زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

مهمون داریم عزیزم

1391/7/12 18:26
نویسنده : مامان و بابا
1,695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی خوبی فندقم؟ فدات شه مامانت

جونم برات بگه که امروز بابا صبح زود رفت و دیر میاد جلسه داره عزیزم و من خوشحال بودم که برای جبران کردن دیر آمدن امشب فردا کنارم می مونه که خاله الهام زنگید گفت فردا نهار با بچه ها میاییم خونتون خوب نتیجه اش میشه اینکه فردا رو هم بابا نیست .

تا مهمون داشتن من نتایج دیگه ای هم داره که امروز به دلیل خرید و... نتونستم درس بخونم فردا هم که هیچ جمعه هم میمونه مرتب کردن خونه و با این حساب  3 روز میشه هوتوتوووووووووووو

الانم چون برا فردا غذا اماده میکردم کلا بوی سبزی گرفتممممممممممممممم. پیف پیف

راستی مامانم دیدی قالب وبلاگتو عوض کردم به اون یک قالب  خیلی وابسته بود م همون دختر کوچولویی که بالاش بود !همش فکر می کردم تویی  که داری بهم می خندی و این مدلی تصورت می کردم حالا یه نی نی شیطون دیگه از اون بالا داره چشمک میزنه شایدم خود خودتیییییییییییییی قوربونت برم عزیزم بوسسسسسسسسسسسسس یه عالمههههههههههه 

فردا اگه وقت کنم عکس های تولد بابا و عکس از خونمونو میزارم برات عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان رامیلا
13 مهر 91 15:17
سلام عزیزم خوبی چه خبرهای خوبی بوده من نبودم خیلی خوشحالم انشالله که همیشه موفق باشی عزیزم دوست دارم
مامی مائده
14 مهر 91 22:29
این نی نی کوچولو رو زودتر به این دنیا بیارین دیگههههه
مامان صدف
17 مهر 91 13:25
قالب نو مبارک.