زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

دومین شب یلدای ما

1391/10/1 21:05
نویسنده : مامان و بابا
2,351 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا به همه دوستان عزیزم مبارک باشه انشالله بهترین شبو تجربه کرده باشند

 

سلامممممممممم عقشششششششششش ماماننننننن چه طوریییییی؟؟

مامانی امدم از شب یلدا برات بگم گلم.

دیشب شب یلدا بود  و دومین سالی بود که در ابن شب کنار بابا بودم سال گذشته اولین یلدای من و بابا بود و بابا برام انگشتر نگین سبز خریده بود که خیلی خوشکل بود و به چشم همه امده بود .امسال دیگه از کادو خبری نبودنیشخندچشمک سال گذشته مامان جمیل و مادر جون پیش ما بودن ولی امسال فقط ما بودیمو خاله مهدیه و صنم دختر خالم که تهران درس می خونه.

28 آذر تولد دایی علی بود و دیشب براش تولد برگزار کردیم. براش یه ست لباس منزل خریدیم و یک کیک رولتی و برای شام رفتیم اونجا. منم از صبح رفتم ارایشگاه و به خودم رسیدم  برای دیشب تدارک خاصی ندیدیم و یه شام ساده خوردیمو بعدش عکس انداختیم و کیک و میوه و...خوردیم منظور فقط دور هم جمع شدن بود و خوش گذروندن .

چون ما از خانواده دور هستیم این جور مواقع زیاد دست و دلمون نمیره تدارک فراهم کنیم و سفره بچینیم و جشن بگیریم ولی خوب روی هم رفته خوب بود .

مثل اینکه خانواده بابا هم دور هم جمع بودند و جای ما خالی بود انشاالله سال بعد کنارشون باشیم.

امروز هم به اتفاق خاله این ها برای نهار رفتیم بیرون جای همه خالی خوش گذشت.

 منم که امروز امتحان گاج داشتم و صبح خیلی خواب الو بودم ولی ترازم 6500 شد و برام راضی کننده بود. امروز عصرم با بابایی استراحت کردیم و من مشغول تمییز کاری شدمو بابا درس خوند .

الانم دارم وب عشقمو آپ می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان ریحان عسلی
1 دی 91 21:46
سلام
شب یلداتون مبارک ... مهم همینه که شب یلدا بهتون خوش بگذرههههههههه
خصوصی


ممنونم گلممممممممم
مامان ریحان عسلی
1 دی 91 21:47
خوش گذشته منظورمه اشتب شد خواهر




مامی مائده
2 دی 91 0:07
یلدای شما هم مبارککککککک


ممنونم مائده جونم همچنین
نگاری
2 دی 91 1:27
سلام عزیزم
یلدات مبارک فدات شم



همچنین نگاری جوووووون
مامان رامی
2 دی 91 10:45
یلدا مبارک
شاد باشی همیشه
منم از یلدامون عکس گزاشتم
سر بزن


مرسی بر شما هم مبارک چشممممممم حتماااا
سارا مامان آرام
2 دی 91 10:49
شب یلدا مبارک دوست نازنینم

امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشین


خیلی ممنونم سارا جون همچنین
مامان ریحان عسلی
2 دی 91 11:25
عزیزم رمزو برات تلگراف زدم


میسی
مامان ریحان عسلی
2 دی 91 11:27
در ضمن به جمع دوستای خوبم پیوستی


قوررررررربونتتتتتتت خوبی از شماست
رضوان مامان رادین
2 دی 91 12:34
عزیزم یلدات مبارک.
خودمونیم ها.بچه زرنگی .ترازت عالی شده


ممنونم .زیادم زرنگ نیستم رضوان جون
مانی محیا
2 دی 91 13:09
پس خوش گذشته مهم اینه که کنار اونی هستی که میخوای


آره مانی محیا راست میگی
معصومه
2 دی 91 17:54
سلام..وااااااااای چه پیر شدم من.. من سومین یلدایی بود که پیش همسری جونم بودم..با تاخیر ولی یلدای شمام مبارک به همون تازگی..


