زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

برای کوچولوم

1391/12/9 18:24
نویسنده : مامان و بابا
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی قشنگممممم . خوبی فدات بشم من الهی؟؟ کسی اذیتت نمیکنه که ؟ بد خواه مد خواه داری بگو بیام بکشمشششششش؟

بابا جونی هنوز نیومده کارش طول میکشه امروز این قدر که این چند وقته زود امده خونه بد عادت شدم.

کل خونه رو تمییز کردم مثل دسته گللللللللللل شده برای شام هم ماکارونی درست کردممممممم اممممممممممممممممممم چه خوشمزه....

اون موقع که تو دلم بودی نمی تونستم ماکارونی بخورم چون معدم سنگین می شد حالا دلی از عذا در میارمممممم...

خو مامانی دم عید هست حتما همه میرن خرید خونه تکونی می کنن ولی من کلا دوست ندارم عید ها خرید کنم چون خیابونا که شلوغ میشه خوشم نمیاد. امسال که حوصله هم ندارمممممم.اگه بگم دلتنگت نیستم دروغ گفتممممممممم خوب هستم خیلی هم هستم نمی خوام به روی خودم بیارم.

نی نی عمه فاطی همین روز هاس که دنیا میاد. شانس من بود که همه دوروبری هام باردارنددددد شاید تو هم به خاطر همین گذاشتی رفتی که یه موقعی بیای که حسابی دلبری کنی ارهههههههههههه می خوای خودت تهنا باشی همه تو رو دوست داشته باشنددددددددددددد.

قوربونت بره مامانی طول روز این قدر بهت فکر می کنم که همش حس می کنم دارم باهات زندگی می کنم شب ها هم که همش بغلمیییییییییی قوربنت برم من.

دیشب یهو منو بابا گشنمون شد بگو کی؟ 12 شب اونم تو رخت خواب بعدش رفتیم 2تایی نیمرو زدیممممممم خیلی خوب بوددددددد بعدش بابا یهو سر به سرم گذاشت منم بغضم ترکید .... ای بابایی شیطوووووووووووووون بعدش کلی ادا دراورد تا من اروم شدممممممم همش فکر می کردم اگه تو بودیییییی من چقدر خوشحال بودممممممممممممم.

اون دفعه با بابا رشت بودیم تو پاساژ ها می گشتیم منم می گفتم سال بعد نی نی داریممممم میاییم خوشکل ترین هارو براش می خریمممممممممم غافل از اینکه....

خوب اشکال ندارههههههههههه انشاالله عید های بعد جبران می کنیممممممممممم عسل من ، شیرین منننننننننننن .

راستی دیروز یکی دیگه از دوستام مامان شد مهدیس خانومی چه یهویییییییی کلی خوشحالی کردیم براش ....

خوب دسته گل بهشتی خوشکل من دیگه برمممممم فقط امدم یه خبری ازخودمون بدیم .انشاالله بتونن به همه دوستانم سر بزنم چون دلم براشون تنگ شدهههه.

بوووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

رضوان مامان رادین
9 اسفند 91 19:16
واییییییییییییی ماکارونی منو همسری هم عاشق ماکارونی هستیم.نوش جون
مامان آرین
9 اسفند 91 20:22
مادر آینده
9 اسفند 91 23:32
هانییییی جونم ایشالا خدا دوباره بهت یه نی نی خوشملو سالم بده عزیزم
مامان صفا
10 اسفند 91 14:32
نیمروووووووووووووووووووو اونم 12 شب بابا حوصله سفره هفت سین میذاری یا میرین شمال ددر دودور
مامان ریحان عسلی
10 اسفند 91 18:27
سلام چه زن و شوهر با حالی نیمرو اونم اون موقع شب حال داریاااااا خوشحالم که از نظر روحی بهتری
فسقلی مامان وبابا
10 اسفند 91 18:36
سلامممممممممممممممممممم خوبی قربونت بشم خوشحاالم که حالت خوبه من وهمسری از این کار خوردن نصف شب زیاد ......... تا دلت بخواد یهو هوس چایی قهو غذا .... امیدوارم بهار شروع بهار دیگه تو وجودت باشه
مامان مریم
10 اسفند 91 20:22
وایییییییی خیلی ناراحت شدم نمیدونم چی بگمممم امیدوارم خدا بهترین ها رو براتون رقم بزنه خیلی ناراحت شدمممم
نگاری
10 اسفند 91 23:15
سلام هانی جونم قربونت برم تو دلتم خونه تکونی کن فدات شم و کلی خوشحالم حال و هوات عوض شده
آسمونی
11 اسفند 91 16:19
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدید . خیلی ناراحت شدم از بابت این اتفاق نمیدونستم .... ببخشید که خیلی فرصت نمیکنم به وبلاگ دوستان عزیزی مثل شما سر بزنم دیگه ناراحت نباشید و به آینده خوب و نزدیکی که با نی نی قشنگتون دارین فکر کنین . امیدوارم همیشه خنده رو لبتون باشه و شاد باشید.
سمانه مامان پارسا جون
12 اسفند 91 0:15
سلام آدینه گلم خوبی؟بهتری عزیزم؟ لیشاا... به زودی زود خدا یه میوه بهشتی نصیبت میکنه عزیزم. خصوصی واست میزارم
شیما(دختر شهریور)
12 اسفند 91 11:44
قربونت برم مهربون دوست پر احساس خودممممم ایشالا سال دیگه نی نی خوشکلت تو دلته نزدیکای به دنیا اومدنش به امید خدا
معصومه
12 اسفند 91 17:02
سلام عزیزم.چطوری؟ مام بد نیست الهی شکر..باورکن حال پست جدید گذاشتن ندارم فعلا..حالت تهوع بدجوری خفتم کرده.ان شاالله به زودی با ی پست جدید میام..
مامان پریسا
13 اسفند 91 11:14
وای عزیزم من نمیددونستم که نی نی ......... خدا رو شکر که خودت خوبی و روحیت هم خوبه ایشالله خدا یه فرشته ی دیگه برات میفرسته عزیز.
مــآمــآنــے
13 اسفند 91 19:12
نیمرو نصف شبی اَی میچسبه مخصوصا اگه مر خونه درست کرده باشه توکلت به خدا باشه خدا بزرگه
مامان آینده *آرزو*
13 اسفند 91 23:46
سلام عزیزم برو خصوصی ....
نگاری
13 اسفند 91 23:48
کجایی دکتر سرگرم جی شدی پیدات نیست
♥ مامي ملودي جون ♥
15 اسفند 91 9:32
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
سیب سرخ کوچولو
15 اسفند 91 16:17
هانیه جون غیبت داری ها.چند وقته نیستی.بیا آپ کن خو دلمون برات تنگیده.
الهه(مامان یاسان)
15 اسفند 91 17:21
................ ٭ §٭ §٭§٭ .......... ٭ §٭ .............٭ §٭ .........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭ ....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭ ....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭ ....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭ ........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭ ......... ٭ §٭ ..................................................................٭ §٭ ........... ٭ §٭ ...............................................................٭ §٭ ............. ٭ §٭ ............تقدیم به تو که بهترینی...................٭ §٭ ............... ٭ §٭ .....۩۞۩.*•. ............... .•*.۩۞۩.......٭ § ٭ ................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭ ................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭ ..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭ ........................٭ §٭ ....................................٭ §٭ ......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭ .............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭ .................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭ ..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭ ........................................ ٭ §٭..٭ §٭ ............................................... خیلی خوشحالم کردی برات بهترین هارو آرزو میکنم
وانیا باستان پور
17 اسفند 91 13:49
ما برگشتیممممم
مانی محیا
19 اسفند 91 11:37
سلام عزیزم قرار نشد بی رمق باشیها. عید برو کلی خوش بگذرون. همه پسته ها رو بخور.. من که مثل این روشن فکرها نیستم. تصمیم دارم هرجا رفتم کلی پسته بخورم..
سیب سرخ کوچولو
19 اسفند 91 16:57
هانیه خیلی وقته آپ نکردی.دلمون تنگ شد برات خووووووووووووووووووووووووو
نگاری
20 اسفند 91 0:17
کجایی دختر؟ پیدات نیست؟
مامان صفا
20 اسفند 91 12:12
خوش باشید و سلامت...
رضوان مامان رادین
21 اسفند 91 11:33
گلم کجـــــــــــــــــــــــــایی؟دلم برات تنگ شده
مامان آرین
22 اسفند 91 20:35
سلام عزیزم.کم پیدایی؟؟؟؟؟دلم برات تنگ شده .بیا از خودت خبر بده .
مایا
24 اسفند 91 9:39
عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی