زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

چه زمانی برای بچه دار شدن مناسبه؟

1391/8/14 13:07
نویسنده : مامان و بابا
2,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمممممم چطوری؟ اون بالا بالاها چه خبره؟؟ دماغت چاقه مانی جوووون؟؟؟

راستش خبر خاصی نیست فقط امدم کمی بحرفم .نی نی ناز من می دونستم که بچه فهمیده ای دارم که یهو دست مامان و باباشو نمیزاره تو پوست گردووووووووووو  البته اگر هم میومدی چشم و دلمونو روشن می کردی.

 فقط کمی .،نــــــــــــــــــه بیشتر از کمی جا می خوردیم .

چون من حالا حالا ها برای امدنت نقشه دارممممممم ولی شوخی با مزه ای بود نازنینم .تاثیر خوبی رو من داشت وقتی همه شک کردند که ممکنه بار دار باشم  اولش ترسیدم ولی بعدش دیدم دلیلی برای ترسیدن نیست چون همیشه احساس می کنم دست مهربونی تو زندگیمونه همه زندگیمونو مدیریت و هدایت می کنه  همه چیزوسپردم به خودشششششششش.

 حس دیگه ای که داشتم این بود که ، دیگه برام مهم نبود چی باشی پسر یا دختر و فهمیدم اشتباه بزرگیدر این مورد میکردم نی نی نیه دیگه چه فرقی مکینه؟؟؟ هاااااااا

 حالا که فکر می کنم انگار خیلی دلم می خواست تو روداشته با شم .

خیلللللـــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــ عزیزم نمی دونم چرا؟؟؟ یهو این جوری شدم .حالا هم همین حس رو دارمممممممممممممممممم .

 خوب آخه هرچی فکر می کنم وجود تو نمی تونه مانع پیشرفت یا هر نوع خواسته دیگر من و بابات بشه شایدم برعکس ممکنه  باعث پیشرفت و ارامش مونم بشه .

از بابا خواستم به بودنت فکر کنیم ولی اون همچنان موافق نیست میگه سال بعد، خوب بدم نمیگه تو این مدت کمی امادگی کسب می کنیم.

ولی گاهی اوقات این ترس میاد تو دلم که نکنه هیچ وقت تو رو نداشته باشممممممممممم.نکنه من و بابا رو تنها بزاری ؟؟؟؟

خلاصه تو وروجک هنوز نیومده شدی بخشی از فکر و خیالات من.

حتما خودتم فهمیدی دیگه با این همه فکر و خیالی که من داشتم تمرکزی نمونده بود تا درس بخونم البته دست و پا شکسته خوندم ولی لاین هفته بیشتر تلاش می کنم.

دیگه برات بگم عزیزم دوستم مایا نی نی شو تو 8 هفتگی از دست داد و کلی بی تابی میکرد منم از ناراحتی اون ناراحت بودم ولی خوب انشاالله بزودی نی نی دیگه ای میاد تو دلش.

امروز با با با رفتیم بازار تهران خیلی شلوغ بود ، خیلی. من یه مانتو بافت خوشکل خریدم خیلی بهم میاد انتخاب بابا بود .بعدشم اومدیم خونه و نهار خوردیم و استراحت کردیم .شنبه هم که عید هست گلم دو روز تعطیلات در پیش داریم ولی ما نرفتیم شمال موندیم خونه که درس بخونیم .

عید غدیر رو به دوستای گلم  تبریک می گم امید وارم همه خوش باشند و بهشون خوش بگذرههههههه.

راستی دوستان یک سوال شما فکر میکنید بهترین زمان برای بچه دار شدن کی باشه؟ شما چه امکاناتی برای نی نی که می خواد بیادفراهم می کنید؟؟ دوست دارم نظرتونو بدونم پس هرکی می خونه برام بنویسه باشه؟؟؟.....