این چه حرفیه معصوم جون تازه اول جوونی خواهر
مامان یکتا
3 دی 91 8:45
یلدایت مبارک خوشحالم که بهت خوش گذشته عزیزمممممممممممم


میسی
سمانه مامان پارسا جون
3 دی 91 9:46
یلداتون با تاخیر مبارک عزیزم
همیشه خوش باشین


ممنونم سمانه جون همچنین
شیما(دختر شهریور)
3 دی 91 15:21
عزیزممممم
شب یلدات مبارک باشه گلممممم
ایشالا سال دیگه وقتی نی نی تو دلت هست و درحال درس خوندن تو دانشکده پزشکی هستی و کنار خانوادت هستی جشن شب یلدا رو بگیری گلمممممممممممم
کلی برات ارزوی خوب دارم عزیزممممم
کلی بوس


شیما جونم ممنونم که این قدر بهم لطف داری منم هرچی ارزوی خوبه برات دارم دوست دارمممممممم
♥ مامان آینده ♥
3 دی 91 19:31
سلام خانومی!!

چطوری؟!!

مرسی که اومدی گلم خیلی خوشحالم کردی




ممنونم عزیزم خواهش می کنمممممم
مامان ماهان
4 دی 91 15:35
یلداتون با تاخیر مبارکه
همیشه خوش باشین


مرسی مهربون
مامان امیرناز
4 دی 91 19:59
سلام عزیزم یلدات مبارک موفق باشی


یلدای شما هم مبارک ممنون
مامان نیایش
5 دی 91 11:08
سلام ممنونم از حضورت ایشالا که همیشه کنار هم خوب و خوش باشید و هر وقت دوست داری خدا یه کوچولوی نانازی بهت بده حالا یا کاکل زری یا ناز پری مهم اینه که سالم باشه


خیلی خیلی ممنونم مامان نیایش منم بهترین ها رو براتون ارزو می کنم
مامان ارین
5 دی 91 12:38
سلام عزیزم .اومدم یلدا رو تبریک بگم هرچند با تاخیر ......دیگه ببخشید شب یلدا اومدم هرچی ارسال کردم نشدکه نشد.امیدوارم به تمام آرزوهای سبزت برسی دوست خوبم.


خواهش می کنم عزیز دلم این چه حرفیه بووووووووووس
مامان گیسوجون
6 دی 91 17:34
سلام عزیزم خوبی ؟
امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه خوشحالم که خوشگذشته ان شاا... سال بعد سه نفری جشن بگیرید


ممنونم عزیز دلم خوشحالم کردی سر زدی
مامان عسل و آریا
6 دی 91 23:43
سلام گلم
مرسی سرزدی عزیزم
گلم ما پست هاتو بدون عکس نمیفهمیم جدا از شوخی کاش عکس میگذاشتی.بوووووووووس


سلام فدات شم آخه عکسی نداشتم بزارم
مامان کوروش
7 دی 91 0:02
عزیزم ممنون از لطفت و اینکه به ما سر زدی , از اشنایی باهات خوشحالم


خواهش می کنم منم همین طور گلم
آسمونی
7 دی 91 3:38
ایشالا همیشه خوش باشی عزیزم
از یلدا تا یلداها
ممنون که اومدی


خیلی خیلی ممنونم عزیزم
مامان کوثری
7 دی 91 15:46
سلام عزیزم ممنونم امدین به دخملم سر زدین بازم بیاین پیشمون



چشمممممم
مامان فتانه
8 دی 91 14:19
سلام شب یلداتون با تاخیر مبارک ...مامانی به وبلاگ ایلین منم سر بزنید تا با هم دوست بشیم


خوش آمدید عزیز دلم چشم حتماااا
نگاری
8 دی 91 16:05
کجایی تو دختر؟
پیدات نیست


آمدم نگاری جونم ممنونم که جویای حالی
مامان صدف
9 دی 91 12:50
امیدوارم یلدای آینده رو با نینی خشگلتون بگذرونید.


خاله با اینکه خیلی دلم می خواد ولی زودهههه