زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

عنوانی نداره

1391/9/21 14:58
نویسنده : مامان و بابا
1,418 بازدید
اشتراک گذاری

الان که برات می نویسم گلم ساعت 8 شب هست و بابا و هم خونه هست منم از درسم فارغ شدم و شام درست کردم وگفتم بیام سری به خونه ارزو هام بزنم. چطوری مامان جون؟

از وقتی از شمال برگشتیم اتفاق تازه ای نیفتاده روز ها همین جوری میرن و من مشغول درس خوندن هستم و همه فکرم متمرکز شده  رو درسم. بابا هم داره خوب می خونه.جز چهارشنبه که مهمون داشتیم و با اونها سرگرم بودم کار دیگه ای نکردم.

چیزی تا شب یلدا نمونده برای شب یلدا که تولد دایی علی هم هست مهمون خاله مهدیه هستیم و من دارم فکر می کنم که چی برا کادو بگیرم؟؟؟

امروز سربازی عمو امید هم تموم شده و برگشت رشت. دیگه اینکه با چند تا فروشگاه مجازی خوشکل که وسایل نی نی می فروشن آشنا شدم و می خوام از این به بعد از اونجا برات خرید کنم چون اجناسش خیلی خوشکل هست وخیلی خوشم آمده.

دیگه کوچولو خبری ندارم.دلم برای روز هایی که با بابا دوست بودیم و نامزد تنگ شده آخه اون موقع ها خیلی بیرون میرفتیم. همش در گشت و گذار بودیم هرچی رستوران تو تهران بود من بلد بودم. ولی حییییییییییییف الان همیشه تو خونه هستیم اونم به خاطر درس خوب راهی که خودمون خواستیم خدا کنه نتیجه بگیریم.

دوستای گلم خیلی خیلی برام دعا کنید راه درازی در پیش دارم حداقل 6 ماه مونده دعا کنید کم نیارم و سفت و سخت بخونم تا موفق بشم.

راستی گلم این دفعه هم که رفته بودم شمال یادم رفت از اسباب بازی های بچگیم عکس بگیرم برات.

ا ین قدر خوب از اسباب بازی هام مراقبت کردم که همشون تمییزو سالم موندن برای تو.

از اون اسباب بازی های قدیمی هست که مادر بزرگم از مکه اورده بود خیلی خیلی دوسشون دارم همه عروسک ها سخن گو هستند و وسایل برقی ها کار می کنند حالا سر فرصت ازشون عکس میندازم و اینجا میزارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

♥ مامان آینده ♥
20 آذر 91 0:46
سلام عزیزم...!!

خوبی؟!چه خبرا؟!

انشالله که توی درست موفق باشی و

به زودی روزها رو پشت سر بذاری و

هرچه زودتر نی نی تونو دعوت کنید بیاد!

میشه آدرس اون سایت ها رو برام بذاری؟!

آخه منم دنبال سایت خوب میگردم واسه خرید اما پیدا نمیکنم!


ممنونم عزیزم . چشم میزارم گلم
مامان یکتا
20 آذر 91 9:00
سلام عزیزم
خوبی خوش به حالت که درس می خونی من هم دلم برای درس خوندن تنگ شده است امیدوارم همیشه موفق باشی گلم
مواظب خودت باش


درس خوندن که خوش به حال نداره اونم درس کنکور مهم اینه که بتونم رشته مورد علاقه ام قبول شم
مانی محیا
20 آذر 91 9:53
موفق باشی گلم درس خیلی خوبه گفتی 6 ماه مونده جا خوردم. گفتم بارداری و م تازه خبردار شدم


هههههههه نه مانی محیا چه خبرهههههه
مامان فندق جون
20 آذر 91 12:50
فاطمه ناز بانوی مامان به دنیا اومده

عکساشو گذاشتم تو وبلاگش بیا ببین و نظر هم یادت نره




با کمال میییییییییل اودم دیدممممم عجب ماهی هم هست
وانیا باستان پور
20 آذر 91 18:55
عزیزم به دیدنم بیا لینکم کن


