زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

دل من چی می خواد

1391/6/28 12:48
نویسنده : مامان و بابا
791 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دنیای زیبا

 

 

سلام  سلام ما امدیییییییییییییییم یهوووووووووووووووووو خوبی جیگر طلااااااااااااااا

دنیای زیبا

 

بالاخره من بعد ٣ ٤ روز برگشتم سر کار خوب مامی جون میدونی که رفته بودیم شمال کلی  خوش گذشتتتتتتتتت و من به جهت پرخوری حسابی چاق شدم م م م م م م. هوای خوبی داشت شمال خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.comولی حیف که زود تموم شد اما عیب نداره انشاالله زودی برمی گردیم و دوباره خوش میگذرونیم دلمون برا دوست جونامونم تنگ شده بود کلییییییییییییی بووووووووووووووووس ممنون که وقتی ما نیستسم به وبلاگمون سر میزنید می سیییییییییییییییییی.چند وقتیه می خوام از یه چیزی برات بنویسم

 ziba

 همیشه فکر می کنم اگه این حرفارو برات بنویسم و یه روزی بیای بخونی شاید ناراحت بشی اما چی کار کنم؟؟؟ پس حرف دل خودم چی میشه؟؟ حالا بزار بنویسم بعدش یه کاریش می کنیممممممممم نه؟؟؟راستش قند عسل من خیلی دلم می خواد تو دختر باشی وقتی هم که میام به وبت سر می زنم دلم می خواد بشینم با دخترم درد دل کنم نمی دونم چرا فکر می کنم اگه دختر باشی آرزو های من کاملا" متفاوت می شن. فکر کنننننننننننننننن  من تازه برات یه اسم خوشگلم انتخاب کردمممممممممممم اگه دختر باشی می تونیم کلی باهم رفیق بشیم می دونم که بابا هم عاشق دختره ولی همیشه بهم میگه ما حتما" پسر دار میشیم همش میگه تو خانواده ما همه نی نی ها پسرننننننننننننننند. ولی  مامی من دلم دختر می خوااااااااااااد خوب چون احساس می کنم اگه ناز پری باشی بیشتر می تونم بهت نزدیک بشم نمی دونم مادر خلاصه من نی نی دختر دوست دارم  خوب  این درسته که همه میگن فرقی نمی کنه بچه چی باشه فقط سلامتش مهمه منم قبول دارم ولی.... قبلش حتما" با چند نفر مشورت می کنم تعیین جنسیت و از این چیز ها ، تا تو ناز پری بشی عزیز دل مامان .فکر کن یه دخمر خوشکل با لپای صورتی یه دامن چین چینی تنشهههههههه  چه نازی هم دارهههههههههه زیباخودشو برا باباش لوس میکنه براش آهنگ خوشکل می خونیم نی نی نای میکنه منم که عاشق آهنگ جدیده اندی پری پریا ناز پریا خوشکا خوشکلا خانوم خانوما براش بخونمممممممممممممم وای چه حالی میده.وای حالا فکر کن یه روزی پسملم این ها رو بخونه فداش بشم پیش خودش فکر میکنه عجب ماما ن بدی حتما" منو دوست نداره ولی zibaنه این طوری نیست پسمر خوشکل قوربون اون شیطونی هات که از دیوار راست میری بالا زیباتو هم شیرینی های خودتو داری شاید چون من دوروبرم همش دختر دیدم از شیرینی تو با خبر نیستم ولی حتما" تو هم دل من و می بری آخ وقتی بزرگ بشیییییییییییی با اون قد و قامتت کنار من راه بری حتما" کلی ذوق می کنم آقای خونه وااااااااااای فکر کن ببین تو رو خدا ها هنوز خبری از بچه نیست چه حرف ها میزنم الان دوست جونا می خونن به عقلم شک می کنن چه کنیم دیگه ..........حتما" بابا جونتم می خونه تو دلش یه چیزی بهم میگه...دیگه برم  خیلی پر حرفی کردم م م م م م

باییییییی قوربونت برممممممممممدنیای زیبا

 

