زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

تقدیم به همسر عزیزم که عاشقانه دوستش دارم

1391/6/28 12:32
نویسنده : مامان و بابا
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

متنت را بارها و بارها خواندم شاید تنها چیزی که میتونستم بهت بگم شرمندگی هست که نمی تونم  اونجوری که باید بهت برسم .

میدونم سختته ،میدونم کارت هم سخته ،ولی یکمی تحمل کن یادت باشه هیچ چیز با ارزشی به راحتی بدست  نمیاد. باید کار کرد ،باید زندگی کرد و باید در برابر هر سختی خدا رو شکر کرد.

عزیزم خودت میدونی چقدر دارم تلاش میکنم که برات آسایش و راحتی بیارم و میدونی به خاطر این شب و روز کار میکنم پس یه کم تحمل کن .

بهت قول دادم زندگیمون اونجوری  که دوست داری  بشه .راستی به چیزایی که الان داری فکر کردی؟ تا ٤ ماه پیش خدا این قدربهت داده بود ؟ پس شاکر باش و تلاشتو زیاد کن.

قربانت حمید رضا

فردا ١٧ بهمن ماه ٥ ماهه که از روز عقدمون می گذره. پیاپیش این عید جدید رو بهت تبریک میگم.

بابایی خدا به دادت برسه از دست این مامانت خلاصه پدرمونو درمیاره مواظب خودت باش به حرفش گوش نکن که زود بخوایی بیای همونجا بمون برام ایمیل بزن به خدا جون هم سلام برسون بگو خیلی دوسش دارم مواظب داداشت هم باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:47
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .
مامان سارا
17 بهمن 90 9:16
مرسي عزيزم كه به سارا سر زدي. ماه گرد ازدواجتون هم تبريك مي گم. هميشه شاد و سلامت باشين و هميشه كنار هم خوشبخت خوشبخت.
مامان ماهان
17 بهمن 90 17:23
ماهگرد ازدواجتون مبارکه به به چه همسر خوبی خدا حفظش کنه و الهی همیشه کنار هم خوش و خرم باشین
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
19 بهمن 90 0:03
چه بابایی با احساسی.تبریک میگم مامانی. امان از این بابایی.دوتا ؟؟؟حتما یکیش هم داداشیه
دخترم عشق من
19 بهمن 90 8:24
ماهگرد ازدواجتون مبارک . همسرتون خیلی خوب نوشته بودن . واقعیت زندگی همینه. ایشالله خوشبخت باشید
نسیم
20 بهمن 90 15:19
عزیزدلم عاشقانه هایتان مستدام باشه ... بهترینهارو برایتان آرزو دارم ...
سمانه مامان پارسا جون
21 بهمن 90 1:41
به به مبارکتون باشه چقدر عاشقانه و با احساس همیشه عاشق بمونید
سلام
21 بهمن 90 16:22
امیدوارم همیشه اینطور عاشقانه همسرت رو دوست داشته باشی .. ما هم اول ازدواجمون همین اشتیاق رو داشتیم اما الان بعد گذشت 6 سال خبری از این جمله های عاشقانه نیست پس قدرشو بدونین و لذت ببرین و تمام سعیتون رو بکنین که مثل امروز زیبا و عاشق باشین