زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

خدا یا شککککرت که فرشتمو بهم برگردوندی

1392/3/15 11:57
نویسنده : مامان و بابا
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

سلام دوستان عزیزممممممممممم براتون خبر خوش اوردممممم یه 2 روزی

هست که فهمیدم فرشته ام برگشتهههه.1 روز مونده بود خاله پری بیاد که بی

 بی چک گذاشتمو یک خط کمرنگ ظاهر شد  وفرداش که امتحان کردم دیدم پر

 رنگ تر شده  وحالا دیگه مطمئن شدمممممممم  چون صبح رفتم ازمایش دادم

 وجواب ازمایشم و گرفتم و بردم به دکترم نشون دادم  و  دکتر وجود نی نی  رو

تایید کرد ولی بهم گفت یکم زود رفتی ازمایش داد ی ولی نتیجه مثبت هست

  و فعلا به حساب ما 4 هفته و 1روزشه و انشاالله  20 بهمن دنیا میاد .

دیگه همه چیز رو سپردم به خدا  و امید دارم که برام حفظش میکنه . درسته

یکم نگرانی ته دلم هست ولی توکل می کنم به خدا.

دوستان خوبم  لطفا  برای نی نی مون خیلی دعا کنین ، دعا کنین سالم و صالح باشه .

لطف کنین برای سلامتی نی نی 10 تا صلوات بفرستین و اگه فرستادین بهم بگین.

خدایا شکرتتتتتتتتتتتت به خاطر همه نعمت هایی که بهم دادی. انشاالله شرمندت نشم  و بتونم در حد توانم شکرت رو بجا بیارم.

 

 

هفته 4 هستیم ، وزنم 62 کیلو هست و فشارمم که گرفت 10 بود.... خدایا به امید توووووووووو

 

4 weeks pregnant 

اندازه 1mm،سیستم عصبی رگ ها و قلب در حال شکل گیری 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

الهه(مامان یاسان)
11 خرداد 92 20:09
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ووووووووووووووووووووووووووووووووای خدا جونم خیلی خوشحالم ایشاالله به سلامتی وااااااااااااااای به خدا خیلی خیلی خوشحالم 10 تا صلوات هم فرستادم ایشاالله به زودی زود سر موقع 20 بهمن برسه و نی نی رو بغل کنی


مرسی عزیز دلمممممممممم قوربونت برام خیلی خیلی دعا کن
رضوان مامان رادین
11 خرداد 92 22:17
وااااااااااااااای خدا جون شکرت..چقدر خوب شد فرشته کوچولو برگشت تو دل مامانش...خیــــــــــــــــــــــــــلی خوشحال شدم...راستی 10 تا صلواتم فرستادم واسه سلامتی نی نی عزیزمون...ان شاا... صحیح و سالم 20 بهمن میاد بغل مامان جونش


مرسی رضوان جونم خیلی ممنون از این همه محبت
امیر مهدی و عمی
11 خرداد 92 22:39
سلام مامانی
من همیشه به وبلگتون سر میزدم یکبار هم براتون پیام گذاشتم ولی جواب ندادید
انشااله که دوران بارداری بسیار خوبی داشته باشید
10 تا صلوات هم فرستادیم
به امید خدا
خوشحال میشم به ما م سر بزنید


ممنونمممممممم فدای شماااااااااا اخه شما ادرس سایت نزاشتین که ما بیاییم پیشتون
مامان صفا
11 خرداد 92 23:04
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بگردم مبارکا باشه خاله قبونش بشه شماهم بهمن ماهی میشی ایشالله... گلم خیلی مراقب خودتون باشید... کارهای سنگین نکنید ... از اون کارا هم نکنید ... ما هم صلوات خوندیم باز هم می خوانیم... خودت هم از هر گونه استرس به دور باش و امید به خدا...
در ضمن خاله ما همیشه باید به شوما رمز بدیم ... خواهشا رمزمون یادتون بمونه سال تولد دخترم... ههههههههههههههه


