زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

بیا باهم بحرفیم

1391/7/9 13:13
نویسنده : مامان و بابا
799 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

photo0568_001.jpg

 

سلام عزیزم این پسره بانمکه کیه!!!!!!نمیشناسی؟؟

 اسمش امیر رضاست پسر عموی شما ببین چقدر بزرگ شده فکر کنم آذر ما ه 1 سالش میشه خیلی بامزه است و من شنیدم تازگی ها خیلی شیطون شده

راستی عمه فاطی هم حامله است و اسفند ماه 1 دختر به دنیا میاره وقتی فهمیدم  بچه اش دختره خوشحال شدم من دختر بچه دوست دارم  به عمه ات گفته بودم بهش میاد دختر داشته باشه ولیییییییییییی

همه بهم میگن تو پسر میاریییییییییییی دیشب  از بابا پرسیدم بهم میاد چی داشته باشم پسر یا دختر گفت پسررررررررررررر بعدش گفتم تو چی دوست داری؟؟؟ گفت هیچ فرقی نمیکنه می خوام سالم باشه ولی من با کمال شجاعت بهت بگم مادر جون گفتم که من پسر بچه دوست ندارمممممممممممممم و دختر می خواااااااااااااااام حالا تو چی هستییییییییییییییییییییییی؟؟

فکر می کنی  اگه پسر مامان بشیییییییییییی من از حرفم پشیمون میشممممممممممممم؟؟؟

شما چی فکر میکنن دوست جونا؟ پشیمون میشمممممممممممممم؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

sara
9 مهر 91 15:47
salam man doste jadidam ag e ghable basham man nemidonam ke shoma che hasy khahi dasht ag epesar beshe valy age khily dost dary dokhtar dashty bashi bazma delet ye dokhtar mikhad man eteghad daram be halatey ye zane hamle be modele shekam in chiza hala nemidonam shoma halatet chetorye inshal on chizi beshe ke dost dary valy man pesar kahstam va hamsh migoftam pesare va pesar shod
مامان ترنم کوچولو
9 مهر 91 16:21
میشه منو تو نی نی گپ اد کنی؟


چشم عزیز
زهره مامان آریان
9 مهر 91 22:39
شک نکن که پشیمون میشی. چه پسر چه دختر هر کدوم شیرینی خودشونو دارن. من و شوهرم هم همیشه دختر دوست داشتیم اما حالا پسرمو با 1000تا دختر هم عوض نمی کنم.بچه هرچی که باشه بی نهایت عزیزه.
مهدیس
12 مهر 91 18:54
عزیزممممممممممم چقدر بامزه نوشتیییییی....ههههه منم عاشق دخترممممم ولی از حالا همش فکر میکنم چون دختر دوست دارم پسر دار میشم واسه همین دارم خودمو اماده میکنم واسه پسر داشتن ههههههه ولی مطمئنا چه پسر بشه چه دخمل تو عشق مادریت تفکیک قائل نمیشه عزیزمممممممممممممممممم ..بوووووووووووووس
زینب (مامان امیر عباس)
12 مهر 91 19:50
سلام ...یه عمر آرزوت بوده بچت دختر باشه یا پسر .. باردار که میشی همش دوست داری بچت اونی باشه که تو ذهنت ساختی ... اما وقتی میری سونو و بهت میگه بچت چیه همه چی و فراموش میکنی... فراموش میکنی پسر دوست داشتی یا دختر ... جالا عاشق اونی میشی که تو شکمته .... انشالله خدا یه نی نی سالم تو شکمت بذاره که از داشتنش لدت بزاری
مامی مائده
14 مهر 91 22:31
مطمئنا پشیمون میشی چون بچه هر چی باشه واسه مادر و پدرش عزیزترین میشه
باران
5 آبان 91 12:24
وقتی امد هیر چی باشه دوستش داری...