زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

روز های ما داره تند تند میگذره

1391/11/17 12:04
نویسنده : مامان و بابا
2,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم عشقم جونممممممممممممم

ببین چقدر روز های باهم بودمون داره زود زود سپری میشه. هنوز ندیدمت نمی دونم داری اون تو چی کار میکنی؟؟ ولی دلم داره برات پر میکشه...

دیشب خوابتو دیدم بعدش از خواب پریدمو دیگه خوابم نبرد. این روز ها خیلی متغیرم حالت های مختلفی امده سراغم سرگیجه و ضعف و تنگی نفس و ... دکتر تو این شهر نمونده که نرفته باشم بیشتر به خاطر اینکه از سلامتی تو مطمئن بشم و همه باهم به این عقیده بودند که همه این احساسات از وجود شماست.

قوربون خدا برم واقعا تو کارش ،تو نظم و ترتیبش موندم احساس می کنم وقتی یک زن بارداره یک معجزه واقعی در درونش داره شکل میگیره و خیلی خیلی به خدا نزدیک تره.

از این حرف ها که بگذریم فردا بابا حمید میاد میاد پیشم و چند روزی می مونه خیلی خوشحالمممممممممممم چون واقعا دوری از بابایی برام خیلی سختتتتتتتتتتتتتتته اما چاره ای نیستتتت.

کوچولو جون نی نی خاله مهدیه نیومده رفت حتما حکمتی توش بوده .نشد شما یه همبازی هم سن و سال خودت داشته باشی. اما عوضش نی نی عمه فاطی اسما خانوم 20اسفند دنیا میاد .

دیگه برات بگم که برای هفته 11 نوبت سنو گرفتم یعنی میشه 1 اسفند اما من که تا اون موقع طاغت نمیارم برای شنبه هم یه وقت گرفتم که وقتی بابا اینجاست باهم بریم سنو تا دو تایی ببینیمت.قول بده حسابی خوشحالمون کنی. سرومرو گنده باشیییییییییییییییییییییی.

وای که دارم برای شنبه لحظه شماری می کنمممممممممممممممم.

قوربون ماه کوچولوی خودم برم منتظرم ببینمتتتتتتتتتتتت بی صبرانه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان مهرزاد جان
17 بهمن 91 12:06
سلام بهتون تبریک میگم مهرزاد به روز شده منتظرتون هستیم ، یادگاری یادتون نره
مانی محیا
17 بهمن 91 12:49
عزیزم خوشحالم خبر سلامتیتو شنیدم.


مرسی مانی محیا
مامان صفا
17 بهمن 91 13:50
منو نیگاه
مبارک الهی سلامت باشید بابا من یه ماه نت نداشتم شما کار خودتو کردی... یعنی سورپرایز شدم در حد المپیک هااااااااااا

یعنی هورااااااااااااااااااااااا ..
تبریک تبریک تبریک خیلی مراقب خودت باش گل من.. من برم بقیه مطالب بخونم کلی نخونده دارم .. خدایا کوچولومون سلامت حفظ کن همراه مامان و باباش


اوخی صفا ج.ن چه عجب روشن کردی اینجا رو. ممنون گلم
امیر مهدی و عمی
17 بهمن 91 14:41
سلام
انشااله قدم نی نی نازنینتون مبارک انشااله به سلامتی بدنیا بیاد و دنیای شمارو از این زیباتر بکنه
مامانی به ما هم سر بزنید
اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید.


مرسی از لطفتون چشم حتما. با کمال میل
الهام مامان رامیلا
17 بهمن 91 16:17
ای جانم انشالله زود زود میگیریش تو بغلت و حالش و می بری عزیزم دوست دارم منتظر دیدن نی نی هستم شدید


فدات بشیم خاله الهام که این قدر مهلبونییییی
نگاری
18 بهمن 91 1:11
اخی نازی عزیزم
نگران نباش نی نی صحیح و سالمه عزیزم


انشااالله نگاری جون
مامان کوروش
18 بهمن 91 8:59
از این لحظات لذت ببر عزیزم ، انشا... می اد با خودش سر و صدا و شور و هیجان بیشتری میاره .
انشا... خاله مهدیه هم دوباره و به زودی نی نی دار می شه



مرسی عزیز دلم انشااالله
معصومه
18 بهمن 91 10:09
چه خوب عزیزم بالاخره یه خبر از خودت دادی..خداروشکر..
پس حسابی خوش بحالتونه بابای نی نی هم داره میاد پیشتون..
انشاالله نی نی گومبولوت رو هم زودی می بینی..


آره معصوم جون الان بابایی پیشمه. قوربونت برمممممممم
مامان گیسوجون
18 بهمن 91 13:13

خصوصی


مرسی گلم
سیب سرخ کوچولو
18 بهمن 91 13:23
سلام هانی جونم.خوبی؟شیرین عسل کوچولو خوبه؟؟انشاالله به سلامتی دنیا بیاد.برای خاله مهدیه خیلی ناراحت شدم انشاالله خدا زودی بهش یه نی نی خوشکل و سالم و تپلی بده.مراقب خودت و نی نی جونی باش


الهی فدات بشم رز بانو جان تو همیشه با نظرات پر مهرت منو شرمنده می کنی قوربونت برم دوستممممم
مامان فتانه
18 بهمن 91 17:29
اي بابا خيلي براي خواهرتون ناراحت شدم ولي انشالله ني ني شما سالمه
نگاری
19 بهمن 91 1:41
کجایی خانومی بدو بیا که به مسایقه دعوت شدی
مامان آرین
20 بهمن 91 14:26
سلام عزیزم.خدا انشاالله نی نی کوچولو رو واستون حفظ کنه.کاملا احساست در مورد اولین سونو رو درک میکنم.من که اون موقع فقط اشک شوق میریختم .خیلی لحظه قشنگیه.قبل سونو هم خیلی بیتاب دیدنش بودم.
سیب سرخ کوچولو
20 بهمن 91 17:27
هانی جونی برای مسابقه باید کجا بریم وبلاگ نگار خانمی؟؟موضوع مسابقه چیه؟؟من خودمو اماده کردم که برنده بشم جایزه ش هم نصف نصف مساویلباس ورزشی رو هم پوشیدمبازم یه دنیا ممنون که من رو دعوتیدی گلم.