زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

لوبیای سحر امیز 6هفته ای

1392/4/1 22:18
نویسنده : مامان و بابا
899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزمممممممم و به لوبییا کوچولوی خودممممممممممم......ببخشید دیر امدیم بیشتر در حال استراحت و دست و پنجه نرم کردن با تهوعات بارداری بودممممممم.....

این چند روز خیلی اتفاق ها افتاد برامون ولی در کل همه چیز خوبه انشاالله....

پنج شنبه نصفه های شب احساس کردم کمی خون دیدم ولی چون از بچه ها نی نی سایتی شنیده بودم زیاد نگران نشدم سعی کردم اروم باشم و بخوابم صبش دیدم بازم یه نشونه هایی هست ولی چون درد نداشتم زیاد نگران نشدم بابا حمیدو بیدار کردم و اماده شدیم رفتیم بیمارستان نجمیه... واییییییییییی نمیدونین چقدر شلوغ بود پر از خانومای باردار بیشترشونم پا به ماه بودن بعد از کلی سوال و پرسش و پاسخ و 2ساعت انتظار رفتیم نزد خانوم دکتر... ماجرا رو براش شرح دادم گفت طبیعی هست البته اگه کم باشه ولی اگه زیاد شد یه 5تا دونه قرص خوراکی میدم بهت بخور ولی الان برو یه سنو بده و نتیجه رو برام بیار ... رفتیم بخش سنوگرافی واییییییییییییی دل تو دلم نبودددددد خوشبختانه زیاد شلوغ نبود و زود اسمم رو صدا زدن یه خانوم دکتر مهربون خوش اخلاق شروع کر سنو کردن و یه سری عدد و رقم گفت اخرشم به من گفت نی نی 6هفته و 1روزشه قلبشم میزنه و خوبهههههههه .....وای خدا اون لحظه هیچیییییییییییییییی دیگخ نمیخواستم زودی امدم بیرون و برای بابا حمید توضیح دادم که نی نی 4میلی متری ما حالش خوبهههههههه خوبهههههههههههههه خانوم دکتر هم گفته منو تایید کرد ماهم زود امدیم خونه خوشبختانه اثرات کمی از خونریزی تا دیروز عصر بند امد.

امروزم ازمایش دیابت بارداریمو دادم که نرمال بود و رفتم دکتر خودمم هم از سنوراضی بود و هم از ازمایش ها اجازه گرفتم که فردا بریم شماللللللللللل به شهر خوب لاهیجان خونه مامان جمیل جانننننننننن و باز هم دوری از بابا حمید و استراحت 1ماهه  تا وقت سنوی ان تی برسههههههههه که فکر کنم اوایل مرداد باشه.

عکس لوبیای سحر امیزمونو میزارم که باباش داره از اون روز هی قوربون صدقه اش میرهههههههه.

امروز رفتیم بیرون برای دخترعمه و پسر عمو ها خرید کردیم یه شورت و رکابی سفیدم برای لوبیا جون خریدیممممممم با یه شورت و سر همی هندونه ای  ی ی ی ی  عسیسمممممممممممممم چشم امید من و بابایی هستییییییییییییییییییییییییی تو رو خدا مارو تنها نذاررررررررررررر.

راستی فکر نکنم بتونمم چند ساعتی سر جلسه امتحان بشینممممممممممم شاید به خاطر وجود نی نی گلو نتونم کنکور امسال رو با همه زحمت هایی که براش کشیده بودم شرکت کنم مطالب رو هم نرسیدم جمع بندی کنمممممممممم ولی هیچ چیز تو دنیا برام ارزشش بیشتر از لوبیای کوچولوم نیست مطمئنم اگه باشه انگیزه ام برای تلاش دوباره بیشتر میشهههههههههههههه.

وضعیت مامان تو این هفته:

قند:85،وزن 61/5،فشار خون 10/5:6

اینم نی نی مون

 

 

 

