زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

يك سال از باهم بودمان گذشت

1391/6/28 12:19
نویسنده : مامان و بابا
661 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيز دل مامان 31 خرداد يك سال از روزي كه من اين خونه رو برات ساختم تا خاطراتمون رو بنويسم گذشت تو اين يك سال كه خيلي هم زودگذشت من تقريبا" همه خاطرات خوب و بد زندگيمونو ثبت كردم و نوشتن براي تو من رو خيلي بهت نزديك كرده  وقتي ميام اينجا مي نويسم احساس مي كنم واقعا" يكي هست كه حرف هامو ميشنوه و جواب ميده ،  دوست هاي خوبي تو نی نی وبلاگ  پيدا كردم ، خوندن خاطرات بقيه كوچولو ها باعث ميشه يه زمان هايي از هياهوي زندگي بيام بيرون و ارامش بگيرم .

مامانم اميد وارم بتونم اينجا رو برات حفظ كنم خوندن خاطرات گذشته برام خيلي جالبه اميدوارم يه روزي برسه كه خودت تو وبلاگت مطلب بنويسي.

 حالا بيا باهم ببينيم كه سال پيش چه اتفاق هايي افتاد اول از همه:

31 خرداد اين وبلاگ رو برات ساختم

9تير روز كنكور من بودو روزي كه بابا حميد تنهايي آمد خونمون تا با پدر جون صحبت كنه

7مردادروزخواستگاري رسمي بابا حميد بود كه با خانواده امدند

30 مردادرفتيم با بابا آزمايشگاه بعدشم خريد جشن عقدمون

17 شهريورروز عقد من و بابا حميد بهترين روز زندگيمون

20شهريورجشن عقد منوبابا حميدشيرين ترين روز زندگيمون

2آبان اولين روز كاري من و استخدام شدنم

1دي شب يلدا اولين شب يلداي من و بابا

اول اسفند بابا خونه گرفت و من آمدم كنارش

عيد 91 اولين سالي كه كنار بابا حميد بودم

٢٥ فروردين امتحان دكتري باباحميد

23 ارديبهشت تولد من

2 خرداداعلام نتيجه دكتري بابا حميدكه خيلي ذوق كردم

14 خرداد مامان جميل رفت مكه

26 خرداد مامان جميل از مكه آمد

28 خرداد نتيجه اين شد كه بابا حميد به مصاحبه دكتري دعوت نشه(نمي دونم چرا؟؟ولي حتما" حكمتي داشته ،توكل به خدا امسال دوباره از نو تلاش مي كنیم)

28 خرداد با بابارفتيم شمال

ودر حال حاضر مهم ترين اتفاقي كه قراره بيافته 16 شهريور هست روز جشن  عروسي من و بابا كه اميد وارم به خوبي برگزار بشه.حالا كه يه نگاه گذرا به سال قبل انداختم به اين نتيجه رسيدم كه در كل سال خوبي برا من و شوشو جون بوده فقط تو رو كم داشتيم قبلا" هم گفته بودم دلم مي خواد سال 95 به دنيا بياي با اين حساب هنوز ٤ سال ديگه مونده خيلي ديره؟؟؟نمي دونم شايد!!!ولي چون مي خوام درس بخونم امكانش نيست كه زود تر بياي عزيز دلم  بازم هرچي خدا بخواد تو اين مدت من به تو فكر ميكنم به تو و روز هاي خوبي كه قراره باهم داشته باشيم . خدايا به خاطر داده ونداده ات شكربه خاطر همه روز هاي خوبي كه پشت سر گذاشتم شكر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

انجمن ملی ایرانیان (ایران هخا)
21 تیر 91 13:13
فراخوان ملی ایران دوستان ما بنام بزرگان این مرز بوم کهن و به عشق ایران و ایرانی انجمنی را در زمینه تاریخ ، فرهنگ و هنر فعال نمودیم و از شما جهت عضویت در این انجمن دعوت می نماییم تا با هم اندیشی و یاری هم مدافع تاریخ ، فرهنگ و هنر ایران باشیم . دعوت نامه آیا احساس نمی کنید در بین هم اندیشان ایرانی که با یکدلی و یکرنگی دارند دست در دست یکدیگر میگذارند تا بتوانند قویترین انجمن تاریخی ، فرهنگی و هنری ایرانیان را شکل دهند جای شما خالیست و ما در این راه پر فراز و نشیب نیاز به حضور تمام عاشقان ایران داریم تا بتوانیم این میراث ارزشمند را پاسدار باشیم. پس با گذاشتن چند دقیقه وقت نام کاربری مورد نظرتان را ثبث نمایید تا در کنار هم با هم اندیشی و احترام به عقايد دیگران در حفظ و انتقال تاریخ و تمدن این مرز و بوم کهن به آینده گان که یک وظیفه و هدف ملی میباشد همگام و یک صدا دست در دست یکدیگر گامهای ارزشی در راستای پاسداشت تاریخ ، فرهنگ و هنر ایرانی برداریم . مراحل عضویت در انجمن را میتوانید در قسمت چگونه عضو شویم و مطلب ارسال کنیم مطالعه نمایید. آماده تبادل لینک جهت تبادل لینک با ما میتوانید به منوی تبادل لینک و اطلاع رسانی ، قسمت هم اندیشان مراجعه نمایید و پس از انتخاب یک گزینه و اجرای آن در سایت یا وبلاگ تان به ما اطلاع دهید تا جهت ثبت آدرس شما در اولین فرصت اقدام نماییم . و یا کد زیر را در تظیمات سایت یا وبلاگ تان قرار دهید. با نمایش این پیام در وبلاگ تان و ارسال آن به دوستان ما را در این حرکت ملی یاری نمایید. با سپاس
آجی مهدیه
6 مرداد 91 21:06
خانمم کم پیداییا عذرتو موجه کن یالــــــــــــــــــــــــــــا خوشم میاد همه ش دَدَر دودوری عروسی و بزن و بکوب
آجی مهدیه
6 مرداد 91 21:06
راستی نمیدونم چرا هر کاری کردم نتونستم روی پست اولت نظر بدم