صفا جون قوربون محبت هات عزیزممممممم شرمنده کردی چششششششششم اطاعتتتتتتتت
معصومه
11 خرداد 92 23:16
وایییییییییییییییییییییییی عزیزم هانی جوونم مبارکا باشه ان شاالله به سلامتی..وای چه خبر خوبی..خداروشکر..
چه زود نی نی دوباره برگشت خداروهزاربارشکر.. برات ده تا صلواتو فرستادم گلم..نی نی هم قول میده این سری دیگه اذیت نکنه و محکم بچسبه به دلت و به موقعش بیاد بغلت..بوس برا دوتاتون


معصومه جونم ممنونم قوربونت برمممممم خیلی کحتاج به دعا هستیمممم خاله جون
نگار
12 خرداد 92 7:47
چه خوش آمدي و چه خوش نشستي در دل ما اي كنجد كوچولو

انشا.. كه به سلامتي اين روزها ميگذره و به شادي قدم توي زندگيتون ميذاره هاني جونم

صلواتها را فرستادم عزيزم


مرسی نگار جونم ممنون عزیزمممممم
پرتو(شیرین ترین انتظار)
12 خرداد 92 10:00
سلام دوستم خدا رو شکر که نینی نازت اومد تو دلت انشاالله در پناه خدا براتون صحیح و سالم بمونه عزیزم راستی منم 10 تا صلوات و فرستادم امیدوارم 9 ماه بارداری راحتی داشته باشی پس به زودی این جوری میشین



پرتو جونم ممنونم که بهم سر زدی منم از صمیم قلب برات خوشحال شدمممممممم مرسی برام خیلی دعا کن
مامی کوروش
12 خرداد 92 10:05
تبریک می گم عزیزم ، قدمش خیر باشه و انشا... به سلامتی به دنیا می آد


مرسی عزیزم ممنونم
مانی محیا
12 خرداد 92 13:45
اشکم درومد خدا کنه رئیسم نیاد تو اتاقم... ایشاله بسلامتی عزیزم. ده تا رو حتما میفرستم


قوربون شماااا مرسی از محبت تون
گلی
12 خرداد 92 15:41
مبارکت باشه عزیزمممممممممممممم
انشاا... سالم و سلامت میاد تو بغلت. امیدوارم بارداری سالم و بدون دردسری داشته باشه عشقم. بهترین کار همینه که سپردیش به خدا از خدا بهتر که آدم سراغ نداره. جوابتم تو وبلاگم دادم. بوس


گلی جونممممم مرسیییییی برام خیلی دعا کن دوستم
شمین
13 خرداد 92 1:08
سلام از صمیم قلب 10 تا صلوات فرستادم ایشالا به سلامت به دنیا بیاد


ممنونم عزیز دلم
ضحی
13 خرداد 92 19:13
سلامممممممممممممم هانی گلم
اینجا هم بازم تبریک میگم ..انشالله که خدا خودش داده خودشم واست نگهش میداره...دیگه همه چیزو بسپر به اون بالایی
خیلییییییییییییی خیلیییییییییییییی واست خوشحالم
انشالله که پاقدمشم خوب باشه و پزشکی هم قبول شی نازم


ضحی جونم ممنونممممممممم قوربونت برممممممممممم عشقممممممم این ماه منتظر نی نی گل تو هستتیمممممم
ضحی
13 خرداد 92 19:14
راستی منم واسه سلامتی نی نی گلت صلواتا رو فرستادم


مرسی
دختر خوشبخت
13 خرداد 92 20:17
الهی که نی نیو بعد 9 ماه سالم و سلامت بغل می گیری

10 تا صلوات تقدیم به شما و نی نی نااااااااااااازت


خوشبخت باشی عزیزم


اخیییییی چه خوشحالم کردی امدی گلم ممنونم
شراره
14 خرداد 92 12:21
سلام خانومی.وای چه خبر خوشی.ان شا الله که نینیت سالم و سلامت به دنیا بیاد و دعا میکنم تو هر رشته ای که دوست داری قبول بشی و با نی نی گلت بری دانشگاه.10 تا صلوات هم فرستادم.ی.


