زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

مجوزززززززز ورودددددددددت رو گرفتمممممممممم

1392/2/19 12:44
نویسنده : مامان و بابا
950 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم به روی ماه همه دوستان عزیزممممممممممم شما با این خونگرمی ها و نطراتتون منو خیلی شرمنده کردین .

خیلی خیلی دوستون دارم بخدااااااااااااا دلم لک زده برای سر دن به وبلاگاتون ولی هیوایییییییییی من اینه وضع مننننننننننننننننننن... خودتون ببینید..این وضعیتمممممممممممم

 

خوببببببب براتون کلی خبر دارمممممممممم اول اینکه حالم خوبه به لطف شما از نظر روحی عالییییییییی امممممم....و این 2 دلیل داره.....

1-- بابا حمیدمون مجاز شد برای هر سه تا دانشگاهی که انتخاب کرده بود بره برای مصاحبه و هر 3تا هم تهران هستتتتتتتتتتتتتتتتت هورااااااااااااااااااااااااااااااا بالاخره زحمت های حمیدم نتیجه دادددددددددد و گلم داره به هدفش میرسههههههههههههههههه.

برای شنبه و یکشنبه 29اردیبهشت مصاحبه داره و شدیدا درگیر اماده سازی رزومه و کاراش.

2-- حدود 2هفته پیش رفتم پیش دکترمم این قدر اصرار کردم که بالاخره راضی شد از های بعد سقط و برام بنویسه اونم نا مردی نکرد و هرچی ازمایش تو ذوران تحصیلش یاد گرفته بود برام نوشتتتتتتتتتت منم رفتمو به اندازه 5 شیشه خون دادمممممممم و جواباش حاضر شد و دیروز بردم دکترم دید و گفت هیییییییچ مشکلی نیییییییییییست و میتونین همین ماه برای بارداری دوباره اقدام کنید.

 

هنوز ته د لم می ترسمممم ولی دکتر بهم اطمینان داد که سالمم و اون فقط یه اتفاق بوده.

مامان جون تو رو خدا این دفعه اگه امدی دیگه قهر نکننننننننننننننن باشههههههههههه. ای جونم بوووووووووووووس.

دیروز که دکتر این حرف رو بهم زد خیلی خوشحال هستم . خدایا شکرتتتتتتتتتت شکرتتتتتتتتت

کلی خبر بارداری شنیدم این ماه از همین جا به همشون تبریک میگم مخصوصا عاطفه جونم و گلی جونم که واقعا خیلی خیلی شاد شدممممممممممم.

 

دیگه اینکه 7 تیر کنکورمه خیلی خیلی باید بخونم باید تا اون موقع کل کتاب ها رو بخورممممممممممسبز

به خاطر همون همش درس می خونم البته 2-3روزی هی بازیکوشی می کنم.

تو رو خدا برام دعل کنین. قول میدم پیش همتون بیاممممممممم خیلی خیلی دوستون دارممممممممممم.

فعلا بابایییییییی امدم تند تند این خبر هارو بنویسم و برم نهار درست کنمو بشینم سر درسممممممم.

