زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

چیزی نمونده مامان جون

1391/8/27 16:37
نویسنده : مامان و بابا
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلک های شباهنگ-flower

 

سلام عروسک نازم چه طوری؟  ممکنه چند روزیپیشت نباشم. این که مهم نیست مهم اینه که تو تو قلب منی کوچول موچولو.می پرسی چرا؟ خوب برا اینکه فردا صبح عازم شمالم و تا اول مهر میرم مرخصی. یه کمی به خودم برسم ، استراحت کنم، از همه مهم تر .....made by Laie خودنت که میدونی چیه بهترین روز و شب من و بابایی نزدیکه. فندق جون میدونی چقدر من و بابا انتظار این روز رو کشیدیم؟ می دونی چقدر براش نقشه کشیدیم؟ می دونی چقدر نگران بودیم؟ اوالا که آشنا شدیم هر دوتا درس می خوندیم، بی پول بودیم مامان جون ، هزار تا فکر و خیال داشتیم اما خدا رو شکر چیزی تا وصال نمونده (وصال یعنی بهم رسیدن یه جوری یعنی ازدواج کردن مادر)خدا رو شکر همه چیز روبه راهه .قرار پسر عموی پدر جون ما رو عقد کنه چون قبول نکردن سالن تشریف بیارن مجبور شدیم بریم محضرشون یکی دو روز قبل از جشنمون عقد کنیم 5 شنبه ساعت 6 عصر 17 شهریور بهمون وقت دادن که بریم (توی اون لحظه بهترین آرزو هارو برای دوستای گلم و خوشبختی زندگی من و بابات می کنم عزیزم مطمئنم که اون لحظه تو رو تو ذهنم تصور می کنم) . مراسممون هم که یکشنبه است اگرچه تو این چند وقته همه کارو انجام دادیم ولی بازم یه کارایی مونده. امروز هم میرم پیش بابایی چون فردا بابا جونت به خاطر کارش نمیتونه با من بیاد من زود تر راه می افتم با خاله اینا میرم . 5 شنبه شب هم که مهمون داریم و بابایی برای اولین بار شام مهمون خونه ماست. عزیز دلم نمیدونی چقدر ذوق دارم دیگه کار از روز شماری گذشته دارم لحظه شماری می کنم. اگه فرصت کنم برات می نویسم این قدر عجولم که طاقت ندارم کلی عکس هم برات میزارم از ماشین عروسمون گرفته تا... منتظرم باش عشق من.دعا یادت نره برا سلامتی بابا و مامان و همه فرشته کوچولو ها.

١٥شهریور٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان نازنین زهرا
15 شهریور 90 15:00
انشالله که همه چیز به خوبی و خوشی پیش میره عزیزم نگران نباش و حوصله به خرج بده و لذت ببر آخه این روزها یک بار که بیشتر نیست خوشبخت بشی عزیزم
مامان نريمان
15 شهریور 90 15:46
سلام عزيزم نگران هيچي نباش و بيشترين لذت رو از لحظاتي ببر كه فقط يه بار در زندگيت تكرار خواهد شد مراقب خودت آقايي و فندقت باش
مامی مائده
15 شهریور 90 15:54
خب پس به سلامتی روز وصال نزدیکه. ایشالا که خوشبخت بشین. من و دخملی بهترینا رو واستون ارزو میکنیم
آسمونی
15 شهریور 90 18:57
سلام منم هنوز نی نی ندارم ولی یه وبلاگ براش ساختم ... پیشمون بیاین . راستی با اجازه لینکتون میکنم .
الهام مامان رامیلا
15 شهریور 90 19:04
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ وای وای مبارکه انشالله خوشبخت بشین ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
مامان پارسا جون
15 شهریور 90 23:09
آخ جون منتظر عکسها میمونیم
مامان آریان جون
16 شهریور 90 1:04
انشالله که به خیر و خوشی این روزا هم میگذره.خ.شبخت بشین.
آسمونی
16 شهریور 90 2:09
راستی مبارکهههه ایشالا خوشبخت شید .
مامان قندعسل
16 شهریور 90 13:17
بادا بادا مبارك بادا ايشالله مبارك بادا بي صبرانه منتظريم تا بياي از همه چي تعريف كني
مامان ماهان
16 شهریور 90 17:37
مبارکهههههههههههههههههههه مبارکهههههههههههههههههههه مبارکهههههههههههههههههههه الهی خوشبخت بشین
مامان ماهان عشق ماشین
17 شهریور 90 15:43
سلام عزیزم من روز پنجشنبه حدود دوساعت قبل عقد این پست رو خوندم.الان تو رو توی اون لباس خوشکلت تصور کردم.چه ماه شدی عزیزم.برات آرزوی خوشبختی میکنم. زودتر عکسا رو بذار دلمون آب شد.
مامان صفا
18 شهریور 90 18:48
سلام عزیز دلم عروس خانم خوشگل مبارک باشه انشاالله الان که خوندم فکر کنم به سلامتی عقد کردین.. براتون آرزوی خوشبختی می کنم خیلی شیرین بعد یه مدت انتظار و صبر به هم رسیدن... الهی همیشه کنا رهم خوش و سلامت باشین.. الان که اینا رو می نویسم نی نی تو دلم تکون می خوره فکر کنم داره بهتون تبریک میگه انگار داره می رقصه.....بوس بوس
دخترم عشق من
19 شهریور 90 8:02
سلام عروس خانوم انشالله خوشبخت باشین
نسترن
20 شهریور 90 10:08
بووووووووووووووووووووووووووووووس
مریم
20 شهریور 90 11:10
سلام عروس خانوم اگه اشتباه نکنم امروز روز جشن شماست حسابی بهتون خوش بگذره و باز هم به شما تبریک میگم ولی عروس خانوم باید عکس بگذاری بوسسسسسسسسس با آرزوی خوشبختی
مامان سهند
20 شهریور 90 19:45
خاله جونم یه خبر خوش دارم بدو بیا آپممممم
مامان ماهان
22 شهریور 90 0:14
تبریک میگم عزیزم
مامان پریا
22 شهریور 90 14:40
عروس خانم مبارک باشه امیدوارم خوشبخت بشی منتظر عکسها هستیم
مامان پریا
22 شهریور 90 14:41
مامان ماهان عشق ماشین
24 شهریور 90 17:37
سلام عروس خانوم منتظر عکسها هستیم
الهام مامان رامیلا
25 شهریور 90 23:05
....♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥
مامان امیرحسام
26 شهریور 90 8:37
سلام سفر خوش گذشت عزیزم
مامان آناهل
27 شهریور 90 0:08
عزیزم مبارکه خدا رو شکر.
نی نی توپولی
2 مهر 90 20:09
________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ _______________________________ _________@@@@@@@___________ _____@@@@@@@@@@@_________ ___@@@@@______@@@@@_______ __@@@@@_________@@@@@_____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ __@@@@@_________@@@@@_____ ___@@@@@______@@@@@_______ ______@@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@____________ ________________________________ __@@@@@____________@@@@@__ ___@@@@@__________@@@@@___ ____@@@@@________@@@@@____ _____@@@@@______@@@@@_____ ______@@@@@____@@@@@______ _______@@@@@__@@@@@_______ ________@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@@@________ __________@@@@@@@@_________ ___________@@@@@@@_________ ____________@@@@@@__________ _______________________________ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ l مبارکا باشه عزیزم به پای هم پیر بشید انشالله..