٢٦ مهر90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان پارسا جون
26 مهر 90 12:25
سلام گلم رسیدن به خیر
میبینم که حسابی خوش گذروندید به سلامتی
ایشاا... یه روز به همه ی آرزوهای قشنگت واسه کاکل زری یا ناز پری جونت برسی


ممنونم دوست جونم
مامان گیتی
26 مهر 90 14:07
سلام خانومی رسیدن به خیر حسابی خوش گذشته امیدوارم خدا بچه سالم بهت بده منم دختر خیلی دوست داشتم خدا هم بهم داد البته آهنگ اندی هم خیلی دوست دارم و دخترم میگه این اهنگ من پر پریا تا اهنگ شروع میشه میگه مامان بدو بیا پرپریا اومد


ای جونمممممممممم
مامان دیانا
26 مهر 90 15:21
عزیز دلم با این آرزوهات
به امید روزی که به آرزوی قشنگت برسی


مرسیییییییییییی
مامان ترنم کوچولو
26 مهر 90 16:34
بازم سلام گلم.رسیدن بخیر.من پسملی دوس داشتم اما نینیم دخملکه.هنوز به دنیا نیومده بعضیا میگن شایدم پسر شد.اما الان اگه پسر بشه من نمیخوام.نمیدونی تو این مدت چقدر به بودنش عادت کردم.به قول خودت کلی آرزوهام براش متفاوت تره.خدا به همه نی نی سالم بده.


مرسی عزیزم. انشاالله خبر تولد ترنم جونم و عکس های خوشگلش
مامان آناهل
26 مهر 90 18:35
چه تصورات قشنگی داری عزیزم. راستش همین امروز ظهر همین آهنگ اندی رو پخش میکردآناهل با حرص و عجله گفت مامان دامن چین چینی ام رو بیار و شروع کرد به رقصیدن و باباشم حسابی ذوقش رو میکرد. ایشالا هر آرزویی داری بهش برسی عزیزم.


ای جونمممممممممممم قوربونش برمممممممم
مامان امیرناز
26 مهر 90 20:11
سلام عزیزم شمال خوش گذشت؟ حالا کجاها اومدین؟ ایشالا همیشه خوش باشی راستی لینکمون نکردی؟


ممنونم عزیزم مگه شما هم شمالی هستین؟؟ آمده بودیم رشت و لاهیجان عزیزم . لینکتونم کردم
mahsa
27 مهر 90 8:31
سلام دوست جون خوبی؟ خوشحالم که سفر بهتون خوش گذشته. به قول شاعر شیرین سخن: بابا تو دیگه کی هستی یعنی آخر احساسی.
mahsa
27 مهر 90 8:33
ببخشید من مجبور شدم دوبار نظر بنویسم اخه داشتم مینوشتم هی وسطش صفحه می پرید منم حرصی شدم گفتم دوبار نظر میدم من برات دعا میکنم خدا بهت دوقلو بده.یه دختر ناز پری یه پسر کاکل به سر اینطوری جنستون هم جور میشه دوستم مرسی که به وب آرزو سر میزنی. منو لینک کن


چشمممممممممم حتما" لینکتون می کنم ممنون از دعای خوبتتت
مامان آرین
27 مهر 90 8:51
سلاااااااااااااااااام خوشحالم که بهتون خوش گذشته .میخوای همگی برات دعا کنیم نی نی دو قلو باشه تا خیالت راحت بشه


سلام گلممممممممم آره بهترین دعا همینهههههه
دخترم عشق من
27 مهر 90 9:21
سلام رسیدن بخیر دلم حسابی براتون تنگ شده بود . منم دعا میکنم نینی دو قلو داشته باشی تا ارزوهات براورده بشه .