فداتون بشم دوستای عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مــآمــآنــے
19 اردیبهشت 92 12:48
سلام عزیزم به سلامتی همه چی داره عالی پیش میره به همسری تبریک میگم و اما انشالله این ماه فرشته کوچولو میاد و خوشحالتون میکنه
مــآمــآنــے
19 اردیبهشت 92 12:49
راستی عزیزم حجم عکسایی که میزاری رو کم کن تا زود لود بشن جسارته ببخشیدا
شراره
19 اردیبهشت 92 14:35
سلام عزیزم.چه شباهتی.منم کنکوریم ولی رشتم ریاضیه و همسرم هم داره واسه مصاحبه دکتری کلی تلاش میکنه.البته همسر من دوتا رشته دانشگاه تهران و یه رشتشو تو شهید بهشتی مجاز شده.امید به خدا.ولی ما هنوز عقد هستیم.
مــآمــآنــے
19 اردیبهشت 92 15:56
خواهش عزیزم من مرتب به دوستام سر میزنم و اگر آپ کرده باشن رد پا براشون میزارم پسر مامان هنوز اسم ثابتی نداره انشالله تا چند هفته آینده اسم پسرکم و هم اعلام میکنم
معصومه
19 اردیبهشت 92 20:57
سلام عزیزم..مبارکه.. ان شاالله توو مصاحبه اش هم موفق میشه..ان شاالله خبر قبولی تو گلمم.. چه خوب که مجوز ورود فرشته کوچولوی خوشگلتو گرفتی..ان شاالله خیلی زود و به سلامتی قدم رنجه می فرمایند فسقل خان
رضوان مامان رادین
19 اردیبهشت 92 23:08
خدا راشکر...چقدر عالی...پس چیزی نمونده فرشته کوچولو بیاد...آخ جون...ان شاا... به سلامتی
مامان صفا
20 اردیبهشت 92 23:12
به به مبارک به سلامتی انشالله که تو یه دانشگاه خوب قبول میشه... برا خبرهای خوب خوب دیگه هم خوشحالم انشالله تو درست هم موفق باشی خصوصی هم داری
مامی کوروش
21 اردیبهشت 92 8:59
عزیزم موفق باشی ، انشا... با نمرات عالی قبول می شی . ضمنا خیلی خوشحالم که بدون مشکل از این ماه اقدام کنی
لیلا
21 اردیبهشت 92 14:26
عزیزمی هانی جون . انشالله که همه چیز به خوبی پیش میره . امیدوارم تا زمان کنکورت نینیتم اومده باشه پیشت و هر دو با هم به خوبی پیش بره . آرزو دارم روزهای خوبی در انتظارت باشه . خدا رو شکر که همه چیز خوب هست
الهه(مامان یاسان)
21 اردیبهشت 92 23:27
سلام خانمی خدارو شکر همه چیز بخصوص حالت خوبه ایشاالله به همین زودی زود بهت میگیم مامانی راستی فکر میکنم حجم عکسات بالا باشه چون باز نمیشند بووووووووووووووس برا خودتو نی نی آیندت
مامان آرین
22 اردیبهشت 92 11:57
ای جوووووووونم دوست عزیزخودم.بخدا منم کلی شاد شدم پستت خیلی عالی بودکلی انرژی مثبت هورررااااااااااااا
ضحی
22 اردیبهشت 92 14:55
سلام سلام چطور مطوری هانی جونم؟؟؟انشالله که به زودی کنکورتو با موفقیت میدیو با خبر قبولی و مامان شدنت خوشحالمون میکنی...راستی امیدوارم همین ماه مامانی بشی و نی نی گولوت بیاد تو دلت موفق باشی عزززززززززیزم
عاطفه
22 اردیبهشت 92 16:45
سلام گلم مرسی از تبریکت. خیلی خوشحال شدم که همه چیز مرتبه. دختر جون اصلا استرس نداشته باش و فقط حواست رو بده به درست اما نی نی و اقداماتت رو فراموش نکن. ایشا الله که همسرت هم موفق باشه مرحله سختی تو دعا کن پارتی بازی نکنن.
سیب سرخ کوچولو
23 اردیبهشت 92 0:21
وایییییییییییییییییی یادش بخیر. دقیقا قبل از بارداریم منم داشتم میدرسیدم.البته دانشگاه قبول شده بودم ها(پیام نور سراسری)ولی دلم میخواست دولتی شیمی در بیام.حتی قلمچی ثبت نام کرده بودم که این وروجک سر و کله ش پیدا شد.حالا دقیقا همین اتفاق داره برات میفته.مطمینماینقدر خوشحالم که دکی بهت اینو گفته که حد نداره بخداامسال سال خبرهای خوبه هانی جونی.انشاالله هم کنکور رو خوب بدی هم کوچولو به سلامتی بیاد و هم همسر محترم به هدفشون برسن الهی
مامان علی مرتضی
23 اردیبهشت 92 13:03
سلام دوست عزیزم خوشحالم که آقا حمید به حقش رسید انشالله تو مصاحبه هم موفق میشه و به موقع ی نی نی خوشکل میاد بغلتون
مامان ریحان عسلی
24 اردیبهشت 92 18:15
سلام خداروشکر همه چیز اوکیه امیدوارم که تو کنکورت موفق باشی
مامان علی خوشتیپ
25 اردیبهشت 92 14:26
سلام عزیزم وای خیلی خوشحالم که همه چی خوبه.خدا رو شکر.مواظب خودتون باشید و صدقه زیاد بدید
