زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

بهار حرف کمی نیست ....ما نمی فهمیم...

1391/6/28 12:29
نویسنده : مامان و بابا
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنينم سلام هستي من .نوشتن براي تو به اميد خوندنشون تو فردا هاي دور بهم ارامش ميده چه جايي بهتر از اينجا براي ثبت تك تك لحظه هاي زندگيمون براي روز هاي خوب و بدش براي لحظه هاي دلتنگي وبي قراري. اميد وارم روزي كه اين نوشته ها به دستت ميرسه ارزش معنويه اين كار رو با همه وجودت درك كني عشق من رو به خودت لمس كني ، نوشتن خاطرات اين روزها براي تو باعث ميشه شريك همه مراحل زندگيمون باشي و من و پدرت رو بهتر بشناسي ياد بگيري اگه زندگي روز هاي سخت داره چه جوري بايد با سختي ها بجنگي و اگه روز هاي خوب داره به خوشي هاش مغرور نشي خلاصه من و تو راه درازي رو باهم در پيش داريم گل نازم ... با اينكه نزديك عيده ولي هوا هنوز سرده مثل اينكه ننه سرما خيال رفتن نداره بهار داره از راه ميرسه 14 روزه ديگه عيد ميشه مامان جون من از بچگي عيد رو دوست داشتم چون در كنار تازه شدن طبيعت زندگي ما هم رنگ و بوي تازه ميگيره اول از همه خونه تكوني براي عيد بعدش خريد وسايل نو و بعد تعطيلات نوروز كه هركسي يه برنامه اي برا خودش ميچينه يكي ميره سفر يكي تو خونه استراحت ميكنه ولي من مهموني وديدو بازديد رو خيلي دوست دارم مامان جون تنها فرصتي كه ميشه به بزرگ تر ها و كوچك تر ها سر زد و هنوز بوي اسكناس هاي ترو تازه عيده كه با همه سني كه ازم گذشته هنوز عاشقشم و منتظزم اولين عيدي رو از مامان و بابا و مادرجون بگيرم خدا عمر با عزت به هرسه تاشون بده و سايشون هميشه بالاسرمون باشه.از اين حرفا كه بگذريم برات بگم كه هفته گذشته 5شنبه و جمعه به خريد گذشت مانتو و كفش و كيف و روسري و به بلوز خوشكل هنوز بابا حميد چيزي نخريده و من رنگ كرم قهوه اي رو انتخاب كردم و همه وسيله هامو اين رنكي گرفتم امسال شوق و ذوقم نسبت به سال هاي ديگه بيشتره چون اولين باريه كه بابا كنارمه و خيالم راحته انشاالله 28 بابابا ميريم شمال و تا 6 عيد اونجاييم من از همين الان تو پوست خودم نمي گنجم .اين هفته فكر كنم بيشتر وقتم رو ارايشگاه باشم ديگه وقتشه يه دستي به سرو روي خودم بكشم آخه مامانت تو اين زمينه خيلي تنبله الان 3 ماهه ارايشگاه نرفتم ديگه فكرشو بكن چه چركولكي شدم . امرو بابا زود تر از من رسيد خونه و مشغول درس خوندنه نمي دونم چرا كسل و بي حوصله ام شايد به خاطر خواب دم غروبه از بابا خواستم منو ببره بيرون قبول نكرد. راستي برا 4 شنبه سوري شام خونه خالله مهديه دعوت شديم مي خواهيم كلي خوش بگذرونيم . ديگه اينكه ردا 6 ماه از عقد من و بابا ميگذره و دقيقا" 6 ماهه ديگه عروسيمونه فكر كن ؟؟؟؟؟!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ترنم کوچولو
17 اسفند 90 10:08
سلام عزیزم.خوشحالم که همه چی روبراهه.4 شنبه سوری و تعطیلات عید خوش بگذره.رنگی که گفتی دقیقا همون رنگیه که منو همسری هم انتخاب کردیم.همیشه شاد باشید و خوشبخت
مامان ترنم کوچولو
19 اسفند 90 17:15
سلام گلم.ممنون سر زدی.خصوصی
مامان محیا
21 اسفند 90 11:13
سلام گلم وااای چه عیدی بشه برات ایشاله. همیشه خوش باشی
الهام مامان رامیلا
21 اسفند 90 11:43
سلام خانم خانما نیستی نمی گی دلمون برات تنگ میشه آی گفتی هوا بس ناجوانمردانه سرد است انشالله امسال هوا خوب بشه برای عید با این اوضاع بعید می دونم لباسهات هم مبارکت باشه
مامان سهند
21 اسفند 90 13:40
امیدوارم خوش باشید و شادددددددددد
مامان آرین
22 اسفند 90 0:51
عزیییییزم خیلی ممنون که بهم سرزدین . ایشالا عید هم حسااااابی خوش بگذره .