فقط مواظب خودت باش واقعا دوست دارم و می خوام فدات شمممممممممممممممم

حالا در ادامه تشریف ببرید عکس های بچگی منو ببینیدددددددددددد

کیفیت پایینشو دیگه ببخشید خوب عکس ها مال 26 سال پیشهههههههههه تازه با موبایل از روش عکس گرفتم فقط برای یادگاریییییییییی

 

 

 

 

 

این عکس نمی دونم دقیقا چند وقت بود ولی خودم دوسش دارم

 

photo0684.jpg

 

اینم عکس دندون فشونمه که عاشقشممممممممم

photo0695.jpg

 

اینجا ده ماهمه... عجب چشمایی داشتم من چه ترسناااااااااااک

photo0680.jpg

اینم عکس کلاس دومم اگه منو پیدا کردین؟؟

 

 

photo0679.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

حمیده جون
11 آبان 91 20:55
عیدتون مبارک
مامان عسل و آریا
12 آبان 91 9:51
من منظرم شش ماه بعد از عروسیه البته اگه همه چیز حل شده باشه و مشکلی وجود نداشته باشه.شاید من و شوشو یک کم هولیم


وای فدات شمممممم عشق نی نی
مامان عسل و آریا
12 آبان 91 9:52
ببخشید اشتباه شده میخواستم بنویسم من به نظرم
الهام مامان رامیلا
12 آبان 91 10:44
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود بخدا دیگه همه وقتم با رامیلا هستم کمتر می یام نت ببخشید مرسی که به یاد مایی دوست خوبم انشالله که به زودی شما هم یه نی نی می یاد اون موقع می فهمی که من چی میگفتم دوست دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


منم دوست دارم فدااااااااات
زيبا
12 آبان 91 13:37
به نظر من نميشه يه زمان كلي رو گفت مثلا 1 سال يا ... بستگي به شرايط مامان و بابا داره خصوصا مامان هر وقت فكر كردي بچه با اومدنش برنامه هاتو بهم نميزنه و كاملا تو زندگي جا افتادي چون بچه تا يكي دو سال واقعا دست و پاتو ميبنده و خونه نشينت ميكنه البته خيلي شيرينه خصوصا 5 و 6 ماهگي به بعد
نگاری
12 آبان 91 17:52
سلام اگه مثل من یهو نی نی دار شی می فهمی که سخت می گرفتی و تونستی زود تر ها هم نی نی دار شی
مامان امیرناز
12 آبان 91 21:24
سلام عزیزم مرسی بابت همدردیت عزیزم یه وقتی باید باشه که واقعا اماده باشی که تمام ریتم زندگیت عوض شه و خیلی از برنامه هاتو بتونی بذاری کنار بچه و کاراش قابل پیش بینی نیست
نگاری
13 آبان 91 12:41
هر وقت خواستی بگو یه پست مخصوص خودت بذارم چیزی زیادی در موردش ننوشتم چون
مامان یکتا
14 آبان 91 11:04
سلام عزیزم خوبی مانتو نو مبارک دوم اینکه خودت باید بدونی که کی موقعیتش هست مثلا چون یکتا تنها بود مجبور شدم یک فکر بکنم دوستت دارم دوست گلم


منم دوست دارم خانووووووووم
نگاری
14 آبان 91 14:52
چشم عزیزم
امشب وبلاگم رو آپ می کنم


چه خوب
مامان عسل و آریا
14 آبان 91 19:00
آقا قبول نیست ما نمیتونیم از روی عکس آخری شما رو پیدا کنیم خودت بگو گلم
حالا واس اینکه یک چیزی گفته باشم بنظرم شما اون مقنعه سفید ردیف اولی هستی که یک گل سرخ هم روی مقنعشه


قورونت برم منردیف دوم گوشه سمت چپ ایستادم
مامان پریسا
15 آبان 91 3:20
سلام مامانی ایشالله هر تصمیمی میگیری به سلامتی باشه و به زودی یه نی نی ناز بیاد تو بغلت.


راستش اسم وبلاگتون خیلی برام اشناست.
خیلی هم قشنگ مینویسید.چه خوب شد که به وب دخملی تشریف اوردید.اگر اجازه بدید لینکتون میکنم


ممنونم عزیز دلم لطف داری
مامان صدف
15 آبان 91 9:08
وقتی گفتی هوس نون بربری کردم، راستش منم به شک افتادم که نکنه خبریه.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به نظر من اونی که پایین نشسته، وسطیه مقنعه مشکیه شمایید. همونی که یه چیز صورتی تو دستشه. امیدوارم درست گفته باشم.