ممنونمممممممممم همه همین دعا رو بکنید من دو قلو دوست دارم راستی منم دلم براتون تنگ شده بود
مامان گیتی
27 مهر 90 11:01
سلام مرسی که بهم سرزدی من هم دعا می کنم خدا دوقلو بهتون بده


ممنوم عزیزمممممممم
منا مامان الینا
27 مهر 90 12:07
سلام عزیزم رسیدن به خیر حواست باشه زیاد تپلی نشی و بلایی که سر من اومد تو دچارش نشی چون من بعد از زدواجم6 کیلو چاق شدم و بی برنامه باردار شدم و وزن ابتدای بارداریم زیاد بود و بقیه مشکلاتم را که حتما خوندی...... ولی خودمونیم دختر یه شیرینی که نه یه عسلی خاصصصصص خودش را داره وای خصوصا وقتی میخوای واسش لباس بخری اینقد لباسهای خوشکل و رنگارنگی هست که دوست داری همه بازار رو واسش بخری
مامان محیا
27 مهر 90 13:25
تو این روزهای خوب ما رو هم یاد کن...همیشه شاد باشی...راستی ظاهرا قضیه داره جدی میشه...اما زوده فعلا خوش بگذرون...
سارا(مامان سوگل)
27 مهر 90 13:54
همیشه خوش باشی عزیزم.
مامان صفا
27 مهر 90 14:47
سلام گلم انشا...همیشه خوش باشی و شاد بچه خیلی شیرین قبل بارداری خیلی به جنسیت فکر می کنی اما بعدش فقط میگی سلامت باشه و جفتشون می تونن انقدر دلتو ببرن که هیچی دیگه نخوای... مراقب خودت باش راستی سعی کن از الان رو وزن مناسب باشی چون بعد ازدواج همش اضافه وزن خود به خود میاد.. اما مامان تپل واسه نی نی ش جا کم میاره و اذیت میشه... بوووووووووووووووووس
مامی مائده
27 مهر 90 16:42
الان شاید اینطوری بگی ولی وقتی بیاد تو دلت هر چی که باشه عاااااااااااااشقش میشی و بی صبرانه منتظری که بیاد تو بغلت ولی خب حالا که دختر دوست داری ما هم دعا میکنیم که خدا یه دختر جیگر طلا بهتون بده
مامان مانی جون
27 مهر 90 19:04
ممنون بابت توصیه ات الهی خدا یه نی نی سالم بهت بده
مامان فهیمه
27 مهر 90 21:37
سلام گلم: انشالله که خدا یه دخمل خوشمل و سالم و صالح مصیبت کنه.
مامان عسل و آریا
28 مهر 90 9:36
سلامممممممممممممممممممم گله من.خوبی عزیزدلممممممم؟فدات بشم ممنونم که بهمون سر زدی.گلممم بهمون میگی فاصله طبخانی یعنی چی؟یا این یک رازه؟دوستت داریم مواظب خودت باش جیگری.
رادین
28 مهر 90 12:26
سلام خاله مامانی و باباییم همش میگن دختر و پسر مهم نیست مهم اینه که سالم باشه و مهم اینه که ما بتونیم درست تربیتش کنیم ولی خاله جون گوش نکن به نظر رادین منفی 1 ماه پسر بهتره ها!!!! رادین!!!!!! وای ببخشید سلام باز این رادین اومد سر کامپیوتر!!! مامان کاکل زری یا ناز پری جون تو رو خدا به حرف این بچه گوش ندیا!!! باید دید قسمت چیه و هر چی بود باید خدا رو شکر کرد.
مامان علي خوشتيپ
28 مهر 90 19:52
سلام رسيدن به خير ايشاالله هميشه به سفر .وااااااااااااي اونم شمال.من عاشقشم خيلي خوشگل براي ني ني هات نوشتي ولي بدون پسرا هم ميتونن دلبري كننا البته مدل جديداشون
مامان ماهان عشق
29 مهر 90 9:37
سلام.با کلی تاخیر اومدم.همه پستای نخونده رو خوندم.استخدامی بانک مبارکه.چاپ کتاب بابایی هم مبارک. قضیه فاصله طبخاتی رو هم برامون بگو. منم وقتی بچه نداشتم دخترا بیشتر دلمو میبردن و توجهمو جلب میکردن.هر چند که جنسیت بچه برام فرق نمیکرد.حتی ماههای اول بارداری فکر میکردم بچه دختره.ولی وقتی سونو ماهان رو مشخص کرد نمیدونی چطور برای پسر بچه ها غش و ضعف میکردم.اگر یه جا هزار تا بچه بود که همه دخمل بودن و فقط یکی پسمل تمام حواس من متوجه نی نی پسر و کارها و اداهاش میشد