زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

هفته 9

1391/11/6 11:17
نویسنده : مامان و بابا
1,599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونی های عزیزممممممممممم از این همه لطف ممنونممممممممم واقعا شرمندم کردیددددددد ولی عوضش بی نهایت خوشحالم از اینکه چنین دوستانی دارم برام یه جور قوت قلبه امید وارم بتونم محبتتاتونو جبران کنم.

الان 2روزی هست شمالم شکر خدا بهترم هوای اینجا هم که عالیه همه چیز مرتبه.

بیچاره بابا حمید مجبوره یه مدت تهنایی سر کنه.

تصمیم دارم فردا عصر به یه دکتر زنان سر بزنم همون دکتری که قراره برای زایمان بهش مراجعه کنم. اخه تصمیم گرفتم نی نی رو تو شمال در کنار خانوادم به دنیا بیارم اینجا بهتره همه حواسشون به ادم هست احساس تنهایی نمی کنی و همه یه جوری هواتو دارن .

دیگه خبر مبر ی نیستتتتتت. جز اینکه دوباره برای نی نی چیز میز گرفتیم.

اگه حالمم روبه راه بشه انشاالله از فردا درسمو شروع می کنم.

امید وارم منو تو دعا هاتون از یاد نبرید .

دوستون دارممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مــآمــآنــے
6 بهمن 91 11:31
اخی
بیچاره بابا حمید

پیش پدر و مادر بودن که یه چیز دیگست و درست و حسابی به آدم میرسن
دست همه پدر مادرا درد نکنه


چرا از خریدا عکس نمیزاری؟


آرههههههههههههه ههههههه هههههههههه دستشون درد نکنهههههه راستش حال ندارم عزیزم باشه بعد عکس همشو یه جا بزارم
مــآمــآنــے
6 بهمن 91 11:32
بعد یه سوال برام پیش اومده
سن نی نی رو که اون بالا زدی
میشه هفته 8وم
چرا هفته نهم زدی؟!





خوب وارد هفته نهم شدم دیگههههههههه
مامان دوقلوها
6 بهمن 91 14:01
انشاا.... به سلامتیوخوشی در کنار خانواده نی نیهنازتونو به دنیا بیارید


مرسی عزیزم
معصومه
6 بهمن 91 20:28
وای عزیزم خیلی خوشحالم که از اونجا هم می تونی بنویسی و ما رو بی خبر نمی زاری.. خانواده چطور ه ان؟خوبن؟ نی نی گل چطوره؟ شمال خوش می گذره حتما مخصوصا اینکه پیش خونواده ات هستی.. خدا رو شکر ..


ممنونم معصومه جونم خوبم نی نی هم انشاالله خوب باشه قوروبن محبتت عزیز دلم
مامان کوروش
7 بهمن 91 8:11
خیلی کار خوبی کردی ، بودن کنار عزیزانت حالت رو بهتر می کنه
فقط همسرت تنها می مونه که وقتی نی نی جون بیاد همه چی یادش میره


آره مامان کوروش باید با سختی ها ساخت
♥ مامان آینده ♥
7 بهمن 91 11:05
سلام عزیزم....!!

چطوری؟!نی نی گولو خوبه؟!

حالا که اونجایی حسابی استراحت کن

خوب کاری میکنی که اونجا زایمان میکنی

کنار خانواده راحت تری عزیزم...


سلام خانومی ممنونم بهترم دوستم آره اینجا خیلی راحت ترم
رضوان مامان رادین
7 بهمن 91 12:18
خدا را شکر حالت بهتره عزیزم.
منم به خاطر مشکلاتی بارداریم حدود 3 ماه رفتم خونه مامانم .شوهرمم که خونه خودمون بود تو شهر دیگه ای...سخته اما نی نی ارزشش بیشتر از ایناست.مواظب خودت باش


انگار منم مجبورم همین کارو بکنم رضوان جون قوربونت برم عزیزم
مامان امیرناز
7 بهمن 91 18:27
سلام عزیزم تبریکککککککککک خیلی خوشحال شدم کار خوبی کردی از اون اب و هوا رفتیییییییییییی ایشالا به سلامت به دنیا بیاد


