناتوانم

کاش نگاهم را ف که با هر تپش قلبمف بای تو می سراید بشنوی

شاید

سکوت

بهترین

ترانه

باشد

عزیزکم

و این ترانه سکوت من

چشمانت خلاصه ی آتش فشان است.

همرنگ خاک دياری که دوستش می دارم !

چال کنج لبانت

هلالک جفتی ماه است

با خورشيدی در قفا

که مردمان ساده ی سرزمين قلب مرا

به ولوله وا می دارد

با انگشت اشاره ی رو به آسمان!

خنده ات باران مرواريداست

و اخمت

زلزله ای که شهر آرزوهايم را

ويران می کند!

٢٩تیر٩٠

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان رامیلا
29 تیر 90 19:21
سلام خاله اولا که من شما رو لینک کردم دوما خاله خیلی قشنگ می نویسی سوما خاله به من رای میدی توی نی نی شگفت انگیز من کد 57 هستم باید یه تلگراف به مدیر بزنی بعد به من رای بدید مرسی
مامان پارسا جون
30 تیر 90 1:32
سلام دوست گلم ممنون که مه ما رای دادی عزیزم ایشاالله جبران کنیم
مامان پارسا جون
30 تیر 90 1:34
وبلاگ جالب و متفاوتی هم داری اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
مامان مهسا
2 مرداد 90 11:45
akheeeeyyy. cheghadr naaaz. ghashang boo khale.
آرتین عسل بابا
2 مرداد 90 16:10
WEBLOG GHASHANGI DARID TABRIK MIGAM RASTI AGAR EJAZE BEDID TOO DOUSTAYE ARTIN ADDETOON BOKONAM