زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

ما هم به مسابقه دعوت شدیمممممممممممممم

1391/11/19 10:04
نویسنده : مامان و بابا
712 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممم. امروز چه روز خوبیه . خدا جون ممنونمممممممممممممممممممم بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااار بسیارررررررررررررررررررررر .

بابا حمید کنار ماستتتتتتتتتتتتتتتتتت جونمییییییییییییییییییییییی کلی دلتنگی میکردیم حالا دیگه برطرف شدددددددددددددددددددددد.

خاله مهدیه هم تو راهه دیگه جمع مون جمعه.امروز هم که میریم رشت پیش مامان جون اونجا هم خوش میگذره.

دیشب با بابا حمید رفتیم چشم پزشکی و بابایی هم عینکی شددددددددددددددد. اخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اصلانم بهش نمیاد ولی دیگه چاره ای نیستتتتتتتتتتتتتتت. منم 5/. نمره شماره چشمم کم شده کلا همه چیز خوبه خاله جونی هااااااااااااااا این کوچول موچول ما تا میبینه حواسم بهش نیست نمی دونم چی کار میکنه که احساس می کنم دل و رودم بهم بیاد خوب می خواد ابراز وجود کنه دیدهههههههههههههههههه.

خوب خاله نگار مهربونننننننننننن ما رو به مساقبه دعوتیدددددددددددد ممنون خاله نگار ما هم 3 تا از دوستامونو می دعوتیممممممممممممممم:

1-مامانی وبلاگ وروجک 92

2-خاله معصومه وبلاگ می خوام زودی بیای تو دل مامانی

3-رز بانوی عزیزم وبلاگ خاطرات یک سیب سرخ خوردنی

خوب خاله نگار از من پرسیده که چرا وبلاگمو دوست دارم؟؟؟؟

این وبلاگ با ارزش ترین چیزی که دارم چون ثبت تک تک خاطرات و لحظه های زندگی من و همسرم و بعد میوه عشقمون هست از دوران نامزدی تا تولد کوچولوی نازمون هیچی به اندازه خوندن این خاطره ها به من ارامش نمیده انگار برمیگردم به همون لحظه و در همون مکان روحم تازه میشه وای خدا این باعث میشه که هر لحظه احساس کنم که چقدر خوشبختمممممممممممممم.

دوم اینکه اینجا بهترین دوستان رو دارم دوستانی که تا حالا همدیگرو ندیدیم ولی چقدر قشنگ همدیگرو همراهی می کنیم از خوشحالی های هم خوشحال میشیم از ناراحتی هم ناراحت تو دنیا هیچی ارزشمند تر از این نیست که بی ریا همدیگرو دوست داشته باشیم.

اینجا می تونم همه افکار و حرف هایی که دوست دارم به فرزندم بگم بنویسم می تونم بهش ابراز احساسات کنم و شاید تا زمانی دور اینجا رو حفظ کنم شاید یه روزی برسه که من و پدرش دیگه نباشیم و اون با خوندن این حرف ها عشق ما رو به خودش حس میکنه و فکر می کنم همین باعث میشه همیشه بهم نزدیک باشیم.

دیگه چی بگمممممممممممممم؟؟؟؟

خلاصه اینجا رو دوست دارم چون:

کلبه ی عشق منههههههههههه و من با عشق زنده اممم


یادم رفت بنویسم دوست جونی هایی که دعوت شدند خودشونم باید ٣ نفرو دعوت کنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کوروش
19 بهمن 91 10:58
چه جالب شما هم رشتی هستید ؟ پدر و مادر منم رشت زندگی می کنند .
معصومه
19 بهمن 91 12:27
عزیز ممنون که دعوتیدی..برم ببینم چی باید بنویس..بوس برا دوتاتون
مــآمــآنــے
19 بهمن 91 12:42
ممنون عزیزم که دعوتم کردی برم یه پست سر هم کنم بزارم تو وبلاگم
معصومه
19 بهمن 91 14:43
بیا عزیزززززززززز..اپ کردم با دعوتی که ازم کرده بودی..میسی
نگاری
19 بهمن 91 15:05
هورااا که دلتنگید بر طرف شد و بسیار زیبا نوشتی
مامان گیسوجون
19 بهمن 91 22:06
الهی همیشه از خوشی ها بنویسی دوستم
سیب سرخ کوچولو
20 بهمن 91 17:25
سلام هانی جونمممممممممم.نی نی دوست داشتنی خوبه؟؟؟ممنونم که منو دعوتیدی عزیزم یک دنیا ممنون
رضوان مامان رادین
21 بهمن 91 14:05
وای چقدر خوب پس آقای همسری اومدن و شما را از دلتنگی دراوردن.شاد باشی گلم
مامان فتانه
21 بهمن 91 20:28
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´