اینم برگه سنو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

معصومه
1 تیر 92 23:04
دختر تو کجایی اصلا؟باز نیومده داری میری که؟ خداروشکر که نی نی خوبه ..قلبشم که تشکیل شده..زود زودبیا خانوومی..
رضوان مامان رادین
1 تیر 92 23:18
ای جونم...چقدر نازه ماشاا...خواهشا زود به زود آپ کن عزیزم..فکر دل تنگ ما را هم بکن
پرتو
2 تیر 92 11:48
خدا رو شکر که همه چی رو براهه دوستم انشاالله که تا اخر بارداری و به راحتی طی کنی مواظب خودت و نینی نازت باش
عاطی مامان نی نی
2 تیر 92 13:42
سلام عزیزم.ای جانم با این نی نی کوچولوی ناز.خیلی احتیاط کنی ها فقط استراحت کن و تا می تونی خودت رو لوس کن.ای شالا ویارت هم زودی خوب شه.ویار زیاد نشونه خوبی از سلامت جنین پس هر وقت حالت بده به این فکر کن که نی نی خوبه من با این فکر تونستم اون دوره رو تحمل کنم و بگذرونم.
مامان ترنم کوچولو
2 تیر 92 22:31
خدارو شکر که همه چی آرومه
عاطفه
4 تیر 92 0:56
سلام عزیزم ،به سلامتی که قلب نی نی هم تشکیل شده،دیگه لکه بینی مهم نیست ،واسه حرکت جفته بر طرف میشه ،فقط استراحت کن،خدا نی نی رو واستون و شما رو برای نی نی حفظ کنه
علی خوشتیپ
4 تیر 92 15:24
سلام خاله.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
گلی
4 تیر 92 21:26
مبارکت باشه عزیزم. انشاا... خدا حفظش کنه و سالم وسلامت بیاد تو بغلت
نگاری
6 تیر 92 1:18
هوراااااا الکی فکر های مسخره نکن نی نی خوب و خوش وسلامت می یاد بغلت عزیزم
اتنا مامان نگین
6 تیر 92 11:37
سلام عزیزم دخملیمون تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه از عکسش خوشت اومد کد 172 رو به شماره 20008080200پیامک کن.ممنونم
مامان صفا
6 تیر 92 23:39
خدا رو شکر نی نی گلو حالش خوبه و خودت هم خوبی.... انشالله فردا امتحانتو خوب میدی موفق باشی گلم به فکرتم و برات دعا میکنم تو کنکور هم موفق باشی...
مامان ریحان
7 تیر 92 23:27
سلام خدارو شکر که همه چیز خوبه ... مسافرت خوش بگذره عکسها هم برام باز نشدن
mamane amirnaz
8 تیر 92 19:21
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم ایشالا فرشته نازت به سلامت بیاد پیشت مواظب خودت باش
مامی مائده
8 تیر 92 23:51
خداروشکر که همه چی خوبهههه
لیلا
10 تیر 92 20:52
عزییییییییییییزم الهی زنده باشهههههههههههههه. به سلامتی و دل خوش . مواظب خودت باش گلم . همه رو بسپار به خدا انشالله ان تی هم عال یخواه بود
مامان علی مرتضی
11 تیر 92 12:25
سلام عزیزم مبارکه منم از خوشحالیت خوشحالم موقعی که این خبرو تازه داده بودی منم به وبت سر زدم اما سرعت نت اونقدر پایین بود که نتونستم برات نظر بزارم اعصابم خورد شد چون کلی ذوق کرده بودم انشالله به سلامت بیاد.
مامان علی مرتضی
11 تیر 92 12:27
راستی به لوبیای کوچولوت بگو با موبایلش کد 234 رو به 20008080200 بفرسته چون علی مرتضی دادش بزرگش توی مسابقه ی نی نی شکو شرکت کرده
مامان آناهل
12 تیر 92 3:12
وااااااااااقعا تبریک میگم خانومی . خدا حافظتون باشه .
یک عاشقانه آرام
15 تیر 92 9:40
ای جانممممم عشقمممم
منا مامان الینا
16 تیر 92 10:57
ای جانم ای جانم فینیگیلی لوبیایی 9 هفته ای! کجایی مامانی خبری ازتون نیستا! اینجا رو که میخونم یاد آهنگ همه چی آرومه می افتم انشالا که تا اااااااااااااااخر بارداریت همینطوری وضعیت سلامت تو و نی نی رضایت بخش باشه عزیزم هر روز برای سلامتی نی نی و خودت صلوات بفرست ماهم دعا میکنیم هر دوتون به سلامت این 9 ماه را بگذرونید ای جانم نی نی ! وای نمیدونی چه ذوقی میکنم راستی متولد چه ماهی میشه ؟
نگار
17 تیر 92 16:24
انشا.. قلبش برات 120 سال بزنه
آوا
19 تیر 92 0:16
سلام خاله جون یه سر میاین وبلاگ من آخه تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم و حالا میخوام بهم رای بدین دوستون دارم
سیب سرخ کوچولو
19 تیر 92 1:22
سلــــــــــــــــــــام عزیزمـــــــــــــــــ خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم برات یه ذره شده بود دوست جون.ببخشید اینقدر دیر میام و دیر جواب میدم پیامهای قشنگت رو.خبر بارداری دوباره ی شما جزو زیباترین لحظات سال 92من بود.خیلییییییییییییییییی خوشحالم بخدا. الهــــــــــــــــــــــی خدا کوچولوی نازت رو حفظ کنه سالم و سلامت عزیزم.
یک عاشقانه آرام
22 تیر 92 9:37
سلام خانومی.رمزو برات خصوصی میذارم مواظب خودتو نی نی باش
شیما(دختر شهریور)
23 تیر 92 8:01
ای جونممممم چه خوشکلممم ژست گفته نی نی عزیزممممممممممممممممممممم ادینه جونم خیلی برات خوشحالم که خوشحالی عزیزمممممممم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ایشالا بهمن ماه نی نی صحیح و سالمممم میپرره تو بقل و تو و حمید وووووووووووووو یه خانواده تشکیل میدید وووو میشید مامان ادینه و بابا حمید تا 120 سال