زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

مراسم خواستگاری ما

1391/8/27 16:46
نویسنده : مامان و بابا
1,592 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

سلام تنها همدم مامان خوبی قند عسلم؟ وای نمیدونی چقدر دلتنگ حرف زدن با تو بودم عمرو زندگیم

 

حرف های گفتنی زیاده هم خبر خوب دارم و هم نگرانی و بی قراری. از امروزم که میخواهیم بریم مهمونی خدا همه چیزو میسپارم دست خودش. برات بگم که 5 شنبه گذشته منو بابا رفتیم شمال و طبق قرار جمعه 8 مرداد ساعت 7 بابایی به همراه خانواده آمدن منزل ما بابا جونی یه سبد گل زیبا برا من اورد اینم عکسش  

 

 

منم با کلی دلهره از مهمونا پذیرایی کردم و خاله مهدیه هم کمکم کرد بعد از حدود 1 ساعت حرف زدن و جواب بله از پدر عروس داماد گرفتن شیرینی چایی تعارف کردیم و قرار شد برا بعد از ماه رمضون یه جشن کوچولو بر عقد کنان برگزار کنیم البته لازمه من و بابایی برنامه کارو مرخصی هامونو جور کنیم تا زمان کافی برا رسیدن به کارهامون داشته باشیم. دلبر مامان در کنار این خبر های خوب یه سری اتفاق های دیگه هم افتاد که کمی منو دلگیر کرده و استرس بهم وارد شده البته بابا جونیت مثل همیشه صبور و مقاوم پشتم ایستاده و کمکم می کنه. تنها حرفش به من اینه که محکم باشم و حوصله به خرج بدم من تازه امروز برگشتم تهران، سرکارم و 3 روزی میشه که بابا حمیدتو ندیدم امروز قراره بریم مزون گل یخ لباس مراسم سفارش بدم که تا بعد ماه رمضون حاضر بشه

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

 بعدشم برا خریم انگشتر سری بزنیم بازار راستی یه باغ با الاچیق های خوشکل برا عقدمون دیدیم که بین جاده رشت و لاهیجان باشه تا همه با خیال راحت بتونن تشریف بیارن مامی من همیشه دلم می خواست تو باغ مراسم بگیریم که خدای مهربون برام مهیا کرد. میدونم فرشته کوچولوی من از اون بالا مراقب همه چی هست با دعا هاش پشت منو باباش قرصه.www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com قربون شکل ماهت برم من بازم هوامونو داشته باش. منم توکل می کنم به خداوند بزرگ همه چیزو میسپارم دست خودش و راضیم به خواست مهربون ترین. خیلی دوست داریم عزیزم

 ١١مرداد٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

الهام مامان رامیلا
10 مرداد 90 11:50
مبارک باشه عزیزم به سلامتی جویند همه هلال و من ابرویت / گیرند همه روزه و من گیسویت از جمله ای دوازده ماه تمام / یک ماه مبارک است ، آن هم رویت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد . .
مامان آرین
10 مرداد 90 11:52
عزیزم ایشالا به سلامتی همه چیز خوب و زود میگذره
مهرانه مامان مهرسا
10 مرداد 90 12:04
سلام مامان عاشق ايشالا همه چيز به خوبي و خوشي برگزار شه لطفاً عكس و آدرس باغي رو كه مي خواين مراسم بگيرين برام مي فرستي اگه نزديكمون باشه ايشالابراي مراسم خواهرم استفاده كنيم
مامی مائده
10 مرداد 90 13:38
وای خیلی خوشحال شدم. ایشالا که خوشبخت بشین و همه چی همونطور بشه که میخوای
مامان نازنین زهرا
10 مرداد 90 14:53
مبارک باشه انشالله به پای هم پیر بشید و زندگی عاشقانه ای داشته باشید ____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامان علی مرتضی
10 مرداد 90 20:58
سلام عروس خانم ممنون که به ما سر میزنید و نظر میدیدنگران هیچی نباش خدا بزرگه براتون از ته دل آرزوی خوشبختی میکنم راستی شما اهل کجایید توی صومعه سر ا آشنا دارید؟
مامان نازنين
11 مرداد 90 15:18
سلام بالاخره روزي رو كه منتظرش بودي رسيد تمام نگرانيات طبيعي است ولي به قول اقا حميد حوصله به خرج بده ايشالله همه چي به خوبي پيش بره فقط يادت نره ما رو دعوت كني
مامان نريمان
11 مرداد 90 19:16
سلام بر مهربانم