مامی صدف ولی نون تو دس صدف خیلی خوشمزه بوداااااااا
اشتب حدس زدی گلم من ردیف دوم گوشه سمت چپ وایسادم
آجي مهديه
15 آبان 91 13:05
اوووووووووووووووووووووووووووووووووف ببين چه خبره من از معركه عقب موندم

دُخي تو كي اين پُستا رو گذاشتي؟؟؟؟
اصن من كجا بودم؟؟؟؟؟


از این دفعه زود زود بیا پیشمممم
آجي مهديه
15 آبان 91 13:06
هااااااااااااااااااااااااااا يادم اومد وقتي وبتو باز ميكردم يه صفحه سياه ميومد روش نه ميشد بخونمش نه ميشد نظر بدم
آجي مهديه
15 آبان 91 13:07
چشش نزنم امروز خوبه

بابا موباركه خريداي ني ني گولو


منونم عزیز دلمممممممم
آجي مهديه
15 آبان 91 13:07
شيطون سليقه ي تو ئه يا شوشو؟؟؟؟


سلیقه شوشو هست گلم
سارا
15 آبان 91 14:42
عزیز دلم درسته که همه دوست دارن یه وقتی بچه دار بشن که از هر لحاظ آماده باشن اما این رو هم در نظر بگیر که هیچی دست ما نیست و اگه خدا نخواد همه برنامه هامون به هم میخوره مثل من


توکلمون به خداست ساراجوننم
شیما(دختر شهریور)
15 آبان 91 14:44
ای جونمممممممممممممم عزیزم
چه قدر بامزه بودی عزیزمممممممممم
این عسکا حیفه با موبایل عکس انداختی
برو اسکنشون کن گلم



مرسی شیما جونم تو همیشه بهم لطف داری . چششممممممم
مامان علی خوشتیپ
15 آبان 91 15:42
آخییییییی بچگیاتم تپلی بودی و ناز.فکر کنم اون مقنعه سفیده که خودشم سفیده شما باشین
به نظر من باید وقتی بچه دار بشی که از نظر روحی کاملا آمادگیشو داشته باشی.یعنی حس کنی واقعا باید یه بچه تو بغلت باشه نه به خار حرف مردم بچه بیاری...ولی عرفشم بخوام بگم از یک سال بعد از ازدواج خوبه ولی بیشتر از 3 سال هم نشه...
ایشاالله یه روزی عکسای نی نی تو اینجا بذار

مرسی سارای عزیزممممم . من همیه تپل بودممممممم ههه ههههه

نگاری
15 آبان 91 16:48
سلام عزیزم
پاشو بیا ببین جنسیت نی نی چیه؟
خودمم امروز فهمیدم


اوخییییییی چه خووووووووب
الهام مامان رامیلا
17 آبان 91 0:01
***
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*تقدیم به تو
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*تقدیم به شما
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆



ممونم الهام گلییییییییییی

سمانه مامان پارسا جون
17 آبان 91 17:18
آدینه جون خوبی عزیزم
ادامه مطلبت رو نتونستم ببینم عزیزم نمیدونم چرا
به نظر من هر موقع که فکر کردی یه چیزی توی زندگیت کم داری با هیچ چیزی نتونستی پرش کنی بدون اون جای خالی جای یه کوچولو هستش .حالا اگر موقعیتش داشته باشی زمانش دیگه فرقی نمیکنه
بازم همه جیز دست خداست
هرموقع اون به خواد همون میشه

نمی دونم چرا نتونستی ببینی سمانه جونم. مرسی از راهنماییت بوووووس

مامان پریسا
17 آبان 91 20:19
خاله تولد دخملمه


فداش شم الان میااااااااااام بازم جا موندمممم
مامان آناهل
18 آبان 91 1:09
هوراااااااااااااا نی نی
میگن زن و شوهر نباید به خاطر سرپوش گذاشتن روی مشکلات خودشون بچه دار بشن . یعنی بچه دار بشیم تا مشکلات زناشویی مون حل بشه . اما شما که خدا رو شکر مشکلی ندارید پس هر وقت دوست داشتید


