زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

من با خبر خوب امدم

1392/1/27 14:58
نویسنده : مامان و بابا
4,157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مننننننننننننننننننن. خوبی؟

سلام دوستای مهربونم که همیشه هوامو دارین بخدا خیلی دوستون دارمممممممم منم دلم براتون خیلی تنگههههههههههه خیلییییییییی ولی درگیر درسمو خونه داری نشد سر بزنم.

من یه عذر خواهی هم به همه بدهکارم بابت پست های ناراحت کننده ام که باعث میشه دل مهربونتون بگیره. شرمنده قول مبدم دیگه از این پست ها نداشته باشمممممممم.

 

این چند وقت خبر خاصی نبود برای سیزده بدر رفته بودیم شمال خوش گذشت جای همه خالی.بعدشم دوباره درس رو شروع کردم تا دیروز که بابا و مامانم به خاطر یه کار اداری یک روزه امدن پیشمون و برگشتن.

منم دیروز از درسم زدم رفتم از دکتر وقت بگیرم که قبلش یه مشورتی کنم اگه لازم بود برای سقطم بهم ازمایش بده چون برای یک سقط ازمایش نمیدن منم چون دوست ندارم اون واقعه دوباره تکرار بشه می خوام دلیلشو بفهمم که متاسفانه دکتر برای 3 شهریور وقت داد که خیلی دیره یکیشم برای 11 تیر البته من تا اون موقع طاغت ندارم بازم باید ببینیم خدا چی می خواد. دیگه خبر مبری جز یک خبر خوششششششششششششش نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

دیروز نتیجه ازمون دکتری همسری امدددددددددد و همسرم رتبه اش 12 شدددددددددددد خیلی براش خوشحال شدمممممم کلی دعا کرده بود چون امسال من نا خواسته خیلی اذیتش کرده بودمممممممممم می خواشتم قبول شه که من شرمندش نشممممممممم که شکر خدا تا اینجاش خوب بوده.

خواستم با دادن این خبر خوشحالتون کنم و بهتون بگم که  حالم خوبه شکر خدا هم جسمی و هم روحی..دوستون دارمممممممممم خیلیییییییییییییی و می بوسمتوننننننننننننننننن. تصمیم دارم به تک تک تون سر بزنممممممممممم اگه دیر به دیر میام شرمنده کمی در گیر درسم ولی قول میدم بیام پیشتون.

