زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

تصمیم من

1391/7/21 17:10
نویسنده : مامان و بابا
869 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

مامان جون سلام خوبی؟؟ امدم یه خبر بهت بدم

راستش یهو به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم عملیش کنم .

می خوام این دفعه هر لباس و یا هرچیز خوشکلی دیدم برات بخرم هرچی خربدم عکسشم برات میزارم .همشونو تو یه کیف خوشکل قرمز که دارم جمع می کنم و تا  آمدنت حفظش می کنم نمی دونم شاید به بابا هم نشون ندم البته من حرف تو دلم نمی مونه سریع لو میدم . پس از این به بعد منتظر باش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان صدف
24 مهر 91 14:12
پس سعی کن اسپرت بگیری که تحت هر دو حالت (پسر یا دختر) بتونی تنش کنی.
مامان علی
27 مهر 91 21:55
چه لباس خوشملیییی. ان شالله. پس از الان پولاتو پس انداز کن و تا می تونی واسه خودت لباس بخر چون بچه که اومد دیگه خوابش رو باید ببینی بعدا میام ازت می پرسم حالتو
مامی مائده
4 آبان 91 16:55
اخ جون من که عاشق دیدن عکسم مخصوصا اگه مربوط به نی نی باشه
مامان آینده (آرزو)*
5 آبان 91 21:38
بازم سلامممممم برای پست اولت نتوستم نظر بزارم ... ولی خیلی خوشگله انشاا... به زودی میاد و پاش میکنی .منم براش خریدمممممم ....براش پتو هم بافتممممممم منتظرم که هر چه زودتر بیاد ... تصمیم خوبی گرفتی ...عزیزمممممم
مامان علی مرتضی
10 آبان 91 15:00
سلام خاله ب ما دیگه سر نمیزنم عروسیت مبارک ی نی نی بیار تا باهاش بازی کنم دیگه
دوست
19 آبان 91 17:12
این رمزش مخصوص خودتون هست یا ما هم می تونیم بازش کنیم من که نتونستم.


دوستم مطلب کمی خصوصی هست گلم شرمنده