ممنونم عزیزم مرسی قوربونت
مامان ریحان عسلی
7 بهمن 91 22:06
9 هفته شدنت مبارک چیز میزاییم که واسه نی نی گرفتی مبارک خصوصی
سیب سرخ کوچولو
7 بهمن 91 23:57
سلام هانی جونم.خیلییییی خوشحالم که حالت خوب شده و خوشحالترم چون پیش خانواده هستی.خیلیییییییی مهمه که دوران شیرین بارداری رو در کنار عزیزانی بگذرونی که هم دوسشون داری و هم تجربه ی بارداری رو داشته باشن و بتونن راهنماییت کننهر وقت تونستی چندتا عکس از بهشت شمال برامون بذار.دوست دارم هزارو میلیونتاااااامراقب خودت و نی نی گلوی ناز خاله باش.بوس ویژه برای نی نی گلو
نگاری
8 بهمن 91 0:05
سلام به به جای منم خالی کن کلی دلم لک زده واسه شمال طفلک بابایی تنها موند
♥ مامان آینده ♥
8 بهمن 91 10:05
مامان فتانه
8 بهمن 91 10:56
خانمی کار خوبی کردی که اومدی شمال اینجا اب و هواش بهتره هم برای خودتون خوبه هم برای نی نی گلتون
مامان فتانه
8 بهمن 91 10:57
راستی خانمی من سری به پست های قبلیتون زدم دیدم عکس های عروسی و اون زمان ها رو گذاشتی میتونم رمزتو داشته باشم که ببینمشون؟
مانی محیا
9 بهمن 91 12:47
کار خوبی کردی عزیز من هم شمال زایمان کردم. خیلی خوبه.. حالا شناسنامه بچه مون تهرانی نشه نمیشه؟؟؟...
سیب سرخ کوچولو
10 بهمن 91 16:06
سلام عیدشما و نی نی گلو مبارک شادو سرزنده یاشین همیشههههههه
مامان گیسوجون
10 بهمن 91 17:55
همیشه خوش باشی عزیزم ممنونم از محبتت
عاطفه
10 بهمن 91 18:44
ايشالا كه اونجا با اون اب و هوا بهت خوش بگذره از همه مهمتر اينه كه از شر الودگي راحت شدي گلم.اما امان از دوري همسري!!!! مراقب خودت و ني ني باش وسايل نوي ني ني هم مباركه.
نگاری
11 بهمن 91 0:46
کجایی دختر؟ پیدات نیست؟ باز غیبت زد؟
سیب سرخ کوچولو
11 بهمن 91 13:54
سلام مامان هانی جون.خوبی؟؟فرشته ی ناز ما چطوره؟؟خانمی ما رو از حالت بی خبر نذار.دلمون برات تنگیده هزارو میلیونتااااااااااااااااااا اینا ماله نی نی گلو هستن ها اینا هم مال خودت
مامان ارین
12 بهمن 91 21:38
سلام مامانی جون.امیدوارم هر جا که هستین خوش وسلامت باشین.خریدهای جدید هم مبارکه
مــآمــآنــے
13 بهمن 91 15:51
آره ای کاش زودی برسه و کوچولوهامونو بغل کنیم من که هر روز کلی وقتمو میزارم و به اون لحظه فکر میکنم خیلی قشنگه
سارا مامان آرام
14 بهمن 91 11:03
آره دوستم ؛ دوران بارداری در کنار خانواده یه اطمینان و آسودگی خاصی داری مراقب خودت و نی نی باش
زری مامان مهدیار
14 بهمن 91 14:52
عزیزم خوشحالم که می بینم منتظر اومدن نی نی هستین ایشالا که نی نی سالم به دنیا بیاد و زندگیتون رو شادتر و عاشقانه تر بکنه
رضوان مامان رادین
14 بهمن 91 15:42
گلم خصوصی
شیما(دختر شهریور)
14 بهمن 91 16:24
سلام عزیزمممممممممم الهی قربونت برم ویارت شروع شده نازی خوب کردی رفتی پیش مامان گلممممم خوب استراحت کن ایشالا زودی حالت بهتر میشه و درستو شروع میکنی دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم مراقب خودت باش به نی نی سلام برسون
معصومه
14 بهمن 91 22:08
شلام گلم کجایی پس؟ باز رفتی که رفتی...
معصومه
17 بهمن 91 10:47