سمانه مامان پارسا جون
23 اسفند 90 1:31
سلام عزیزم خوبی؟ بابا عروس خانوم اینقدر تنبل نباش آخه 3 ماه؟؟؟؟ خوش باشید گلم
دخترم عشق من
24 اسفند 90 13:31
سال نو مبارك. براتون آرزوي بهترین و شادترين لحظه ها رو دارم.
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:38
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! پیشاپیش تبریک
lمامان صفا
26 اسفند 90 22:21
سلام عزیزم، خوبین.. من رمز برات گذاشتم ها به آخرین نظرات خوانندگان سر زدی؟
مامان آرین
27 اسفند 90 8:17
بچه ها بدویین بیاین برف بااااازی
مامان سارا
27 اسفند 90 9:21
سلام عزيزكم. خيلي با احساسي و خيلي مهربون. اميدوارم تو سال جديد ديگه يه ني ني بياري و عكسهاشو تو وبلاگت بذاري. سال خوبي رو براتون آرزو مي كنم.خوش و سلامت باشي عزييييييزززززززززززززممممممممممم. > >همه دارند واسه هم کارت تبریک و ایمیل می فرستند. >همه دارند واسه هم آرزوهای خوب میکنند. >مطمئنم که یه عالمه از دوستات برای تو آرزوی سلامتی و خوشی و پولداری توی سال جدید کرده اند. >منم دوست دارم بهت بگم که حال و احوالت برام مهمه.نه تنها توی سال جدید،بلکه توی همه ی سالهایی که داره میاد. >******** > > >دوست دارم بدونی که دلم میخاد خوشی برات از آسمون بباره >دوست دارم اوقات رمانتیک و شادی در انتظارت باشه >و زندگیت سرشار از امید و محبت و عشق باشه > > >من خیلی خوشحالم که شانس دوستی با تو رو داشته ام.امیدوارم خودت هم بدونی که یه فرشته توی تو هست >امیدوارم توی زندگیت با افرادی مثل خودت آشنا بشی و لذت هم صحبتی با مهربونها رو بچشی > > > >امیدوارم لحظه های خوشی با دوستات بگذورنی،از اون لحظه هایی که از خنده غش میکنی و بهت خیلی خوش می گذره > > > >امیدوارم وضع مالی ات خیلی روبه راه باشه و همش واسه خودت و بقیه هدیه های خوب بخری > >خلاصه اینکه برات همه ی خوبی هاو خوشی ها رو آرزو دارم > >
الهام (مامان لنا)
27 اسفند 90 16:18
امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی
مامان نيروانا
28 اسفند 90 7:47
سلام عروس خانوم ني ني وبلاگ، دوست نازنينم، خوبي جانِ قربان؟ دلم خيلي برات تنگ شده بود و اومدم كه اين شب عيديه يه احوالي ازت بپرسم. بگم ببخشيد اگه امسال نرسيدم زياد بهت سر بزنم و جوياي حالت باشم. آرزو ميكنم سال 91 براي تو و بابا حميد سال آغاز خوشبختي هاي بيشتر باشه. سالي كه به اميد خدا بسلامتي زير يه سقف برين و زندگي مشترك دوتايي تون رو رسماً شروع كنين. شادي بيشتر رو برت لحظه لحظه آرزو ميكنم. خيلي دوسِت دارم. همينطور كاكل زري نازپري هنوز نيومده رو. ميبوسمتون و عيد رو زودتر از رسيدنش تبريك ميگم.
الهام (مامان لنا)
29 اسفند 90 11:35
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .
الهام مامان رامیلا
29 اسفند 90 13:14
_________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ _______________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ هر سال شروع قصه ایست قصه ات بی غصه باد
مامان پریا
8 فروردین 91 10:21
سلام عروس خانم سال نو مبارک امیدوارم همیشه خوش باشی
مامان علی مرتضی
8 فروردین 91 19:39
سلام دوست خوبم چرا دیگه به ما سر نمیزنی عید به شما وآقای شوهر ونی نیه گلتون تبریک میگم واسه خونتون هم که خیلی خوشحال شدم راستی یه تلگراف به مدیریت بزن تا وبتو درست کنن آخرش که میخوام برم صفحه ی بعد نمیشه یعنی اصلا صفحه بندی نداره
مامان ترنم کوچولو
9 فروردین 91 11:44
سلام بازم سال نو مبارک.ما برگشتیم.منتظرتیم که بیای و انشالله از روزهای خوب و به یاد موندنی و شاد عید برامون بتعریفی.
مامان آناهل
12 فروردین 91 4:09
سلام مامان کاکل زری و نازپری عزیزم . سال نو مبارک . ببخشید که این مدت نتونستم به هیچ کس سر بزنم . آخه نبودم ... سال خوبی داشته باشی پر از شادی و عشق درست مثل خودت
عروسکم پرنیا
13 فروردین 91 3:28
سلام عزیزم :
از لطفتون نسبت به پرنیا جون ازتون ممنونم
مرسييييييييييييي چششششششششششم
مامان ماهان
17 فروردین 91 11:10
دوست جونم خیلی تنبل شدیااااااااااااااا واقعا 3 ماه آرایشگاه نرفته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