زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

امدم با گلم حرف بزم

1391/7/18 18:45
نویسنده : مامان و بابا
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر دورت بگرده

فرشته خوشکل مننننننننننننننن

شدیدا افتادم تو خط درس الان دقیقا 12 روزه از خونه بیرون نرفتم و درس می خونم از صبح تا شب مشغولم تنها تفریحم این هست که وقت های استراحت سری به نی نی سایت بزنم و با دوست جون ها حرف بزنم بابا حمیدم که از صبح میره و تا شب تنهام گاهی احساس  میکنم مخم داره سوت میکشه ولی دوباره به خودم انگیزه میدم که تو میتونی تو باید موفق بشی و حالم خوب میشه .فکر کنم کمی هم وزن اضافه کردم چون تو این مواقع غذا خوردن خیلی حال میده.

بد نیست بدونی که یکی از اگیزه های من برای درس خوندن و پزشک شدن تو هستی گل مامان چون دلم می خواد اطلاعات پزشکیم زیاد باشه و تحصیلکرده باشم درست تا الانشم بیکار نبودم ولی دلم می خواد رشته مورد علاقه ام رو تجربه کنم .یه چیز دیگه هم که دلم می خواد اینه که دانشگاه گیلان قبول بشم و بعد از قبول شدنم تو رو به دنیا بیارم یعنی تا زمانی که رشت هستم و مادرم کنارمه تو به دنیا بیای تا درس خوندن من به تو لطمه نزنه. فرشته مهربون مامان برامن خیلی دعا کن می خوام هر جور شده امسال نتیجه بگیرم این جوری می تونم برای داشتن تو راحت تر برنامه ریزی کنم ممکن درس خوندن من باعث بشه مدتی از بابا حمید دور باشم ولی برای رسیدن به تو و چیز های بزرگ هر سختی رو من و بابا تحمل میکنیم .

راستی بابا یی رو فراموش نکنی ها دعا کن خدا همیشه پشت و پناهش باشه .

مامانو ببوسسسسسس

عاشق جفت تونممممممممممممم دوست دارمممممممممممممم عاشقتم مامان این تویی داری به مامان می خندییییییییییی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
18 مهر 91 21:58
عزیزم ان شالله که به همه ی آرزوهای قشنگت می رسی در بهترین روزهای نزدیک زندگی
شیما(دختر شهریور)
19 مهر 91 13:22
ایشالا عزیزم امسال کنکور قبول میشی عزیزم همون جایی که دوست داری گلمممم منم برات دعا میکنم