چشششششششششششم عزیزممممممم
مامان ساجده
20 آذر 91 21:19
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم

باشه گلم رای دادم
مامان ریحان عسلی
21 آذر 91 0:42
سلام
ایشالا که همیشه موفق باشی به قول شما این نیز بگذرد
تلگراف داری


بله عزیزم میگذره ممنونم
نگاری
21 آذر 91 4:03
سﻻم خانومی چطور مطوری؟
این دفعه بی حوصله اپ کردیا
بی معرفتم شدی کم سر می زنی کم اپ می کنی.
امیدوارم تو همسری نتونید راحت از پس امتحاناتون بر بیاین
منم دوران دوستیم خیلی به گردش گزشت ولی کاره و زندگی دیگه از این وقتها کمتر پیش می یاد.


نگاری فدات شم آره سرم کمی شلوغه ولی من که همیشه بهت می زنم. ممنونم
سارا مامان آرام
21 آذر 91 10:50
انشاءالله که موفق بشی دوستم

منتظر عکس اسباب بازی ها هستیم


مرسی چشم
سمانه مامان پارسا جون
21 آذر 91 11:10
سلام گلم خوبی؟
ایشاا... موفق میشی عزیزم
چشم حتما دعا میکنیم


مرسی سمانه جون خوبم به لطف شما مرسی که دعا می کنی
رضوان
21 آذر 91 11:15
ان شاا.. موفق میشی گلم.سعی خودتو بکن باقیش و به خدا بسپار


توکل به خدا رضوان جان
شیما(دختر شهریور)
21 آذر 91 12:43
سلام دوستمممم
چه قدر قشنگ با نی نی صحبت میکنی عزیزم
ایشالاااااااااااااااااااااا این 6 ماه باقی مونده رو خیلی خیلی خوب درس میخونی و شهریور سال اینده خبرهای خیلی خوشی برامون میزاری گلمممم
راستی دیروز ممنونم سر زدی خیلی حالم بود
امروز فهمیدم چم شده بود پری شدممممم
خیلی خانومی دوستمممم
کلی دوست دارم
برات بهترین ها رو ارزو دارم


سلام شیما دختر داشتی نگرانم میکردی ها خوب پس دیگه شنگول باش فدات .خیلی به من لطف داری گلم

الهام مامان رامیلا
22 آذر 91 0:59
سلام عزیزم خوبی خوشی انشالله که همیشه شاد باشی و اون راهی که گفته دراز و 6 ماهه به خوبی به پایان میرسه
مرسی عزیزم که به یاد مایی بخدا شرمنده دیر به دیر بهت سر میزنم دیگه با وجود رامیلا نت اومدنم یه خورده سخت شده بازم بهترینهار و برات اروز دارممممممممم


خواهشی کنم گلم دشمنت شرمنده ممنونم گلم
مامان ترنم کوچولو
22 آذر 91 7:20
انشالله میتونی خوب خوب درستو بخونی و به نتیجه دلخواهت برسی.عشقتون مستدام


خیلی ممنونم عزیزم
معصومه
24 آذر 91 12:44
سلام.خوبی عزیزم؟انشاالله که موفق میشی. لطفا ادرسا رو بزار.منم علاقه مند شدم...
سیب سرخ کوچولو
29 آذر 91 19:39
دوس جونی.برا کنکور میخونی؟؟؟؟خیلی خوشحالم که اینقدر هدفمند و مصممی.منم امسال با اینکه دانشجو هستم داشتم برا کنکور میخوندم که این سیب کوچولو اومد و دیگه من از درسخوندن افتادم.حتی واحد گرفتم اما پاس نکردم و نخوندم.از خدا میخوام که تو این مسیر شما و همسری محترم رو کمک کنه و چون خودتون هم مصممید حتما موفق میشید دوس جونم


آره گلم یه بار لیسانس گرفتم دوباره می خونم اگه خدا بخواد قبول شم تو هم موفق باشی عسیسممم