زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

دلتنگی های مادرانه

1392/1/11 21:50
نویسنده : مامان و بابا
2,191 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی فکر می کنم روی دست خدا مانده ام خودش هم نمی داند با من چه کند.

فرشته اسمانی من تو همان فرشته هستی که هنگام دلتگی و تنهایی به اسمان نگاه می کنم و تو را با ستاره ها می سازم و ارزو می کنم که یک روز مال من باشی تا من تو را نه عـــــــاشقـانه و نه عاقـــــلانـه و نه حتی عاجـــزانـه که تو را عادلانه در آغوش می کشم! عدل مگر نه آنست که هر چیزی در جای خویش قرار بگیرد ؟

 

انگار همین دیروز بود:

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتی ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی . . .
و من گفتم هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم . . .

و ان هنگام همه رویایم شدی و من با تو زمزمه می کردم که:

تـــــــو میمانی و من در استواری همچو کوهِ حرفم، تو را میخوانم

تـــــــو میمانی و من در پیچ و خم تار صدای تو، تو را می خوانم

تـــــــو می مانی و من سرمست استشمام عطر نفس هایت میمانم

و من خانه عشقم را با ماندن های تو ساخته بودم

 
تا آن هنگام که همه این ماندن ها به رفتنی تلخ تبدیل  شد

و هیچ کاری از دستان من ساخته نبوددددد برای بازگرداندن قلب کوچکت


 

مامان جونی الان دیگه وقتش بود جنسیتت رو کنی و من بفهمم تو وجودم چی دارم؟؟ هییییییییییییییییییی که نشدددددددددددددد.... خوب چی کا رکنم دلم گرفتههههههههه  ساکت و بی صدا بشینم می ترکم خوووووووووو

فردا ساعت 5 صبح راهی شمالیم با خواهرم میرم 2روز بیشتر نمی مونم اونم به خاطر دلتنگی شوشو می رم درسمم 2 روز بی خیال میشم الانم نشستم دارم مسابقه رقص تماشا می کنم ولی فکرم و دلم یه جای دیگه هستتتتتتت دلم تو رو می خوادددد