ممنونممممممممم مرسییی همچنین منم بهترین ارزو هارو برات دارم
مامان مهربد
15 خرداد 92 10:24
خیلی خوشحالم براتون.مواظب خودتون باشید


مرسی عزیزممممممممم
مــآمــآنــے
15 خرداد 92 11:21
راست میگی؟
عزیزم
مبارکه
خیلی خوشحال شدم
انشالله که به سلامتی زمینی میشه

من سهمیه 10 تا مو فرستادم


ممنونم عزیزم دعا یادت نره
مامان آرین
15 خرداد 92 18:20
خیلییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم عزیززززززززززززززززززززززززززززززززم.من ایمان داشتم بزودی برمیگردههههههههههههه خداروشکر .من برات میفرستم صلوات
عاطی مامان نی نی
15 خرداد 92 20:34
سلااام عزیزم بی نهایت واست خوشحال شدم و برات حتما دعا میکنم که بی خطر این دوران رو بگذرونی و نی نی رو تو بغل بگیری ان شاءالله .صلوات هم فرستادم واستون.نی نی هامون تقریبا هم سن میشنا راستی به مسابقه دعوتت کردم به وبلاگم یه سر بزن
نیلوفر/مامانه روژینا
16 خرداد 92 1:29
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که فرشته کوچولو دوباره برگشت.من بعضی اوقات به وبتون سر میزدم و خواننده خاموش وبلاگتون بودم اما این بار نتونستم جلوی خوشحالیم رو بگیرم و برات کامنت گذاشتم که تبریک بگم.عزیزم این بار دیگه خیلی خیلی مواظب هدیه الهی باش.انشالله که بسلامتی بدنیا بیاد.من برای سلامتیش صلوات فرستادم.انشالله که سالم و صالح باشه.خوشحال میشم به وبه دخمله منم سر بزنی و تبادل لینک کنیم.
مامی مائده
17 خرداد 92 13:57
وای خیلی خوشحال شدمممممممممممممممممممممممم ایشالا که این دفعه صحیح و سلامت به موقع اش میاد تو بغلت
سمانه مامان پارسا جون
18 خرداد 92 12:05
آدینه جونم مبارکه خانومی زودتر خبرم میکردی میومدم دختر کلی خوشحال شدم واست 10 صلوات رو هم براش فرستادم ایشاالله یه نی نی سالم و توپولو قسمتت بشه
مامان آتنا
18 خرداد 92 14:21
سلام عزیزم مبارک باشههههههههه الهی به سلامتی میوه دلت به دنیا بیاد وب قبلیم رو به خاطر یه نفر پاک کردم این وب جدیدم خیلییییییییییییییییی خوشحال شدم منم رمز
عاطفه
19 خرداد 92 15:19
سلام عزیزم،به سلامتی مبارک باشه منم مثل شما یک بار تا هفته 9 نی نی داشتم ،ولی الان دوباره اقدام کردم اخر این ماه معلوم میشه ......انشاالله که نی نی صحیح و سالم بیاد تو بغلت راستی 10 صلوات هم فرستادم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
19 خرداد 92 20:33
سلام عزيزم تبريك ميگم،ايشاالله برات بمونه خانمي براش صلوات فرستادم
مامان ترنم کوچولو
20 خرداد 92 17:34
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااینمیدونی چقدر خوشحااااااااااااااااااااال شدم.یعنی باید میدیدیم .اینم برا عشق کوچولومون
مامان ترنم کوچولو
20 خرداد 92 17:35
10 تا به تعداد صلوات ها اضافه کن لطفا
مامان گیسوجون
21 خرداد 92 0:05
مبارکه عزیزم خیلی خوشحال شدم ان شاا... این نه ماه رو به سلامتی طی و فرشته نازت رو بغل کنی منم صلوات فرستادم بوسسسسسس
منا مامان الینا
21 خرداد 92 12:51
سلام عزیز دلم مبارک باشه انشالا که به سلامتی به دنیا بیاد قبل از نظر گذاشتم صلوات فرستادم به نیت سلامتی هر دوتون قربونتون شم برو خصوصی را بخون
