زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

برات بگم که..

1391/8/27 16:44
نویسنده : مامان و بابا
775 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

سلام سلام صد تا سلام به عزیز خودم کلی دلم برات تنگ شده بود.ولی اتفاق جدیدی نیفتاد که بیام و اینجا برات تعریف کنم جیگرم. همه چیز خوبه همه کارا داره درست پیش میره .منو بابا هم مشغول کارای خودمونیم. بیچاره بابا جونی این قدر که به فکر منه هنوز برا خودش چیزی نخریده. امروز رفتم برا چشمام لنز گرفتم این عینکه دیگه خسته ام کرده بود تو خونواده ما همه عینکیاند بابا عینک نداره خدا کنه تو عینکی نشی ناز گلم چون وافقعا" دردسر ه. زیبا

پریشب برا بابا برنج پختم بنده خدا حوصله اش نمیاد چیزی برا خودش بپزه منم که با عجله مجبور شدم کته بزارم مادر نمیدونی چی شده شفته ، مثل خمیر .آبروم رفت.... بابایی چیزی نگفت تازه ازم تشکر کرد دستت درد نکنه عزیزم خیلی خوشمزه بود . این قدر گشنه بود همشو خورد...

خوب مامانی من برم به کارام برسم. مواظب خودت باش و هوامونو داشته باش.

١٨مرداد٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محیا
18 مرداد 90 13:20
مبارک باشه عزیزم. بسلامتی...یواشکی بهم میگی کدوم شهر شمالین؟؟؟
عمه رضوان
18 مرداد 90 19:51
سلااااااام عزیزم .من یه مدتی هست که نت توی دسترسم نیست به همین خاطر کم پیدا شدم.....ولی همیشه به یادت هستم و به محض اینکه میام اینجا اول سایت تو رو میبینم.ممنون از لطفت....خدا عشق قشنگتون رو پررنگتر و جاویدان کنه
مامان ماهان
18 مرداد 90 23:33
بابا دمت گرم اول راه و برنج شفته ولی هر چی بوده خیلی خوشمزه اس چون تو براش درست کردی
الی
18 مرداد 90 23:47
سلام گلم خوشحالم که شادی وایام به کامته امیدوارم زودی با عشقت بری زیر یک سقف برای ماهم دعا کن سر سفره عقد یادت نره خانمی
مامان عسل و آریا
19 مرداد 90 20:50
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه عزییییییییییییییییییزم
ارشیا
20 مرداد 90 11:33
مبارکه عزیزم انشالله زندگی همیشه به کامت باشه یه سری هم به وبلاگ من بزنید اگه دوست داشتید لینکم کنید مرسیییییییییییی
مامان نازنین زهرا
20 مرداد 90 15:48
مبارکه انشالله همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره و مراسم خوبی داشته باشید و مهمتر از اون خوشبخت بشید انشالله
مامان آناهل
20 مرداد 90 16:27
چه بابای ماهی داری کوچولو . و چه مامان دوست داشتنی ای.
مامان پارسا جون
20 مرداد 90 22:45
سلام گلم خوبی؟ عیب نداره یواش یواش راه میفتی و حرفه ای میشی
الهام مامان رامیلا
21 مرداد 90 15:58
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ مبارکه مبارکه خاله جون
مامان ماهان عشق ماشین
22 مرداد 90 10:07
سلام.ترشی نخوری یه چیزی میشی با این دستپخت.