زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

وامروز و امشب من عاشق ترم ....

1391/7/6 23:09
نویسنده : مامان و بابا
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

من فدات بشم که مهربونی تواین عکست موج میزنهههههههههههههههه

امروز یه روز معمولیه ...

 

امروز نه سالگرد آشنائی ماست و نه نامزدی ،نه عقد و نه ازدواج ...

امروز یه روز معمولیه ...

امروز بدون هیچ مناسبتی میخوام از تو بگم !ازتو بهترینم !

امروز مثل خیلی از روزای دیگه من عاشق ترم ... امروز قلبم از همیشه بیشتر می طپه برات و از عطر تنت سرمستم !

بی تو من یه قاب خالیم !

همیشه از عادی شدن و روزمره شدن می ترسیدم !البته بیشتر از خودم با اون روحیه تنوع طلبی که از خودم سراغ دارم !

می ترسیدم که مثل خیلی های دیگه برای هم عادی بشیم !

ولی هرروز عاشق و عاشق تر شدیم !

ازت می پرسم من کی مثل تو میشم ؟!

بامهربونی که همیشه تو نگات موج میزنه میگی تو که بهتری

و من میگم ولی تو منطقی تر ...

چقدر خوشبختم که تورو دارم

امروز یه روز معمولیه ...

ولی من پرم از تو ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عسل و آریا
6 مهر 91 23:08
سلام گلمممممممممممممممممممم ولادت امام رضاع مبارک بر خودت و همسرت راستی این عکس اسپرت هاتو هنوز نگذاشتی
مامان عسل و آریا
6 مهر 91 23:19
یک دنیا ممنونم گلممممم.بوووووووووس
مامان گیلاس
7 مهر 91 7:09
سلام انشالله که عشقتون به هم هر روز بیشتر بشه تولد بابایی هم مبارک
مامان آناهل
9 مهر 91 1:37
همیشه پاینده باشید. عاشقانه هاتون مستدام.


ممنونم زهره جونم
سمانه مامان پارسا جون
10 مهر 91 13:27
آفرین آدینه جون


مامی مائده
14 مهر 91 22:37
وای چه عشقولانه خوش به حال همسرتتتت