سلام زهره جون خیلی کم پیدا بودی خوشحالم که دوباره امدی پیشمون
مامان ترنم کوچولو
22 آبان 91 14:15
اگه تمام شرایط جوره چرا که نه؟الان که من دارمش میگم کاش زودتر میومد .واقعا هر چی سنت کمتر باشه حوصله بیشتری داری برا باهاش بودن ولی به شرط اینکه خودت خواسته باشیش و به عنوان مانع نبینیشانشالله هر چی صلاحته همون بشه


ممنونم عزیزم چه خوب کردی امدی دلم برات تنگ شده بود
مامان ماهان
23 آبان 91 14:52
سلام.ای جونم چه پیش بند خوشکلی.مبارکش باش.ایشلله به سلامتی ازش استفاده کنه.
عکسای بچگی و چند سال قبل شما و آقاتون هم قشنگ بودن(کجایی جوونی که... .)
برای نی نی هم بستگی به شرایط روحی خودتون داره.اعتقاد من اینه که بذار سال اول بگذره.


چشم ما هم تصمیم گرفتیم بعد از یکسال بچه دار بشیم
مامی مائده
25 آبان 91 16:04
به نظر من بهترین زمان رو خود زن و مرد میتونن انتخاب کنن. زمانی که هم از نظر مالی هم از نظر روحی و روانی امادگی پذیرفتن یه کودک رو به جمع دو نفرشون داشته باشن و بتونن با تمام مشکلاتش کنار بیان و مهمترین چیزی که باید از داشتنش مطمئن باشن یه اعصاب راحته اینو جدی میگم چون ادمایی که اعصاب ندارن اصلا نمیتونن یه بچه رو تحمل کنن و اون بچه تو شرایط بدی بزرگ میشه . در کل موفق باشی دوست گلم

ممونم مائده جونم مرسی از راهنمایی هات راستش شوهر من خیلی بچه دوست داره فوق العاده هم مهربون اصلا بچه میبینه دلش ظعف میره فکر نکنم از اون بابت مشکلی باشه منم که....

مامان آرین
26 آبان 91 20:43
سلام عزیزم.لطف میکنی به ماسر میزنی.آدرس وبت رو نداشتم امروز اتفاقی اول وبلاگ های بروز شده دیدم خوشحال شدم.منم شمارو با اجازه لینک میکنم


خوش آمدین عزیزم خوشحالم کردین
مامان علی مرتضی
30 آذر 91 0:09
سلام دوست عزیز خوبین؟ب نظره من یکسالو نیم تا دوسال بعد عروسی زمان خوبیه چون هم همدیگه رو بهتر شناختین هم خودتون رو واسه ی ی نی نی جدید آماده کردین اوایل ازدواج همه چیز خوبه وکم کم آدم متوجه میشه ک با طرف مقابلش میتونه بسازه یا نه ،گاهی بچه واااقعا همه چیزو درست میکنه ولی کاهی خود آدما باید خودشونو درست کنن بعد فضارو برای نی نی آماده کنن البته طوری ک من از نوشته هاتون متوجه شدم خوشبختانه رابططون با شوهرتون خوبه وانشالله درستون ک تموم شد نی نی هم میاد البته مهم درس خوندن شماست وگرنه شوهرتون میتونه تا هر مقطعی ک میخواد درس بخونه من دانشگاهو ب خاطره وظیفه ی مادریم گذاشتم کنار تا بعد ولی شوهرم داره واسه ارشد میخونه ومن مشوق اصلی ایشون هستم و نی نی ما دوسال بعد ازدواجمون ب دنیا اومد موفق باشید

ممنونم که نظرتو گفتی عزیزم موافقم گلم مادر وظایفش با پدر خیلی مبفاوته باید یه برنامه ریزی درست داشته باشیم

مامان علی مرتضی
30 آذر 91 0:11
البته بهتر از هرکسی خودتون بهتر میدونید زمانش کی هست


ممنونم