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مانی محیا
11 فروردین 92 22:27
عزیزم حالت چطوره هوبی حرفای ناامیدی نزن دیگه
گلی
11 فروردین 92 22:57
سلام عزیزم. انشاا.. زود دوباره مامان میشی
مامان ریحان عسلی
12 فروردین 92 0:24
سلام عیدت مبارک ایشالا سال خوبی پیش رو داشته باشی سفرتونم بی خطر
پرتو
12 فروردین 92 14:01
سلام دوستم عیدت مبارکککککککککککککک انشاالله به زودی نینیت میاد تو دلت غصه نخور عزیزم اون روز نزدیکه از مسافرت لذت ببر و به چیزای خوب فکر کن
نگاری
13 فروردین 92 17:46
ای بابا هانی جونم چرا اینقدر خودتو اذیت می کنی نی نی برمیگرده دوباره بابا مگه نی نی می تونه بدون مامانش بمونه برمیگرده فدات شم غصه نخور
رضوان مامان رادین
13 فروردین 92 21:04
امیدوارم شمال حسابی خوش بگذره و یکم روحیه ات بهتر بشه که حتما میشه
مــآمــآنــے
14 فروردین 92 22:29
انشالله مادرشوهر شدن خودت عزیزم پست شاد بزار درسته خیلی سخته ولی حکمتی توش بوده
نگاری
15 فروردین 92 1:58
بدو بیا ببین چع خبره
معصومه
15 فروردین 92 17:19
سلام عزیزم سال نوت مبارک گلم حرفای خوب بنویس..ان شاالله زودی مامان میشی باز گلم...دلتنگی نکن عزیز
سیب سرخ کوچولو
16 فروردین 92 21:22
سلام هانی جونم.حالت رو نمیپرسمچون پستی که گذاشتی خودش یه شرح حال کامله.ولی از خدا میخوام که حال الانت رو به بهترین حال تغییر بده و دلت رو شاد کنهخیلی مخلصیم هااااااااااااااااا.الهی سالت پر باشه از خوبی و خبرهای خوب که میدونم تو راه داری و روزهای خوب که میدونم در پیش داری.الهی آمین
عاطی
17 فروردین 92 1:49
سلااااااااااام دوست و همشهری گلم.عیدت مبارک حتما امسال اتفاقات خوبی میوفته و وبلاگت سراسر پر از شادی میشه.
مامی کوروش
17 فروردین 92 8:52
عزیزم حق داری ، بالاخره کمی طول می کشه تا این غصه کم رنگ بشه . انشا... به زودی دوباره اون لحظات ناب مادری رو تجربه می کنی
الهام مامان رامیلا
18 فروردین 92 12:54
سلام عزیزم دلتنگ نشو حتما قسمت بوده انشالله چند ماه دیگه یه نی نی خوشمل
مامان دوقلوها
18 فروردین 92 15:30
سلام سال نو مبارک دوقلوهای من به همراه پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین وبهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان آناهل
19 فروردین 92 13:43
سلام عزیزم عیدت مبارک . امیدوارم سال خوب و خوشی برای هر دوتون باشه . ای بابا بهت نمیاد حرفهای ناامید کننده بزنی ا. اصلا بهت نمیاد . آخه وب تو رو هر وقت سرمیزنم کلی انرژی میگیرم . ازاین اتفاقا برای همه پیش میاد زیاد جدی نگیر. بوس .
فسقلی مامان وبابا
19 فروردین 92 19:23
سلام سال نو مبارک عزیزم به خدا توکل کن انشاالله بهت دوباره یه نی نی خوشگل میده و این روزها فراموش می شههههههه به امید روزی که دوباره مادر بشی عزیزم
مــآمــآنــے
20 فروردین 92 11:26
سلام عزیزم ممنون والا این مهمونا بی درد سر بودن
مامان گیسوجون
22 فروردین 92 11:44
سلام عزیزم سال نو مبارک الهی که سال پر خیر و برکتی پیش رو داشته باشید
مامی مائده
22 فروردین 92 16:45
سلام دوست گلم بهتره به روزهای خوش اینده فکر کنی
سیب سرخ کوچولو
22 فروردین 92 19:06
سلام.کجایییییییییییی دوس جون؟؟چند وقته نیستی هادلمون برات تنگ شده خوووووووووووووووو
نگاری
22 فروردین 92 21:14
بابا کجایی دخمل دلتنگتیم کلی عزیزم
معصومه
24 فروردین 92 9:47
کجایی عزیز؟نیسی؟
جشنواره تولید صداهای صوتی
24 فروردین 92 15:33
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مامان آرین
25 فروردین 92 15:54
سلام دوست خوبم .تورو خدا اینقده خودت رو ناراحت نکن .میفهممت که چقدر سخته. باور کن منم روزای تو رو داشتم .الان ببین خدا چطوری مهربونیش رو بهم نشون داده.به این روز عزیز که شهادت حضرت زهراست از خود خانم زهرا میخوام که بزودی دلت رو شاد کنه همونطور که دل منو شاد کرد.الهی امین.
مامان آرین
25 فروردین 92 15:57
سلام دوست خوبم .تورو خدا اینقده خودت رو ناراحت نکن .میفهممت که چقدر سخته. باور کن منم روزای تو رو داشتم .الان ببین خدا چطوری مهربونیش رو بهم نشون داده.به این روز عزیز که شهادت حضرت زهراست از خود خانم زهرا میخوام که بزودی دلت رو شاد کنه همونطور که دل منو شاد کرد.الهی امین.
شیما(دختر شهریور)
26 فروردین 92 14:19
ایشالا سال دیگه سر سفره هفت سین این شکلی باشین به امید خدااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان ترنم کوچولو
26 فروردین 92 19:44
عزیز دلم نبینم دل گرفته باشی. تو سال جدید ایشالله یه فرشته ملوستر از فرشته قبلیت میاد میوه دلت میشه و بعدشم مهمون آغوش گرمت.
سمانه مامان پارسا جون
26 فروردین 92 20:13
سلام آدینه گلم غصه نخور عزیزم ایشاالله تا چند وقت دیگه دوباره مامان میشی اینروزا داره به سرعت برق و باد میگذره.