زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

25فروردین 91

1391/6/28 12:24
نویسنده : مامان و بابا
770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان خوشكل من دلم برات خيلي خيلي تنگ شده الان كه دارم برات مينوسم بابا خونه نيست من تنهام امروز بابا امحان دكتري داشت به خاطر همينم 4 صبح از خواب بيدار شد و رفت چند روز اخر هفته رو هم مرخصي گرفته بود سخت مشغول خوندن بود خدا كنه بتونه نتيجه خوبي بگيره البته صبح بعد از امتحان مرحله اول باهاش صحبت كردم بهم گفت خوب دادم منم بيشتر از اين نپرسيدم تا بياد خونه ببينم اوضاع از چه قراره الانم نيم ساعتي هست كه ازمون مرحله دومش شروع شده كمي نگرانم ولي از يه طرفمم همه چيزو سپردم به خدا چون بابا زحمت كشيده هم درس خونده هم كار كرده دلم مي خواد نتيجه خوبي بگيره اينم بگما روز هاي نزديك امتحانش خيلي بد اخلاق شده بود هي گير ميداد و يه چيزي مي گفت نمي دونم.... حالا منتظر ميمونم تا شب برگرده خونه. به همه سپردم براش دعا كنند تو هم حسابي هواشو داشته باش گلكم. اميد وارم دوستاي گلمم ما رو تو دعا هاشون فراموش نكنند .

اين هفته اتفاق خاصي نيفتاد عزيز دلم مثل هميشه با كارو خونه داري مشغول بودم ديگه وقتشه منم كم كم درسم شروع كنم البته منظورم كنكور سال بعد هست .1 شنبه همين هفته رفتيم بابابا برا خونمون تلويزيون خريديم از اين هفته هم كه امتحان بابا تموم بشه كم كم بايد بريم دنبال خريدامون كه جهيزيه مو تكميل كنم هفته پيش جمعه كه بابا مشغول درس خوندن بود عصرش قرار گذشتم با دوستاي دوران دانشكده كه يه عده شون از تبريز امده بودن رفتيم بيرون خيلي خيلي خوش گذشت عزيزم .هم ديداري تازه شد و هم تفريح خوبي بود فقط جاي بابا خيلي خالي بود رفتيم رستوران ته ديگ ونك  گفتيم و خنديديم و عكس انداختيم .امروزم تا الان خودمو با تميز كردن خونه و نظافت و شست شو مشغول كردم و ميلي به خوردن غذا ندارم مي خوام لوبيا پلو بپزم و منتظر بمونم تا بابا بياد و با هم غذا بخوريم .قوربون فندق خودم برم كه نيومده سنگ سبور مامانشه برامون حسلبي دعا كن مادر.

تفريح دسته جمعي ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آناهل
27 فروردین 91 10:20
ایشالا که بابایی نفر اول بشه . خدا کنه به به چه ضیافتی . همیشه خوش باشین . منم رمز
سمانه مامان پارسا جون
27 فروردین 91 11:48
ایشاا... که همسرت موفق میشه گلم همیشه به تفریح و گردش عزیزم
مامان ترنم کوچولو
28 فروردین 91 14:13
انشالله شوهری قبول بشه.به سلامتی برین خونه بخت.همیشه به تفریح.خوش باشید و سلامت
مامان پریا
29 فروردین 91 9:20
سلام خاله مهبون خوبی؟ چند روز بود میخاستم بیام بهتون سر بزنم نمیدونم چرا صفحه وبلاگتون باز نمیشد. بالاخره موفق شدم. برای موفقیتتون تو همه آزمون سخت و راحت زندگی دعا میکنم. بووووووووووووووس ضمنا بنظر میرسه یه نموره لاغر شدی مواظب خودت باش عزیزم. همیشه شاد باشی و خوشحال.
مامان ماهان
29 فروردین 91 15:30
الهی که همسرت موفق بشه گلمممممممممممممممم همیشه به تفریح عزیزم
sima
30 فروردین 91 7:41
امیدوارم همیشه و همه حال هم خودت و هم همسرت موفق و پیروز باشید .
فریبا
31 فروردین 91 10:12
سلام... مسابقه ي عکس کودک در وبلاگ (رايين پور ايران زمين ) در حال برگزاري است... از شما دعوت مي شود تا در مسابقه شرکت کرده و شانس خود را براي برنده شدن امتحان کنيد... لينک مسابقه: http://raeenblog.persianblog.ir/post/81/
مامان صدف
2 اردیبهشت 91 12:07
دعا میکنم بابای فندق دکتری قبول بشه. آمین
مامی مائده
4 اردیبهشت 91 13:28
ایشالا همسرت تو این امتحان جزو بهترینها باشه
مامان علی
4 اردیبهشت 91 21:38
ان شالله همسرت آزمون دکتری قبول شن و بیای اینجا جشن و بزن و بکوب راه بندازی. راستی گلم کدوم یکی ازین لیدی های محترم شمائی؟ بذار حدس بزنم اون شال کرمه درسته؟ البته با توجه به روحیه شادت میخوره که این خانومه شال سفیده صورت گرد باشی ولی نمی دونم چرا حس می کنم شال کرمه ای خواهش می کنم شال کرمه باش خیط میشم اخه التماست می کنم باش
مرجان مامان پریساجون
6 اردیبهشت 91 9:20
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه
الهام مامان لنا
8 اردیبهشت 91 18:58
همیشه به تفریح ایشالله کیک قبولی شوهرتو بخوری من که از اون کیکا هیچی نصیبم نشد
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 اردیبهشت 91 20:43
امیدوارم همیشه و همه حال هم خودت و هم همسرت موفق و پیروز باشید
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 1:43
سلام عزیز دلم خوبی فدات شم ؟ ان شاا... همیشه شادی باشه و دور هم جمعتون جمع خصوصی داری
masi
9 اردیبهشت 91 10:55
عزيزم ممنونم كه بهم سر زدي از پيغام غير منتظرت خوشحال شدم عكس گردش با دوستانتن يه جور شور و شادي درش موج مي زنه هميشه خوش باشيد. و ني ني نازت رو ببينم.
مامان محیا
9 اردیبهشت 91 11:18
تلگراف داری عزیزم
مامان مبینا
10 اردیبهشت 91 16:23
همیشه به گردش و تفریح،به نی نی کوچولو هم سلام مارو برسون راستی میشه به وبلاگ ما یه سری بزنید،آخه ما تو یه مسابقه شرکت کردیم نیاز به امتیازهای دوستان داریم.مرسی،بوووووووووس
مامان ترنم کوچولو
10 اردیبهشت 91 17:02
سلام گلم خیلی وقته بی پستیبالاخره قسمت 3 خاطره زایمانم نوشتم با تاکید تو دوست خوبم رمزو برات میذارم
نسترن
10 اردیبهشت 91 23:26
سلام.خسته نباشید.ایشالا بابایی کنکورو قبول بشن و شما هم با یه برنامه ریزی صحیح قبول شید.عکسا هم جالب بود.بووووس.
مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 18:31
عزیزم منم کتابو خوندم ماه به ماهشو انجام دادم مبینم با کتاب بزرگ شده دوتا خواهر من هم باردارند دارن انجام میدند واقعا عالیه
مامان عسل و آریا
6 خرداد 91 10:28
سلامممممممممممممم آقااااااااااااااااا من جا موندمممممم بخدا اینترنتم قطع بود ماماننننننننننننننننننننننننننی منم رمززززززززز با تاخیر خیلی زیاد روز زن گلم و تولدتون و قبول شدن همسرتون را تبریک میگم.فدات گلم