مامان گیسوجون
25 اردیبهشت 92 23:13
خیلی خوشحالم عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشید بوس برای مامان آینده
مامان آتنا
26 اردیبهشت 92 8:38
سلام عزیزم خوبی خدارو شکر که چیزی نبوده و با خیال راحت می تونی باردار بشی مرسی از اینکه بهم سر زدی من وبم اسمش عوض شده بهم سر بزن خوشحال می شم
سیب سرخ کوچولو
26 اردیبهشت 92 14:44
سلام هانی جونمممممممممممممیدونم این روزها داری حسابی میخونی.انشاالله یه دانشگاه خوب و یک رشته ی خوب که دوست داری قبول بشی و بیای بهمون شیرینی قبولیت رو بدیاگه یهویی اومدی دیدی نیستم بدون زایمان کردم و حضرت آقا(سیب کوچولو منظورمه ها)نزول اجلال فرمودن.شبیه استرسم این روزها
سیب سرخ کوچولو
27 اردیبهشت 92 16:53
ممنونم هانیه جون.چشمات قشنگ میبینه.واقعا ما ادمها خیلی وقتها خیلی صحنه ها و لحظات قشنگ زندگیمون رو فدای چیزهایی میکنیم که منتظرشون هستیم یا نداریمشون و اینطوری هیچوقت احساس خوشبختی نمیکنیم.همیشه انگار خوشبختیمون کامل نیست و به اندازه ی طول تاریخ بشرییت داریم دنبال یه گمشده میگردیم.خیلی حیفه واقعا از دست دادن چیزهایی که داریم.ممنونم خانمی.خیلی دعام کن که زودی سیب کوچولو بیاد.
دخترم عشق من
29 اردیبهشت 92 7:46
سلام دوست عزیزم خوشحالم که خوبی ... عزیزم هرچی میتونی الان برا درس خوندن وقت بذار ایشالله نینی نازت که اومد دیگه از این وقتا نداریا! منتظر خبر قبولیت هستم .. خوش باشی عزیزم
یک عاشقانه آرام
29 اردیبهشت 92 9:21
ای جانم عزیزم کلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر....ایشالا به سلامتی بیاد عشقمم خصوصی داری
مایا
29 اردیبهشت 92 11:59
هانی خیلی خوشحالم خیلیییییییییی فقط میتوم همینو بگم و اینکه برای این همه خبر خوشی که دادی حتمااااااا نماز شکر بخون و اسپند دود کن تا چشم نخورین ایشالله همیشه با همسرت شاد باشی و هر روز خبرای خوب بشنویو خوشبخت و سلامت باشی
گلی
30 اردیبهشت 92 19:12
سلام عزیزم. انشاا.. بعدیش نوبته توئه کنکورت رو عالی بدی. منم کلی واست دعا میکنم. نی نی خوشملت هم زود میاد تو دلت عزیزم.
مــآمــآنــے
30 اردیبهشت 92 23:24
ممنون عزیزم هنوز از فسقلی خبری نیست؟
سمانه مامان پارسا جون
31 اردیبهشت 92 17:17
خیلی واست خوشحال شدم آدینه جون به خدا خیلی
نگاری
1 خرداد 92 1:21
سلام عزیزم چه عجب به همسری تبریک می گم زود زود و تند تند نی نی خوشگله می یاد
سیب سرخ کوچولو
1 خرداد 92 14:33
خانمی کجایییییییییییییییییییییییییییی؟خو بیا از خودت خبر بده بهمون راستی از الان فولیک اسید بخور که تو بارداری ویارت کم باشه(دچار حالت تهوع و بیحالی نشی)
گلی
3 خرداد 92 23:23
کنکوریا خرداد هم امد....خخخخخخخ کنکوریا تیرماه 92.....! خوشم میاد استرس کنکور بندازم!!!! حالا یه سوال؟ آدم مگه با شیکم گنده هم میتونه بره دانشگاه؟؟؟ عشقم انشاا.. کنکورت رو عالی میدی! این ماه بشین فقط دوره کن. تمام سوالای سالای قبل رو بزن و مرور کن
شیما(دختر شهریور)
4 خرداد 92 9:42
عزیزممممممم مجدد برای حمید تبریک میگمممم و میدونم خودت هم به زودی هم مادر میشی و هم خانم دکتر مهندس خودممممممممممممممممم
مامی مائده
5 خرداد 92 0:13
دوست خوبم خیلی برات خوشحالم دوست دارم زودتر بیام خبر اومدن نی نی رو بخونم
سیب سرخ کوچولو
5 خرداد 92 15:40
اصولا از 19اردیبهشت تا الان نیومدی خووووووووووووووووووووودلمون برات تنگ شده خو هانیه جانچرا هیچ خبری از خودت بهمون نمیدی خانمی.انشاالله کنکورت عالی بشه و رشته ای رو که دوست داری قبول بشی تو دانشگاه مورد علاقه ت.الهــــــــــــــــــــــی آمیـــــــــــــن
معصومه
8 خرداد 92 17:06
سلام عزیزمم..ممنون از لطفت.. از درس و کنکور چه خبر گلم؟ عزیزم جواب سوالتو خصوصی برات میزارم اما جالبه چرا پرسیدی؟ نکنه یکی از اونایی بودی که توو مطب بودن
مامان آرین
9 خرداد 92 20:04
سلام عزیزم.دلم تنگ شده واست.