زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سلام دوستای مهربونم...

1391/12/23 16:51
نویسنده : مامان و بابا
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم امید وارم که حال همتون خوب بوده باشهههههههه.بخدا شرمنده همتونم که نمی تونم بهتون سر بزنم مشغول درس خوندن هستم این قدر غرق درس هستم مخم کار نمیکنه بیام لینجا مطلب بنویسم. البته خبری هم نبوده جز این چند روز اخیر که خبر های خوبی پیش امده...

این هفته جمعه بابا حمید امتحانشو داد و از درس خوندن راحت شد عوضش من درس خون شدمو فکر کنم تا 7 تیر درگیر باشمممممممم خدارو شکر خیلی بهترممممممم خیلییییییییییییییی

20 اسفند اسما جون به دنیا امد دختر عمه فاطی نی نی ما میگن شبیه مامانشه و خیلی ارومه والا تا ما بریم بینیم فکر کنم حسابی بزرگ شده.

امسال اولین عید من و حمید رضا تو خونمون هست خیلی خوشحالم مامانم اینا هم برای عید میان تهران . چند تا سبزه گذاشتم برای عید ماشاالله خیلی خوشکل شده .

دیگه چی باید بگمممممممممم خبر مبری نیست اخه همین بود که نوشتم اگه کم میام و بهتون سر نمیزنم شرمنده تونمم... انشاالله بزودی به همه سر میزنم.

بوووووووووووووووووووووووس


بعدا نوشتتتتتتتتت عکس اسما کوچولو خدا حفظش کنه ماشاالله

dsc00137.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سیب سرخ کوچولو
22 اسفند 91 23:57
سلام.قسمت نظرات این پست رو خودم افتتاح میکنمخوبیییییییییییییییییییی؟؟کجایی تو دختر؟؟الهی همیشه به درس خوندن(آخه نه خودم اصلا درس نمیخونم خجالتم نمیکشم ترم 6باید باشم الان مثلا خیره سرم ولی هنوز زیاد واحد نپاسوندم هی واحد میگیرم هی نمیرم امتحان بدمپیام نوره دیگه خواهر)همین که خوبی دنیا دنیا شکر.الهی همیشه خوب باشی.
مــآمــآنــے
23 اسفند 91 8:19
سلام خانومی منم باید درس بخونم مرداد کنکور دارم ولی هنوز شروع نکردم سال خوبی داشته باشی
مــآمــآنــے
23 اسفند 91 9:59
ممنون که اومدی عزیزم قالب و برداشتم دارم روش کار میکنم با یکم تغییرات میزارمش دوباره
رضوان مامان رادین
23 اسفند 91 11:37
خوش بحالت که درس خوندنو شروع کردی راستش منم تنبلیم میداد که ادامه بدم...موفق باشی گلم
الهه(مامان یاسان)
23 اسفند 91 14:37
سلام دوست خوبم کجایـــــــــی تو دختر؟؟؟؟خدارو شکر که حالت بهتر ایشاالله بعد از دادن امتحانا حالت بهتر هم میشه
مامان صفا
23 اسفند 91 16:19
سال نو پیشاپیش مبارک انشالله سال جدید سال پر از خوشی براتون باشه و هم شما و هم بابایی تو ادامه تحصیل موفق باشید
مامی مائده
23 اسفند 91 16:27
مواظب خودت باش عزیزم
معصومه
23 اسفند 91 21:24
ان شاالله موفق میشی..عزیزممممم
مامان آرین
24 اسفند 91 0:27
مایا
24 اسفند 91 9:33
چه جیگریهههههههههههههههههههه
آجی مهدیه
24 اسفند 91 12:42
پیدات نیست آدینه جونی آخییییی خوش به حالت میشینی بخونی منو بگو اصن انگار نه انگار
آجی مهدیه
24 اسفند 91 12:43
یه چی بگم؟؟؟ حسودیم شد عه فردا منم میرم توی کار درس خوندن
آجی مهدیه
24 اسفند 91 12:44
اووووووووووووووووووخ جوووووووووووونم چه توچولوی نانازی
مامان ترنم کوچولو
24 اسفند 91 19:14
سلام.ایشالله قبول شی.قدم نورسیده مبارک.ایشالله نی نی خودتو سلامت در آغوش بگیری. کاش عکس سبزه هاتم میذاشتی
ژیلا
25 اسفند 91 13:44
هانی جونم ایشالا که قدم نی نی خیر باشه و نی نیه خودت بزودی عزیزم موفق باشی و سال جدید سال دکتر شدنت باشه مریضتم دکی جون
الهه(مامان یاسان)
25 اسفند 91 20:27
واااااااااااای ماشاالله ایشاالله عکس نی نیه خودتو ببینم
شیما(دختر شهریور)
26 اسفند 91 10:11
وووووووووووووووووای زنده باشه ایشالااااااااا چه قدر نازههههههههههههههههههههههه ایشالا سال دیگه خودتم یکی تو بقلته عزیزم
مامان آرین
27 اسفند 91 1:03
سلام دوست خوبم.اومدم از طرف خودم وآرین کوچولو سال نو رو بهتون تبریک بگم وبهترین هارو براتون خواهانیم.شادوسلامت باشین وایام به کام.
مــآمــآنــے
30 اسفند 91 10:21
چشم عزیزم همین که فهمیدم میام یه پست برای جنسیت میزارم