زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

تولدبابایی

1391/6/31 15:01
نویسنده : مامان و بابا
823 بازدید
اشتراک گذاری

اول مهر تولد بابا حمیده و من دیروز 5 شنبه با حضور خانواذه خاله مهدیه و مامان جمیل و صنم براش جشن گرفتم خیلی خیلی خوش گذشت مامان جونی هم عکس گرفتیم هم شادی کردیم این اولین مهمونی رسمی تو خونه نقلی خوشکل مون بود .

من که عاشق خونمون هستم نمی دونی چقدر خوشکله من و بابا تو خونمون به ارامکش میرسیم امید وارم با وجود تو خانوادمون گرم تر بشه نازنین من.

راستی مامان جونم مامان جمیل هم از شمال آمده خونمون 2 روز پیش ما بود خیلی خوش گذشت . عکس ها تفلد بابا رو هم می زارم تو وبت . فعلا بایییییییییییییی

پسندها (1)

نظرات (3)

سمانه مامان پارسا جون
4 مهر 91 16:58
تولد همسرت مبارک عزیزم
آجی مهدیه
5 مهر 91 20:06
تولد شوشو موباررررررررررررررررررررک عزیزم کوجایی کم پیدای دخملی؟؟؟ دلم برات تنگولیده بودا راستی یه عکس از این خونه نقلی خومشلتون بزار منم یاد بگیرم برا خونم آخه اگه خدا بخواد منم میخوام عروس بشم
مامان آناهل
9 مهر 91 1:36
تولدت مبارک خوشبخت ترین مرد دنیا