زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

روز های خوب زندگی

1391/7/23 15:11
نویسنده : مامان و بابا
980 بازدید
اشتراک گذاری

حمید عزیزم بالاخره روز های خوب زندگیمون که مدت ها انتظارش رو کشیدم رسید . من الان در اوج آرامش هستم . هر روز ساعت هایی روکه کنارم  نیستی با درس خوندن سپری می کنم محصل. و منتظر میشم تا برگردی نمی دونی وقتی زنگ در صدا می خوره چقدر خوشحال میشم بدون اینکه دست خودم باشه می خندمقلب و پشت در قائم میشم تا برسی بالا.

همون چایی که باهم می خوریم برام خیلی لذت بخشه مو بیشتر از این خوشحالم که زندگی همون جوری که فکر می کردم ساده تر از اونیه که همه برام توصیفش می کردند درسته که 6 ماه گذشته رو هم باهم زیر یک سقف بودیم ولی الان زندگیمون کامل تر شده و وابستگی من به تو بیشتر الان دیگه تصور اینکه یک روز هم کنارم نباشی برام محاله.شب که وقت خواب میشه من دلم میگیره چون می دونم چیز زیادی نمونده که صبح بشه و من دوباره تنها بشممممممممم و محال هر روز موقع رفتن ازت نخوام که عصر رو زود برگردی  .لبخند

 بهترین من خیلی دوست دارم و از تک تک ثانیه های زندگیمون لذت می برم  امید وارم خدا هیچ وقت این خوشبختی رو ازم نگیره .

دیشب اسپاگتی مرغ و قارچ پختم و تو هم خوشت امددددددددددد منم دوسش داشتم اینم عکسش .

(فکر کنم همین روز ها این گوشی رو ازم بگیری چون دوست نداری از هرچیزی عکس بندازم و بزارمش اینجا ولی این قدر همه چیز برام ارزش منده که دوست دارم لحظه به لحظه شو ثبت کنم)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دخترم عشق من
24 مهر 91 10:26
خوشحالم که شاد و ارومی . معنای زندگی همین ارامشه . امیدوارم همیشه اروم شاد و تندرست باشی عزیزدلم
مامان صدف
24 مهر 91 14:10
چه رماتیـــــــــــــــــــــــــــــک و چه خوشـــــــــــــــمزززه میخوااااااااااااام
سارا
26 مهر 91 13:46
♥ مامان آینده ♥
27 مهر 91 19:47
سلام به مامانی مهربون...!!! خوبی؟! عزیزم با اومدنت خیلی خوشحالم کردی.... ممنونم که به خونه من و نی نی ام اومدی به به چه خوب...!پس شما هم شهریور ازدواج کردید...!! مبارک باشه و انشالله خوشبخت و عاقبت به خیر باشید.... منم شما رو لینک میکنم عزیزم.... امیدوارم دوست خوبی برات باشم...
♥ مامان آینده ♥
27 مهر 91 19:48
خانومی میتونم رمز نوشته هاتو داشته باشم؟ راستی همین الان آپ جدید گذاشتم خوشحال میشم بیای
مامان علی
27 مهر 91 21:52
ای کدبانو ای زن ای همسر
مامان علی
27 مهر 91 21:53
امیدوارم همیشه در اوج باشی آرام و مطمئن
مامی مائده
4 آبان 91 16:53
امیدوارم همیشه همینطور شاد و خوشبخت باشین
مامان یکتا
7 آبان 91 10:11
انشاالله همیشه شاد باشی در کنار هم خوشبخت زندگی کنی خیلی خوشحال شدم از خواندن این پست زیبایت