اینم یه عکی از منو بابا جون 12 فروردین جاده شمال

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مــآمــآنــے
27 فروردین 92 15:24
مبارکه به سلامتی انشالله همیشه خوش خبر باشی سالی که نکوست از بهارش پیداست
عروسکم پرنیا
27 فروردین 92 16:26
سلام خانومی من بنا به دلایلی نتونستم به وبلاگ دوستام سر بزنم ولی خبر ناراحت کننده شمارو از دهان خواهر همسرم شنیدم وتا چند روز متاسف بودم ولی نگران نباش چون هیچ کار خدا بی حکمت نیست و..... من برای شما آرزوی بهترین ها رو تو این سال جدید دارم داستان شمارو برای دخترم تعریف کردم واون در جواب به من گفت که می خواد برای شما یک عکس بوس بذاره ولی همین الان نظرش عوض شده ومی گه می خواد قلب بذاره
مامان صفا
27 فروردین 92 19:39
سلام گل من سال نوتون مبارک و به خیر و شادی.. از دیروز چن بار اومدم سرزدم ببینم این بابا حمید چه کرده... هوراااااااااااااااااااااااااا تبریک ما رو بپذیرید انشالله همیشه و تو همه مراحل زندگی موفق و موید باشید... عزیز رمز و براتون خصوصی میذارم دوست دارم یه عالمه خوشحالم که سرحالی...
نگاری
28 فروردین 92 2:22
بدو بیا که نگار با نی نی اومد به به بالاخره ما شما رو دیدیم
سارا مامان آرام
28 فروردین 92 8:06
تبریک میگم واقعاً خبر خوبی بود امیدوارم امسال سرشار از خبرهای خوب و زیبا باشه براتون چقدر چهره مهربون و دلنشینی داری
مامی کوروش
28 فروردین 92 8:49
مبارک باشه عزیزم انشا... موفق باشید
آجی مهدیه
28 فروردین 92 9:41
آدینه جون ایشالله همیشه خوش خبر باشی گلم
آجی مهدیه
28 فروردین 92 9:41
جاهای خش خش میرینا
معصومه
28 فروردین 92 10:06
وای خدا چشت نکنم چقد شیرینی..چقد قشنگ میخندی..ماشاالله به به مبارک باشه..به سلامتی..ان شاالله همسریت باقیشم خوب میده و قبول میشه و میشه آقای دکی.. ان شالله موفقیتتای خودت عزیزم..
یک عاشقانه آرام
28 فروردین 92 15:49
ای جونم دوست خشگلم مبارکه بهت تبریک میگم و به همسرتم همینطور ایشالا همممممیشه موفق و شاد باشین
رضوان مامان رادین
28 فروردین 92 22:38
به به مبارکه ان شاا... به سلامتی بتونن تا آخرش پیش برند...عکسشتونم عالیییییییییی بود...ان شاا... خوشبخت باشید گلم
آجی مهدیه
29 فروردین 92 8:07
رمز خصوصی شد
مامان فنچـــــــی
30 فروردین 92 11:53
موفقیت همسری رو تبریک میگم
مامان آرین
31 فروردین 92 16:01
عزیزم موفقیت آقای همسر رو بهت تبریک میگم . عزیزم خیلی نازو معصومی.خیلی دوست داشتم عکست رو ببینم.ممنون.
یاسمن
31 فروردین 92 16:30
مبارکه معلومه که امسال پر از خبرهای خوبه به امید خدا شاد باش و امیدوار
فسقلی مامان وبابا
31 فروردین 92 22:18
سلام مبارک باشه همیشه شاد باشی من هم تجربه ی تلخ تورو دیروز تجربه کردم ونی نی من هم آسمانی شد
دوستی
1 اردیبهشت 92 13:36
دیروز یکدفعه یادم بهتون افتاد گفتم نمیدونم نی نی دارین یا نه؟امروز اومدم واین خبر را خوندم. ناراحت شدم.راستی خودت وهمسرت چه رشته ای میخونید ؟ موفقیتشون را تبریک میگم.
مامان گیسوجون
1 اردیبهشت 92 22:03
اول از هر چیزی خیلی خوشحالم که دوست گلمو دیدم ماشاا... خیلی نازی و پر از انرژی مثبت موفقیت همسر محترمت رو هم تبریک می گم الهی همیشه شاد باشید
مامی مائده
2 اردیبهشت 92 0:25
تبریک میگمممم ایشالا که همیشه موفق باشید
مانی محیا
2 اردیبهشت 92 13:50
همیشه لبتون خندون باشه. آفرین آقا حمید... همیشه موفق باشین
الهه(مامان یاسان)
2 اردیبهشت 92 16:38
نگاری
3 اردیبهشت 92 15:09
دیر به دیر اپ می کنی ها بدو بیا کلی حرف دارم
مــآمــآنــے
3 اردیبهشت 92 17:02
mamnoon azizam nazare lotfete salamat bashi
♥ مامان آینده ♥
4 اردیبهشت 92 10:47
سلام عزیزم........!!! خوبی؟! خوشحالم عزیزم که حالت خوبه انشالله همیشه براتون بهترین ها پیش بیاد عزیزم از بابت دکتر و سقط و ... اینا نگران نباش من خیلی ها رو میشناسم که خیلی زود بعد از سقط اولی باردار شدن و نی نی شون 9 ماه بعد سالم و سلامت تو بغلشون بوده توکل به خدا....
عاطفه
4 اردیبهشت 92 11:50
سلااااااااام عزیزم خیلی بهتون تبریک میگم خدارو شکر که زحمات هردوتون جواب داد توهم با پشتکار بیشتر درس بخون تا خبر خوبشو بشنویم. همیشه شاد و سلامت باشید دوست جونم
گلی
5 اردیبهشت 92 9:49
سلام عزیزم. مبارکت باشه. انشاا.. امشال همینطور که از اول با شادی شروع شده تا آخرش برات خوشحالی و موفقیت باشه
سمانه مامان پارسا جون
6 اردیبهشت 92 17:11
تبریک میگم آدینه جون به سلامتی
مامان ترنم کوچولو
7 اردیبهشت 92 9:26
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآففففففففرین
شیما (دختر شهریور)