از صمیم قلب ازدواجتان را تبریک می گویم

و برای شما آرزوی آرامش و سعادت دارم

دو کبوتر عاشق همدیگر را یافتند

تا برای تمام عمر در کنار یکدیگر باشند

لذت تمام خوبیها،‌ شادیها و خوشی ها را با یکدیگر دو برابر کنند

و غمها را با هم شریک شده و نصف کنند

ازدواج،‌ زیباترین روز زندگی است

پیوند دو قلب عاشق سرشار از آوای زندگیست

این زندگی جدید و ازدواجتان مبارک

شرمنده ام كه كم ميام پيشتون



خواهش می کنم هر بار که سر زدین قدمتون رو چشم
عمه رضوان
11 مرداد 90 19:19
سلاااااااام عزیزم تبریک میگم منتظر بودم که این خبر و بشنوم خیلی برات خوشحالم که به وصال عشق قشنگت میرسی.از خدای بزرگ براتون آرزوی تمام خوشبختی ها رو میکنم.......
عمه رضوان
11 مرداد 90 19:20
ما هم شیرینی میخواییییییییمااااااااااااا ناسلامتی من عمه عروس خانم و نی نی نازنینش هستمااااااااا


وای عمه رضوان حتما" قربون محبتت
مامان نيروانا
12 مرداد 90 11:36
دي ري ري ري ري، دي ري ري ري ري ري ري ري (به ريتم آهنگ بادا بادا مبارك بادا ايشالا مبارك بادا)

برات خوشحالم عزيزم، روزهاي آروم و شادي برات آرزو دارم.
كاش منم ميتونستم بيام عروسي


بابا من که از خدامه. مرسی از لطف شما
الی
12 مرداد 90 13:40
بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا از ته دل برات ارزوی خوشبختی میکنم عزیز دلم زودی برید یر خونه زندگیتون دیگه من دلم کاکل زری یا ناز پری میخواد بوووووووووووووووووس
مامان آناهل
12 مرداد 90 21:08
باور کن هر بار به وبت سر میزدم منتظر این خبر خوب بودم. مبارکه مبارکه


مرسی از همراهیتون
مامان ماهان
12 مرداد 90 22:37
هوررررررررررررررررررررررا دوست جونم به عشقش رسید خیلی خوشحال شدم عزیز دلم تبریک میگم الهی که همیشه به آرزوهات برسی
مامان پریا
13 مرداد 90 8:55
مبارک باشه انشاءالله روزهای خوبی در پیش داشته باشی و به تمام آرزوهای خوبت برسی


ممونم گلم
غزاله
13 مرداد 90 11:31
عزيزم ايشالا به سلامتياميدوارم كه به حق اين ماههاي عزيز خوشبخت بشي


مرسی بووووووس
مامان عسل و آریا
13 مرداد 90 11:35
سلام عزیزممممممممممممم.انشالله که خوشبخت بشید.بوووووووووووس


مرسی گلم شما همخوشبخت بشید ایشاالله
مامان اسرا
13 مرداد 90 14:27
سلام عزیزم ان شاء الله خوشبخت بشید میی خواستم بگم من و بابای اسرا هم 6 سال با هم دوست بودیم و این روزها رو با نگرانی و استرس گذروندیم


پس طبیعیه؟ زیاد نگران نباشم
مامان پارسا جون
13 مرداد 90 16:55
سلام عزیزم خوبی؟
ایشاالله به سلامتی همه چیز جفت و جور میشه.
من مطمعنم روزای خیلی خوب و شادی در انتظار شما دو تا کبوتر عاشقه
خوشبخت باشید و شاد


مرسی عزیزم از محبتت ممنون. توکل به خدا
نی نی توپولی
13 مرداد 90 19:20
اینا که نوشتی همگی خوب بود دیگه چرا نگرانی محکم باش و توکل داشته باش ...


آره توکل به خدا تنها چیزی که به آدم آرامش می ده
نی نی توپولی
13 مرداد 90 19:21
ما هم دعوتیم مگه نه؟


البته من که از خدامه
معصومه مامان سهند
13 مرداد 90 20:17
مبارک باشه عزیز دلم نگران چیزی نباش همه چیز خیلی خوب و با خوشی انجام میشه. البته میدونم چه حسی داری. درست سه چهار سال پیش این حسهای قشنگ رو تجربه کردم ولی نگران نباش بعدا حسرت این روزهای قشنگ رو میخوری. سعی کن بدون دلهره و نگرانی فقط با نامزد خوبت خوش بگذرونی. البته جای ما هم خالییییییییییییی


مرسی از محبتتون واقعا" راست میگید باید بی خیال همه چیز خوش بود
مامان ماهان عشق ماشین
14 مرداد 90 11:22
واااااااااای چقدر خوشحالم.مبارکه مبارک.از صمیم قلب ازدواجتان را تبریک می گویم

و برای شما آرزوی آرامش و سعادت دارم




مرسی دوست عزیزم از اینکه به یادم هستید واقعا" ممنونم