مامانی وروجک ارمیا
21 خرداد 92 19:20
سلام عزیزم.تبریک میگم .از ته دل از خدا میخوام که سلامت و تندرست بدنیا بیاد.صلوات برای سلامتی نی نی رو هم با جان و دل فرستادم.خوشحال میشم بهمون سر بزنید و باهم تبادل لینک داشته باشین.
زهرا
21 خرداد 92 22:38
وای چقد خوشحال شدم .مراقب خودت و نینی باش
مامان برفیناز
22 خرداد 92 11:48
سلام خوشبخت ترین مامان دنیا آخه نمیگی با این خبرت قلبمو لرزوندی و گریه ام انداختی.به خاطر اینکه 2 نفر شدید 20 تا صلوات فرستادم مواظب خودت و نی نی اینترنتی ما هم باش چون می خواهیم زودی بیاد پیشمون راستی عکس سونو واسمون بزار
نگاری
23 خرداد 92 14:27
وایییییییییییییی هورااااااااااااا من صلواتم فرستادم واسش امیدوارم صحیح و سالم بیاد بغلت
سیب سرخ کوچولو
23 خرداد 92 14:52
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم.الهی.مبارکه خانمی.خوش اومده فرشته کوچولوت خواهر.خیلییییییییی خوشحال شدم بخدا.خیلیییییییییییییاشک تو چشمام جمع شد بخدامبارکه هانیه جون.دیدی گفتم سال خوبیه امسال.الهی که سالم بپره بغلت عزیزم.از طرف خودم و همسری و حسام الدین به همسری هم تبریک بگو خانمی
گلی
25 خرداد 92 9:20
سلام هانی عزیزم! بدو بدو اخبار جدید از نی نی گلت و حال و احوال خودت بده. بوووسسسس
سیب سرخ کوچولو
25 خرداد 92 17:21
سلااااااااااام.دلم خیلییییییییی برات تنگ شده خانمی.موقع زایمان خیلییییییی به یادت بودم.اینقدر خوشحالم وقتی اون نوشته رو تو پست ثابتت دیدمم.بخدا چشمام برق زدن از خوشحالی.گفتم امسال سال خوبیه.الهی تا اخرش خبرهای خوبت رو بشنویم عزیزممممم.ببخشید این مدت نتونستم اونطور که باید و شاید سر بزنم.
لیلا
26 خرداد 92 21:30
به به مبااااااااااااارکههههههههه. شکر خدا هانی جووووووووووووون . مبارکههههههههه. وای چقدر برات خوشحال شدم . یه مدت بود زیاد نمیومدم . الهی که به سلامتی طی میشه عزیزم . خیلی خیلی خوشحال شدم برات
صونا
27 خرداد 92 20:27
عزيزم خيلی خوشحالم که دوباره بارداری...انشاالله اين بار به سلامتی نه ماه رو سپری کنی و يه نی نی سالم به دنيا بياری... عزيزم 25 دی ماه 91 هم من نی نی خودم رو تو 7 هفته از دست دادم و الان برای حاملگی بعدی دلهره دارم ...بهم سر بزن
زهرا
31 خرداد 92 19:45
مامان ریحان
7 تیر 92 23:25
سلام خیلی خوشحالم که دوباره داری مامان میشی ایشالا که خدا برات نگهش داره منم 10 صلوات رو خوندم
یک عاشقانه آرام
15 تیر 92 9:36
مبارکه عشقمممممممممممم وای خدایا که چقدر شاد شدم.... ده تا صلواتم فرستادم الهی صحیح و سالم دنیا بیاد
م
4 مرداد 92 9:26
مبارکه فرستادم
باران
22 مرداد 92 11:26
منم صلوات فرستادم براي سلامتي کوچولوي نازمون


ممنونم گلم
سارا
26 مرداد 92 2:47
ایشالا به سلامتی واسه سلامتی نی نی هم صلوات فرستادم
Mahnoosh
17 آذر 92 17:13
سلام الان دارن أذان ميگن و همين الان ١٠تا صلوات براي سلامتي ني ني تون فرستادم. انشالله به حق همين وقت عزيز اين چند هفته باقي مونده به خوبي و خوشي بگذره با سلامتي جفتتون
مامان و بابا
پاسخ
آخی ممنونم عزیزم لطف کردی