7 اردیبهشت 92 12:46
سلامممم عزیزم چه عسک قشنگی ایشالا همیشه خوش باشی گلمممممممممم ایشالا این دو ماه زودی تموم بشه وووو نتیجه درس خوندنتووووووووووو زود بگیری عزیزمممممممم و موفق باشی اینم یه عکس از خانوادت
مامان ترنم کوچولو
8 اردیبهشت 92 9:59
سلام عزیزم.لطفا خصوصی
مامان صدف
8 اردیبهشت 92 14:06
خدا رو شکر که روبراهید. همه چیز درست میشه .نگران نباش. آقا حمید مبارکه. ایشالله فوق دکترا قبول شی
مایا
8 اردیبهشت 92 14:37
چه تپلی شدی هانییییییییییی
منا مامان الینا
9 اردیبهشت 92 11:25
سلام عزیز دلم به به خبرهای خوبت خیلی خوشحال کننده بودند انشالا همیشه تو زندگی و کار و تحصیل موفق باشی خوشکل خانوم خوش خنده عکست را دوست داشتم چقدر چهره مهربون و دوست داشتنی داری عزیزم منم کلی عکس گذاشتم اما رمزی و رمزش را خصوصی بخون خوششکل خانوم
مامان امیرناز
9 اردیبهشت 92 16:53
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود ایشالا امسال یه فرشته ناز و به سلامت تو اغوش بکشی پیشم بیا
سیب سرخ کوچولو
9 اردیبهشت 92 20:27
سلاممممممممممممم هانیه جونم.خوبی؟؟؟دلم برات تنگ شده بود.من هی سرما میخورم هی تب میکنم نمیدونم چرا برای همین هم کم سر زدم و وبلاگ نی نی رو هم دیر آپ کردم.به به.چه خبر خوبی.انشاالله به سلامتی خواهر.خیلیییییی خوشحال شدم.انشاالله موفق باشنامسال سال خبرهای خوبه انشاالله.
الهه(مامان یاسان)
10 اردیبهشت 92 17:56
سلام خانمی روز زن رو بهت تبریک میگم ایشاالله سال دیگه نینیت کنارت باشه
سمانه مامان پارسا جون
10 اردیبهشت 92 19:01
سلام گلم خوبی؟ روزت مبارک عزیزم
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 92 19:02
سلام تبریک میگم ایشالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید *;%”* *%;;%”* *;%*;%”*. *;*;%;*%*, )i( ( ) این دسته گلم تقدیم به تو ، روزت مبارک
مامی کوروش
11 اردیبهشت 92 8:58
♥خدایا بالاتر از بهشت هم داری ؟ برای زیر پای مادر می خواهم . زن امروز و مادر فردا روزت مبارک ♥
مامان ترنم کوچولو
11 اردیبهشت 92 10:03
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... دوست خوبم روزت مبارک
الهام مامان رامیلا
11 اردیبهشت 92 12:40
ی زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا
مامان آرین
11 اردیبهشت 92 21:06
سلام دوست عزیزم.کوجاییییییی؟اومدم روز زن رو بهت تبریک بگم. زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی وموقع گل کردن عشق ورزیدنیست ودر وقت پژمردن پرستیدنیست.روزت مبارک بانو.
لیلا
12 اردیبهشت 92 21:09
به به من یک مدت اینترنت نداشتم . مبارکهههههههههههههه مبارک . انشالله به وقتشم خیر نینی میدی گلم امیدوارم همیشه موفق و خوشبخت باشید و روزهای همچنان خوش در انتظارتون . فدات شم
لیلا
13 اردیبهشت 92 11:22
سلام عزیزم . مرسی که به یادمی . اومدم و اسمم رو دادم . فکر کنم نفر اخر شدم ههههههههههه. مرسیییییییییییییییییییییییییییی
مامان مریم
14 اردیبهشت 92 13:18
مبارکههههههههههههههههههه قبولی همسرتون سال نو تون هم مبارک اومدم گلایه کنم ببینم چی شده ک بهمون یر نمیزنی که قرار شد بیایی پس منتظرم
مامان پريا
14 اردیبهشت 92 15:24
اميدوارم هميشه خوشحال باشي و سالم در كنار خانواده و زودتر يك ني ني سالم داشته باشي فقط ميخواستم بهت بگم از اتفاقي كه براي ني ني كوچولوت افتاده خيلي ناراحت نباش من هم همين اتفاق برام افتاد ني ني كوچولوم فقط شش هفته قلبش مي تپيد و در هفته نهم فهميدم كه ديگه قلبش نمي زنه و سقط شد البته امروز رفتم سونوگرافي گفت هنوز يك كمي باقي مانده انگار دلش نمياد كامل از دلم بره بيرون منم فقط توكل كردم به خدا
آجی مهدیه
15 اردیبهشت 92 10:58
آدینه جونم کجایی؟؟؟ چرا وبلاگتو با حرفای قشنگت گرمتر نمیکنی؟؟؟
نگاری
15 اردیبهشت 92 13:19
کجایی نیستی دختر؟
مــآمــآنــے
15 اردیبهشت 92 16:30
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک با تاخیر منتظر یه پست جدید هستیمان چرا اینجا داره خاک میخوره؟!
مامان صفا
16 اردیبهشت 92 12:48
آدینه جان کجایی!! کجایی! اومدیم حال و احوال پرسی همش همین پست که بابا... چقده درس می خونی ترکوندین شما... امیدوارم آقای دکتر برا مصاحبه یه شهر خوب آورده باشن... آرزومند آرزوهای خوب و خوش برای دوست عزیزم، هم استانی، عشق، صفا، مرام، دیگه هر چی تو بگی....
گلی
17 اردیبهشت 92 7:51
سلام هانی جون. پس چزا آپدیت نمی کنیییییی.... زود باش خبرای جدید بده
نگاری
19 اردیبهشت 92 5:33
بابا یه ماه گذشت نمی خوای پست جدید بذاری؟
نگاری
19 اردیبهشت 92 12:18
خصوصی داری